• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

paddos in combi met poppers

Paddos. Voor mij blijft het een erg leuke drugs.
Toen ik een jaar of 17 was deed ik het voor het eerst. In mijn eentje.
Een groot succes was dit niet. Eigenlijk wist ik niet wat me nou echt te wachten stond. Van toenmalige vrienden hoorde ik dat je er kabouters van zou gaan zien etc. Dus ja, dat leek me wel eens leuk. Wat ik precies haalde toen weet ik niet meer aangezien dit al 7 jaar terug is. Het waren in ieder geval gedroogde smerige steeltjes :). Die trip was niet om over naar huis te schrijven. Lichtelijke paranoia, alleen de hele nacht achter mijn pctje. Niets bijzonders in ieder geval.

Sinds die tijd heb ik aardig wat keer getript op paddestoeltjes.
Wat ik samen met een vriend van me ontdekte laatst was erg leuk.
We waren samen aan het trippen. Ieder 2 porties naar binnen gewerkt. Colombiaanse en Mexicaanse door elkaar. Dit is zeker een aanrader. Hard ga je er zeker op. Goed... Vraag me niet waarom maar ik liep toevallig met een potje poppers op zak. Die vriend van me heeft in het verleden wel lachgas tijdens trips gedaan en vertelde me dat je dan compleet in een andere wereld komt. Dit is iets wat ik zelf nog niet heb mogen ervaren maar snel eens zal doen.

Op een goed moment zette ik de pot poppers maar eens aan de neus. Ik was erg benieuwd wat dit teweeg zou brengen. Tot mijn grote verbazing werden de hallucinaties vreselijk versterkt. Kijkend naar de lucht en de mooie wolkjes veranderde mijn hele perspectief. Het leek of ik ontdekte dat er meer was als 3d... wat ik zag was voor mijn gevoel 300d. wolken kwamen op me af, namen alle mogelijke vormen aan en er ontstonden kaleidoskopische patronen in de lucht. Zwaar indrukwekkend. De flash van poppers duurt niet zo lang zoals je weet. Dus het was even genieten.
Even genieten is niet genoeg natuurlijk dus kort daarna zette ik de pot weer aan de neus en inhaleerde stevig. Ik ging languit achter in het gras liggen en keek weer vol verbazing naar de mooie wolkerige lucht. Ineens kwam er uit de lucht een soort vrouwen gezicht mijn kant op. Het gezicht bleef voor mijn hoofd hangen. Toen ik het met mijn hand aan probeerde te raken verdween het ook weer.
De rest van de trip zijn we af en toe neer gecrashed op bankjes die we tegen kwamen om jawel,... aan het potje poppers te snuiven, en elke keer ging het weer los.

Alle volgende trips zat er standaard een potje poppers in mn zak en elke keer verbaas ik me er weer over hoe ongelovelijk relaxed dit dan weer is.

Zijn er hier meer mensen die dit hebben geprobeerd?

Nee?

Ik zou zeggen probeer het eens! :wave:

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Poppers, is dat niet ongelooflijk bevorderlijk voor de afbraak van hersencellen?
Maar dat 300d perspectief klinkt zeker interessant. Alleen jammer dat je steeds weer de behoefte voelt om aan dat potje te snuiven, dat je dus nooit echt voldaan bent.

let come

Belezen gebruiker
En wat gebeurd er als je in (een niet te grote) kamer gaat zitten en je zet gewoon 1 potje poppers open?
Heeft dit dan iets effect?

Ik geloof niet dat dit effect zou hebben maar ik heb ooit eens gehoord van iemand dat het wel werkte. (die iemand waar ik het over heb is wel iemand die nogal veel praatjes heeft... :rolleyes: )

Poppers zijn niet echt goed voor de hersencelletjes inderdaad maar af en toe moet het toch kunnen vind ik. En inderdaad. Wat ik weet is dat poppers ook wel in ruimtes word neergezet.... bv. darkrooms. De lucht die er dan vrij komt ademt iedereen dan in. Poppers tijdens sex is ook zeker een aanrader. Beetje lomp misschien om tijdens de neuk even snel zo een potje aan je neus te zetten maar echt erg vaag. Het is dan net of je in elkaar smelt ofzo. Orgasmes worden er ook een stuk heftiger van.
Erg leuk spul dus. Maar idd denk om je hersencelletjes.

Bovenaan