paddos, is de kick verslavend?

Paddos, is de kick verslavend?

• Als de trip eindigt heb ik meteen weer zin

Stemmen: 0 0,0%
  • De dagen erna heb ik nog wel zin, maar dat slijt

• Na een paddotrip hoef ik voorlopig niet meer

• Totaal aantal stemmers
    0

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Hoi mede psychonauten.

Ik lees vrij vaak dat paddos geestelijk niet verslavend is, en de drang naar een volgende portie vrij klein is.

Bij mij is dat niet zo: Ik had vrijdag de helft van de lichte mexicaanse soort, en sindsdien denk ik elke dag aan de volgende keer. Het was een van de mooiste dingen die ik ooit heb beleefd!!! Het was divine, goddelijk! totaal geluk, en blijdschap!Ik denk steeds aan de volgende keer. Is het volgende week? de week erna?

Ik weet dat de tolerantie van het lichaam van mij vereist om het pas na een maand weer te doen, maar is elke maand veel? Wat is verantwoordelijk? Natuurlijk verschilt dat, maar als gemiddeld, werkend volwassen mens, wat is dan jullie mening?

Zijn er mensen hier die ook die sterke zin naar die kick, die zevende hemel missen, na de trip. Meteen weer zin hebben?

Slijt dat gevoel?

Solidius

Badass junkie
Wat je beschrijft heb ik ook met XTC en LSD. Maar hoe leuk het ook is, je wilt zeker niet dat je tolerantie omhoog schiet, en je er in de toekomst minder van kan gaan genieten. Dus probeer zoveel mogelijk uit je ervaringen te halen, en wacht uit principe minimaal een maand voordat je weer in de wondere wereld van het hoger bewustzijn gaat begeven. Langer wachten komt de intensiteit alleen maar ten goede.

Ceko

Belezen gebruiker
Laatste keer had ik ook meteen weer trek! En dat bleef inderdaad maar door mijn hoofd spoken totdat ik weer nam. Daarna had ik even geen trek meer maar als je eenmaal weer denkt van "hmm, heb eigenlijk weer zin" en er is iemand die wel mee wil doen dan kan de tijd niet snel genoeg gaan.

Komend weekend weer :beer:

Ceko

Belezen gebruiker
Tussen de eerste en de tweede keer zat heel erg lang, meer dan 6 maanden ofzo. Na de tweede keer (hawaiiaanse) dacht ik eerst van "zo heftig wil ik niet meer gaan", maar ik las hier na een paar dagen een trip report van iemand die het na 8 dagen alweer wilde, toen dacht ik ja ik heb ook weer zin! Ik had nog steeds geen zin om weer zo hard te gaan hoor, daarvoor moet je echt wel in een vertrouwde omgeving zijn, maar ik had echt zin in de mexicaantjes die ik de eerste keer dus had.

spacekonijn

Badass junkie
ja soms na een lichte trip de dag erna ookal wel weer zin gehad.

maar nog nooit van iemand gehoord die een keiharde trip gehad heeft en de dag erna meteen weer wou. :mrgreen:

flashkop

Bewuste gebruiker
Idd, als ik het zou kunnen betalen en het zou lukken ivm met omgeving echt elke dag, maar dat lukt algoed niet en ik weet het bij 1of2* per maand te houden, een paar dagen voor de kerst lukte dit echter niet zo goed meer...
Ik ben toen echt vaak naar de shop geweest om paddo's in te slaan tesamen met lsa, de zegeltjes vlogen er ook door, tot die dag dat ik tijdens men trip besefte dat ik mss wel niet zo goed bezig was, nu is het al sinds nieuwjaar geleden maar volgende week weer dmt, kan het niet laten...

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Ceko zei:
Tussen de eerste en de tweede keer zat heel erg lang, meer dan 6 maanden ofzo. Na de tweede keer (hawaiiaanse) dacht ik eerst van "zo heftig wil ik niet meer gaan", maar ik las hier na een paar dagen een trip report van iemand die het na 8 dagen alweer wilde, toen dacht ik ja ik heb ook weer zin! Ik had nog steeds geen zin om weer zo hard te gaan hoor, daarvoor moet je echt wel in een vertrouwde omgeving zijn, maar ik had echt zin in de mexicaantjes die ik de eerste keer dus had.

Ik wacht ook nog met hawaiiaanse. Die mexicaanse trip was heel vriendelijk. Best heavy, maar de volgende keer ga ik een hele portie pakken, nou ja, na een paar uur kijken of ik de andere helft bijpak.

Maar ja, wanneer is dat dus? En in je eentje trippen? Als je geen tripmaat kan vinden?

Ceko

Belezen gebruiker
Ik heb er een keer aan zitten denken om in mijn eentje te trippen, maar dat doe ik toch maar niet hoor. Ik denk dat ik gewoon angstaanvallen krijg en gek word :)

Maar da's het probleem meestal inderdaad, om een tripmaat te vinden... zoveel mensen doen het nou ook weer niet. Hoewel het in Amsterdam makkelijker zou moeten zijn om er eentje te vinden dan in Zoetermeer! :rolleyes:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
De ervaring die ik had was zooo fantastisch, ik wil het snel weer!

Maar mijn tripmaat had het iets moeilijker tijdens de trip. Misschien wil hij het pas weer na 6 maanden, áls hij het nog wil.

:confused:

disaster

Bewuste gebruiker
Als ik op het einde zo'n filosofische trip heb gehad, dan hoef ik even niet meer. Maar er zijn momenten die je weer snel wilt beleven, zoals heftige hallicunaties en geluid.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Ik had echt NIETS onprettigs ervaren. Wel logisch misschien, met alleen een halve portie mexicanen.

Ik was wel filosofisch, maar dat ben ik (en mijn tripmaat) altijd al. Daar vind ik niets onprettigs aan.

Ik wil weer die euforie voelen, dat gelukkige gevoel, wat bijna onverdragelijk was. Zo lekker. En de visuals waren heel fijn om mee te maken.

Ik hoop echt dat een hele portie mij meer van mijn stuk zal brengen, en dat de wil om die kicks weer te hebben wat sneller weggaat...

Bovenaan