paddo's in mexico

hallo!

een paar vrienden van me gaan binnenkort naar mexico. we vroegen ons af of het ginds makkelijk is om aan mexicaanse paddestoelen te geraken ...
waar zijn ze te vinden, wat is de wetgeving, ...

alvast bedankt!

Magic Guest

Belezen gebruiker
Zuid-Amerika heeft volgens mij de helft van alle psilocybe houdende paddenstoelen, dus neem een paddenstoelen identificatie gids mee en geniet :wink: En als je ze echt niks kan vinden groeien daar wilde Peyotes en San Pedro's :grin:

phy

Bewuste gebruiker
Damn je zou daar maar een bad trip krijgen....
Politie, ambulance.. Lijkt me niet de ideale ervaring

'k bedoel eerder of ze daar te koop zijn ...
ze zelf gaan plukken lijkt me ook ni al te veilig.
en wetgeving daaromtrend eventueel ...

phy

Bewuste gebruiker
Magic Guest zei:
Het is dan ook meestal niet nodig om politie en de ambulance in te schakelen bij een bad trip :wink:

I know, maar laten we even uitgaan van een 'worst case' scenario... You're screwed!!!
Het lijkt me daar niet erg legaal. Maarja het is Mexico.

Ik kan je niet helpen, ik ken het land verder niet

shokora

Wijs gebruiker
Als het goed is heb ik een paar jaar geleden gelezen dat een legio aan drugs in Mexico legaal is gemaakt voor gebruik en bezit (niet voor handel).

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Magic Guest zei:
Zuid-Amerika heeft volgens mij de helft van alle psilocybe houdende paddenstoelen, dus neem een paddenstoelen identificatie gids mee en geniet :wink: En als je ze echt niks kan vinden groeien daar wilde Peyotes en San Pedro's :grin:
Dan zou ik een paar flinke Peyotes opvreten. Heb je de trip van je leven. Die Paddo's koop je hier voor 13 euro ofzo.

Bovenaan