• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddo's.. Hmm?

dread_head

Belezen gebruiker
Zaterdag avond.. Om 7 uur .. Kom ik bij J en M aan. Hij heeft voor ons ( R, J en ik ) en voor zichzelf ieder een portie mexicaanse paddo's gehaald.. ik zelf had ze al tege 8 uur opgegeten, hun pas een uurtje later.. na een half uur begon ik t al te voelen.. ik voelde me in het begin niet echt super lekker.. dus ik effe op de bank gaan liggen.. mate van mij ware playstation spellen aan het spelen, en ik werd eerst helemaal gek van die geluidjes.. toen heb ik effe zo gelegen.. en dacht echt dat het maar kutter en kutter werd.. nou J maakte thee voor me klaar.. met veel suiker.. had wat gedronken.. en toen ging het wel al wat beter.. :)

rond half 10 denk ik, begon ik echt dingen te zien.. de muur bewoog. de gordijnen.. M zijn hoofd vervormde, echt wazig .. maar wel echt gaaf.. men vrienden begonnen het ook al te voelen.. totdat we op een gegeven moment een dikke lachkick kregen... en het wilde maar niet stoppen.. het was echt vaag ik zag overal kleurtjes, en ALLES bewoog.. ik had vaak het idee dat ik alles 2d zag, en dat ik in een ander lichaam zat.. of ja ik hoorde mezelf kei hard denken, en als ik naar men benen keek, dacht ik echt dat het een ander lichaam was ofzo.. echt super wazig.. rond half 1 ging ik al naar huis.. R fietste mee, en ik had echt het idee dat ik in een dikke droom zat.. ik moest ongeveer drie kwartier naar men huis fietse,, maar ik had echt het idee alsof ik 5 minuten onderweg was.. hoewel ik niet zo super hard reed.. :confused:

Thuis aangekomen.. eerst wat drinke ( had uber drogesmoel ) daarna in men nest gaan liggen.. aangezien ik best een wazige kamer heb.. spacede ik m nog best wel ff door.. ik kon niet gelijk slape..zat allemaal maar te denken.. maar t was wel echt een te gekke avond :hearteyes: .. ga zeker wel vaker paddo's eten.. misschien kan ik er later nog foto's op zetten.. als ik ze op de computer heb gezet.. Kan filmpje ook? :P

Requiem

Belezen gebruiker
haha, vet report.

maar dat je zei dat het leek alsof je vet kort had gefietst. Bij mij duurt alles juist 100 keer zo lang. 2 paddo minuten staat gelijk aan 1 uur :P

ik heb nu ook vet zin om weer eens paddo's te doen :grin:

dread_head

Belezen gebruiker
Requiem zei:
haha, vet report.

maar dat je zei dat het leek alsof je vet kort had gefietst. Bij mij duurt alles juist 100 keer zo lang. 2 paddo minuten staat gelijk aan 1 uur :P

Haha ja da klopt.. ALLES, maar dan egt alles ging uber sloom.. ik had echt het gevoel dat het echt 8 uur ofzo duurde.. terwijl ik niet zo super lang bleef.. maar op de fiets ging het wel allemaal best snel.. maar was wel gaaf :sunglasses:

dread_head

Belezen gebruiker
qinn zei:
Had je al wat vaker paddo's gedaan?

en mooie trip report :grin:
Btw.. nee ik had nog nooit eerder paddo's gedaan.. had het wel een beetje anders verwacht als ik eerlijk moet zijn.. maar ik heb me toch zeker wel vermaakt! ga k zeker wel vaker doen ,, :sunglasses:

qinn

Bewuste gebruiker
dread_head zei:
Requiem zei:
haha, vet report.

Haha ja da klopt.. ALLES, maar dan egt alles ging uber sloom.. ik had echt het gevoel dat het echt 8 uur ofzo duurde.. terwijl ik niet zo super lang bleef.. maar op de fiets ging het wel allemaal best snel.. maar was wel gaaf :sunglasses:

maar tog vind ik dat als je paddo's gedaan hebt dat het wel weer veel te snel voorbij is...
Teminste de dag/avond is zo voorbij

:wave:

Requiem

Belezen gebruiker
dread_head zei:
qinn zei:

Btw.. nee ik had nog nooit eerder paddo's gedaan.. had het wel een beetje anders verwacht als ik eerlijk moet zijn.. maar ik heb me toch zeker wel vermaakt! ga k zeker wel vaker doen ,, :sunglasses:

eerste keer paddo's was bij mij ook heilig, puur omdat ik niet wist wat ik moest verwachten. :P

dread_head

Belezen gebruiker
qinn zei:
dread_head zei:
Requiem zei:
haha, vet report.

maar tog vind ik dat als je paddo's gedaan hebt dat het wel weer veel te snel voorbij is...
Teminste de dag/avond is zo voorbij

Jazeker.. maat van mij fietste dus mee naar huis .. en ik hda echt zoiets van wtf.. het is nou al afgelope.. ik snapte eerst geen zak van de klok en die shit, maar daarna was het echt zo van WHA t is al half 1.. k moet aan karre... was ik nog te laat thuis.. kheb nog wel op men kamer doorgespaced was egt vet

dread_head

Belezen gebruiker
Requiem zei:
dread_head zei:
qinn zei:

eerste keer paddo's was bij mij ook heilig, puur omdat ik niet wist wat ik moest verwachten. :P
jazker.,. je hebt echt allemaal mense die gaan ligge koeke dat je * roze kabouters * of weetikveel wat gaat zien.. maar zeker niet, . k zag alles doro een soort van glazen bol.. en overal kleurtjes, zoals op zon uber spacende poster ofzo.. egt vet

qinn

Bewuste gebruiker
Requiem zei:
dread_head zei:
qinn zei:

in mij 1e paddo trip was ik focking agressief toen een groepje van ongeveer 10 kindere van een jaar of 16/17 met ons ruzie zochte :P
waardoor wij dus egt vechte woude...
maar gelukig kwam het daar niet van anders was het denk ik wel uit de hand geloope :P

Requiem

Belezen gebruiker
qinn zei:
Requiem zei:
dread_head zei:
qinn zei:

in mij 1e paddo trip was ik focking agressief toen een groepje van ongeveer 10 kindere van een jaar of 16/17 met ons ruzie zochte :P
waardoor wij dus egt vechte woude...
maar gelukig kwam het daar niet van anders was het denk ik wel uit de hand geloope :P

Het laatste waar ik aan denk als ik paddo's op heb is wel vechten :P

en tijd is idd echt grappig. Ik kijk altijd naar de klok, en dan zie ik
het en kijk ik naar de wijzers. ben ik zo 2 minuten naar de klok
aan het kijken weetik nog niet hoe laat het is.

zie ik eindelijk van ah, het is half 2.... is dat laat? hoe laat is half 2,
wat is tijd? fucking komisch :P

dread_head

Belezen gebruiker
Het laatste waar ik aan denk als ik paddo's op heb is wel vechten en tijd is idd echt grappig. Ik kijk altijd naar de klok zei:
zeker.,. vechte is egt niet rielekst.. maar ik had da ook ,., mioest om 1 uur thuis zijn .. vriende van mijm oeste de tijd in de gate houde.. ik snapte er geen zak van ik kon egt niet meer telle hoelang ik nog had enzoo .. en dan gt om de tien minute naa de klok kijke,. denkent dat er al een half uur voorbgij is .. wtf! nog maar tien minute voobij :openmouth: egt vet maar wel rielekst

Requiem

Belezen gebruiker
ik ging eerst een geluidsopname maken, vet veel gelult echt van wdf
we hebben nu al zoveel opgenomen!!!!

2 minuten en 13 seconden voorbij :grin: :P :hearteyes:

dread_head

Belezen gebruiker
Requiem zei:

OMG .. SERIEUS.. ik heb ook een filmpje gemaakt.. duurt fokking 2 minute en 13 seconde! WTF :|
k kan misshien wel foto hier op zette..
wanne gek k had egtt grote doppe

qinn

Bewuste gebruiker
dread_head zei:
Requiem zei:

OMG .. SERIEUS.. ik heb ook een filmpje gemaakt.. duurt fokking 2 minute en 13 seconde! WTF :|
k kan misshien wel foto hier op zette..
wanne gek k had egtt grote doppe

Ik heb ook een geluidsopname gemaakt met me telefoon,
maar daar is niet egt veel van te hooren want me telefoon rolde toen van een heuvel af :rolleyes:
het eenigste wat ik hoore kan is dat er op de achtergrond veel gelaggen werd :grin:

dread_head

Belezen gebruiker
Fotoo paddo trip

Omg.. mijn hoofd was egt Eng.. ><

Vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg XO

hey schat,
klinkt als nice trip indeed:grin:
k lees dat je wel wat van de psycedelicworld heb meegemaakt:wink:
krijg e rook weer zin in:grin:
soon gaan we wel zame tripen hoor
xxx the shadow :wave: :hearteyes:

dread_head

Belezen gebruiker
Re: Fotoo paddo trip

qinn zei:
dread_head zei:
Omg.. mijn hoofd was egt Eng.. ><

Vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg XO

valt tog wel mee :grin:
Normaal ist tog wel anders:P .. haha lol .. ik heb ook nog een foto van LAPZWANS ( R ) maar ik weenie of hij wil dat ik die er op zet.. want hij was er ook bij .. XD lol

rocka

Experimenterende gebruiker
Ik hoor altijd allerlei verhalen van mensen die paddo's hebben dat ze geen ebsef van tijd hebben. Ik kan me dat echt niet voorstellen! Misschien binnenkort ook maar eens paddo's proberen :wink:

qinn

Bewuste gebruiker
rocka zei:
Ik hoor altijd allerlei verhalen van mensen die paddo's hebben dat ze geen ebsef van tijd hebben. Ik kan me dat echt niet voorstellen! Misschien binnenkort ook maar eens paddo's proberen :wink:

Zorg wel dat je er genoeg van afweet!
en er altijd teminste 1 nuchtere persoon bij je is als dit je 1e keer is!

als ej egwoon jezelf kan blijven is er niks aan de hand:wink:
dan maakt paddows je een met jezelf en een ander, en kan je genietenvan de psychedelic world:wink:
heb je een gezonde geest kan ut geen kwaat, negatief omzetten in positief kan nooit fout gaan.
je kan zowiezow nooit en overdossis nemen, je kotst het dan weer uit als het teveel is, en het is biologies :grin:
have funn,

the shadow

qinn

Bewuste gebruiker
psycedelicshadow zei:
als ej egwoon jezelf kan blijven is er niks aan de hand:wink:
dan maakt paddows je een met jezelf en een ander, en kan je genietenvan de psychedelic world:wink:
heb je een gezonde geest kan ut geen kwaat, negatief omzetten in positief kan nooit fout gaan.
je kan zowiezow nooit en overdossis nemen, je kotst het dan weer uit als het teveel is, en het is biologies :grin:
have funn,

the shadow

ja maar tog moet je er mee uitkijken als er iemand in je omgeving psychische klachten heefd, omdat je dan meer kans loopt op een psychose.

indeed dat klopt, maar als je je zelf kent en ondercontrole hebt hoef je jezelf niet te mindfucken, wees rustig,
je kan je late lijden of jezelf volgen in situaties:)
als er gewoon een goeie vriend mee tript en weet hoe komt ut goed,
je moet zelf ook gewoon ope en eerlijk zijn, niet dingen in jezelf laten zitten zeg gewoon wat je voeld vind van het moment als er iets is, en denk na why¿ zet negatief om in positief-positief:wink: en dus niet positief-negatief
neem het gewoon voor wat het is:grin:

ga niet te veel over 1 onderwerp nadenken , tijdens trips begin je dingen te ebseffen en benamingen te geven, terwijl je het altijd al wist maar onbewust..... paddows vervormen gewoon al je sintuigen geniet daar van en ga kompleet buiten jezelf maar jezelf:wink:

qinn

Bewuste gebruiker
psycedelicshadow zei:
ga niet te veel over 1 onderwerp nadenken , tijdens trips begin je dingen te ebseffen en benamingen te geven, terwijl je het altijd al wist maar onbewust..... paddows vervormen gewoon al je sintuigen geniet daar van en ga kompleet buiten jezelf maar jezelf:wink:

Go with the flow :grin:

Osi`

Bewuste gebruiker
Wat als je zegt tegen die maat van, ja ik dacht zojuist dat ik wou zeggen van dat je hard zit te stinken in de wind en die maat zit dan ook te trippen en gaat dan "bad" door dat? :tongueout:

Kwe nie hé, heb nooit paddo's geprobeert :) Ben nog altijd zoveeeeeeeeel mogelijk info aan't verzamelen van, hoe kun je het best een goeie trip krijgen.

Bovenaan