Paddo's in je eentje

buzzy

Badass junkie
Ik wil graag eens een paar hawaiaanse nuttigen, maar bijna al mijn vrienden zitten liever aan de X of snelle. En het probleem is als ik dan met hun erbij paddo's zou doen gaan ze gegarandeerd lopen fucken, ookal zijn ze nuchter :rolleyes: Als ik alleen ben dan is het voor mij veel relaxter en heb ik er een beter gevoel bij, dus mijn vraag is of het verstandig is om het alleen een keer te doen? :)

A

Anonymous

Gast
Het is mogelijk, maar als je verkeerd gaat heb je niemand die je in de gaten houd, straks heb je een delerium en word je in je onderbroek wakker op een rotonde :P

Anders kan het best een filosofische trip zijn denk ik.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Hmmm is misschien wel handig als je iemand hebt waarmee je het gevoel kan delen op zo'n moment.
En ik denk dat je misschien wel eens eenzaam zou kunnen gaan voelen.
Ik zou het niet doen,maar ben er niet ervaren mee.

Rain

Bewuste gebruiker
Hij zegt dat ze vrienden hem gaan lopen fucken voor de gein.. Dat voor de gein is al te veel. Hij kan beter iemand vinden die ook gewoon een x paddo's wil proberen, denk ik.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb drie keer in m'n eentje getript op paddo's. Voor mij werkt het prima, maar het ligt er natuurlijk heel erg aan hoe jij persoonlijk reageert. De eerste keer wist ik natuurlijk ook niet hoe ik zou reageren, maar ik voelde wel aan dat ik het kon. Het is best een uitdaging. Zorg er in ieder geval voor dat je iemand die je kunt vertrouwen op de hoogte stelt, zodat je diegene kunt bereiken als je steun nodig hebt. Verder denk ik dat het verstandig is om te beginnen met een wat lagere portie dan wanneer je met meerdere mensen bent. Als je een beetje weet hoe het je vergaat, dat trippen in je eentje, kun je het altijd nog eens proberen met een hogere dosis.
Oja, dat van het eenzaam zijn, dat heb ik wel ervaren, vooral de eerste keer dat ik alleen tripte. Maar daar kon ik me overheen zetten. Het voordeel van alleen trippen is de vrijheid natuurlijk, maar dat je het niet kunt delen is een nadeel.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
buzzy zei:
Ik wil graag eens een paar hawaiaanse nuttigen, maar bijna al mijn vrienden zitten liever aan de X of snelle. En het probleem is als ik dan met hun erbij paddo's zou doen gaan ze gegarandeerd lopen fucken, ookal zijn ze nuchter :rolleyes: Als ik alleen ben dan is het voor mij veel relaxter en heb ik er een beter gevoel bij, dus mijn vraag is of het verstandig is om het alleen een keer te doen? :)

ja dit moet wel kunnen denk ik, maar pas op dat je niet te veel pakt,
de hawaiiaanse kunnen wel lekker hard aankomen :) (andere paddo's natuurlijk ook he)...

Mr.jiho

Wijs gebruiker
is het je eerste keer?
ik zou de eerste keer gewoon iemand zoeken die het ook wel eens ziet zitten of anders iemand(een rustig persoon) die wat mdma wil nemen

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Je kan het wel in je ééntje doen, maar dan moet je wel goed in je schoenen staan. Als je bad gaat, is er niemand die je kan helpen. En zoals sweet_shadow al zei kun je een groot gevoel van eenzaamheid krijgen.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Maar zo'n gevoel van eenzaamheid is op zich ook best wel een interessante emotie. Als je daar goed mee om leert gaan tijdens zo'n trip dan kom je er als mens wel weer sterker uit. En je kunt jezelf altijd wat afleiding bieden dmv muziek.

Ik denk dat in je eentje trippen per definitie introspectief is, dus de kans is dan wel groter dat je dingen tegenkomt die niet altijd even leuk zijn.

En waarom zou je trouwens meteen met hawaiaanse beginnen?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
kapitein-x zei:
En waarom zou je trouwens meteen met hawaiaanse beginnen?
als het je eerste keer is zou ik ook mexicaanse nemen, halve portie op je eentje ofzo, zo kan je niet voor verassingen komen te staan

Colaiuta

Bewuste gebruiker
ik dacht altijd dat mexicaanse visueel heel heftig zijn en hawaiaanse zetten je flink aan het denken

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
dat heb je dan fout,

De Hawaïaanse paddestoel bevat hoge concentraties psilocybine en psilocine en is één van de sterkste hallucinogene paddo's die er bestaan.
De Copelandia (hawaiaanse) is sterker dan de Cubensis (mexicaanse) en geeft een meer visuele trip met veel heldere en 'tropische' kleuren. De werkzame stoffen lijken op het lichaamseigen serotonine en hebben een gelijksoortige werking. :wink:

vogel

Bewuste gebruiker
:confused: door de stoffen in de paddo,s word je serotonine steeds heropgenomen, dus je serotonine komt niet vrij ofzo iets :confused:
daardoor ontstaat er een teveel aan dopamine
en daardoor ga je hallucineren of om een andere reden ga je van paddo,s hallucineren :confused:
ook heb ik is een keer ergens gelezendat door de stoffen in paddo,s
noradrenaline of adrenaline vrijkomt
wie weetc hier meer over,,, ik heb dit is een keer gelezen in het boek
van arno adelaars, de titel van het boek was dacht ik alles over paddo,s
:wave: :wave: :wave: :hearteyes:

fun

Bewuste gebruiker
Als het de eerste keer is dat je gaat trippen zou ik het niet aanbevelen om het alleen te doen.
Bij een trip reageer je op veel prikkels, en als je met veel man bent kun je met zn allen filosofisch of lacherig bezig zijn, je hebt afleiding zat.
Ben je alleen, dan ga je in jezelf.
Dat kan een hele mooie, leerzame ervaring zijn, waardoor je echt heel anders over dingen kunt gaan denken, maar de meeste mensen trippen pas alleen als ze ervaring hebben met trippen in gezelschap van anderen.

Vaak is de reden van badgaan, dat mensen geen afleiding meer hebben en in zichzelf gaan. Je kunt je dan alleen voelen of ongelukkig, je wordt geconfronteerd met jezelf en dat kan (vooral als je niet weet wat te verwachten) heftig uitpakken.

Paddos zijn echt een hele mooie drug, ik zou het rustig opbouwen.
Beter een paar keer een leuke ervaring en dan een heftige die je aankunt, dan ineenkeer een heftige waar je niks mee kunt en je gevoel voor paddos de rest van je leven verpest.

Er is vast wel een vriend van je die er ook wel in geintresseerd is, doe het dan met zn 2en (wel iemand die je echt vertrouwd).
Als het iemand is die met je gaat fucken is dat echt a-relax.

Mocht je het toch alleen gaan doen, de hawaiiaanse zijn visueler dan de mexicaanse, en sterker.
Welke soort het beste is is persoonlijk vind ik, zolang je de dosering maar aanpast aan de sterkte.
Ik zou echt niet meer dan 1/3 portie pakken als je het alleen gaat doen.
Dat staat voor 10 gram verse mexicaanse of 1 gram gedroogde, of
3 gram verse hawaiiaanse of 0,3 gram gedroogde.

Mocht je met zn 2en doen dan zou ik ieder een halve portie doen.

Ga zeker niet die hele portie die je toch zult gaan kopen in je eentje opsnoepen!

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
als je met ze 2e gaat kune je best alle twee 1 portie gedroogde mexicaantjes nemen hoor... had ik ook de eerste keer, ik je ken je verder niet maar als je gewoon goed is je leven staat geen problemen of niks moet dit wel te doen zijn :wink:

buzzy

Badass junkie
Allemaal bedankt voor de informatie :) Ik sta verder goed in het leven, lekker in mijn vel enzo... Als er eens een goed moment voor is zal ik het wel voorzichtig proberen, tripreportje volgt natuurlijk :wink:

Bovenaan