Paddo's gebruiken uit vriezer

Hallo allemaal,

ik heb een vraagje ik heb nog een portie pado's staan in de vrizer
zie afbeelding

ik wil morgen een lekkere trip maken met een maat van mij
toen de paddo's gerijpt waren heb ik ze er gelijk uitgehaald en toen gelijk in de vriezer gedaan zonder te drogen. maar ik vroeg me af. hoe kan ik ze het beste voorbereiden uit de vriezer?

en zou ik ze zo eten of thee van maken heb gehoord dat dat harder aankomt de vorige keer heb ik ze uit de vriezer gehaald en de dag vantevoren in de koelkast gedaan maar dat was een zwarte drap geworden en voelde we helemaal niks van

dus iemand hier voor suggesties?

of kan ik deze weggooien?

Alvast bedankt

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ben bang dat je alles weg kunt gooien. Door ze vers in de vriezer te doen zijn waarschijnlijk alle actieve stoffen kapot gegaan, wat ook verklaart dat je er vorige keer niks van gevoeld hebt. Zonde zeg!

Paddo's kun je pas invriezen als ze helemaal droog zijn. En ook dan moet je ze volledig luchtdicht bewaren, dan voldoet een tupperware bakje ook niet.

Oke balen om te horen was er al bang voor dan word het maar truffels warschijnelijk halen. Iemand nog een goede sterke variand van truffles? Sterker dan hollandia of utopia? En zo ja welke smartshop kent er iemand nog een in de buurt van rotterdam?

Vorige keer deden we utopia was wel leuk 15 gram beide maar willen eigelijk iets meer trippen meer het effect iemand daar nog tips voor ? Of gewoon nog meer gram?

Met vriendelijke groet Gidion

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Volgens mij zijn de hollandia of Utopia wel de sterkste soorten, maar persoonlijk vind ik de sterkte verschillen bij de verschillende truffel soorten wel mee vallen. Ik zou gewoon wat meer nemen, bijvoorbeeld 20gr.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het ene pakje is de andere ook niet. Soms zijn ze helemaal blauw van de psilocybine en dan is mijn ervaring meestal dat ze heel erg potent zijn.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als ze helemaal blauw zijn is wel een goed teken inderdaad. Moet eerlijk zeggen dat ik dat nog nooit gezien heb bij truffels, bij paddo's wel vaker. Maar blijft een natuurproduct inderdaad, dus de ene keer zijn ze veel sterker dan de andere keer.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik ook niet vaak met truffels, maar het komt voor. Ik pas er dan altijd mee op, want dan kunnen ze veel sterker zijn. Bij paddo's zijn het ook echt kneuzingen. Daar waar je ze aanraakt, worden ze blauw.

Bovenaan