Paddo's in Apeldoorn?

Cowmando

Experimenterende gebruiker
Ik vroeg me af of je in Apeldoorn paddo's kon krijgen. Verschillende siites geven Dr. Paddo The magic mushroom store op. Helaas kan ik hier geen nummer of site van vinden?

Dus beetje lullig als ik erheen ga met de trein en daar niks aantref. :wink:

thor

Belezen gebruiker
Goed ingerichte winkels. Het licht gekleurde interrieur heeft ronde vormen en is geaccentueerd met speelse licht effecten.

Contact Informatie
Adres: [toon kaart]
Marktstraat 8
7311LH Apeldoorn
Nederland (Gelderland)
Routebeschrijving

Bezoek website Sjamaan
e-mail: [email protected]

Cowmando

Ik heb ze ook getracht te bellen, maar het nummer was niet meer in gebruik, evenals het email adres. :/

Dawn

Newbie
Hallo allemaal,

Inderdaad, er zijn alleen Sjamaan Smartshops in Arnhem en Nijmegen. Ik kom er regelmatig, veel informatie daar!

tel arnhem: 026-4456627
tel nijmegen: 024-3975526
www.desjamaan.nl/shops

Als ik niet in de buurt ben van Arnhem of Nijmegen, dan bestel ik ook nog wel eens via de website: www.sjamaan.com

Groeten.

Cowmando

jawel, ben er gisteren toevallig geweest :P wel slechte service, dat wijf is zo asociaal als de neten

boterkoek17

Bewuste gebruiker
Cowmando zei:
jawel, ben er gisteren toevallig geweest :P wel slechte service, dat wijf is zo asociaal als de neten

inconvenience, maar as ze paddo's hebben lijkt me de service ondergeschikt, toch?

ik heb altijd goeie paddo's daar gehaald.

phy

Bewuste gebruiker
Om eventjes op de paddestoelenzoek wens in te haken...

Door omstandigheden bevind ik mij op het moment in Emmen. Is daar een plek waar ik wellicht wat schimmeltjes aan zou kunnen schaffen?

Of iets in de buurt? Ik heb zelf wat zitten speuren en mijn neus bracht me naar Assen, maar wellicht heeft iemand een beter voorstel.

Allolalie

Bewuste gebruiker
in APELDOORN zit een smartshop. Aan de asselsestraat achter de tattooshop. Net open gerund door mensen die er geen verstand van hebben met een karig assortiment.

phy

Bewuste gebruiker
Klinkt niet als een representatieve growshop in het vooruitzicht van een mogelijk paddoverbod...

Bovenaan