Als het de eerste keer is dat je gaat trippen zou ik het niet aanbevelen om het alleen te doen.
Bij een trip reageer je op veel prikkels, en als je met veel man bent kun je met zn allen filosofisch of lacherig bezig zijn, je hebt afleiding zat.
Ben je alleen, dan ga je in jezelf.
Dat kan een hele mooie, leerzame ervaring zijn, waardoor je echt heel anders over dingen kunt gaan denken, maar de meeste mensen trippen pas alleen als ze ervaring hebben met trippen in gezelschap van anderen.
Vaak is de reden van badgaan, dat mensen geen afleiding meer hebben en in zichzelf gaan. Je kunt je dan alleen voelen of ongelukkig, je wordt geconfronteerd met jezelf en dat kan (vooral als je niet weet wat te verwachten) heftig uitpakken.
Paddos zijn echt een hele mooie drug, ik zou het rustig opbouwen.
Beter een paar keer een leuke ervaring en dan een heftige die je aankunt, dan ineenkeer een heftige waar je niks mee kunt en je gevoel voor paddos de rest van je leven verpest.
Er is vast wel een vriend van je die er ook wel in geintresseerd is, doe het dan met zn 2en (wel iemand die je echt vertrouwd).
Als het iemand is die met je gaat fucken is dat echt a-relax.
Mocht je het toch alleen gaan doen, de hawaiiaanse zijn visueler dan de mexicaanse, en sterker.
Welke soort het beste is is persoonlijk vind ik, zolang je de dosering maar aanpast aan de sterkte.
Ik zou echt niet meer dan 1/3 portie pakken als je het alleen gaat doen.
Dat staat voor 10 gram verse mexicaanse of 1 gram gedroogde, of
3 gram verse hawaiiaanse of 0,3 gram gedroogde.
Mocht je met zn 2en doen dan zou ik ieder een halve portie doen.
Ga zeker niet die hele portie die je toch zult gaan kopen in je eentje opsnoepen!