Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lake zei:Nee, en bij LSD kan het ook niet.
ExceptionalInsight zei:Lake zei:Nee, en bij LSD kan het ook niet.
Lake zei:Sterker nog, ook niet alles wat in boeken beschreven is, is echt waar.
Ik heb me zelfs laten vertellen dat Mordor geen echt land is.![]()
oldsko0l zei:Ja wat ik dus wou vragen is of je in je trip kan blijven?
net zoals bij lsd dus kan?![]()
Quoted for truth, yay!Purple haze zei:oldsko0l zei:Ja wat ik dus wou vragen is of je in je trip kan blijven?
Nee dat kan niet.
ExceptionalInsight zei:Lake zei:Nee, en bij LSD kan het ook niet.
oldsko0l zei:Ja wat ik dus wou vragen is of je in je trip kan blijven?
[/u]ExceptionalInsight zei:Beetje jammer dat je HPPD en "blijven hangen" met elkaar vergelijkt. Mijn visuele sneeuw is vrij ernstig, ik heb regelmatig "last" van lichtflitsen, dingen die in mn ooghoeken bewegen etc. Dat wil nog niet zeggen dat het mijn dagelijkse leventje beïnvloedt. Ik functioneer prima en mensen die bang zijn om "erin te blijven" zijn meestal bang voor het feit krankzinnig te worden, ik ben verre van (technisch gezien).

ExceptionalInsight zei:Flashbacks zijn "momentopnamen", waar ik het over heb is 24 uur per dag, 7 dagen per week aanwezig en duurt nu al zo'n 3 jaar. Alsjeblieft, stel geen diagnose op afstand, dat kan zelfs een dokter niet.

edwin__ zei:ik ben blijven hangen met mijn zalig makende gedachtes.
alles is mooi en iedereen is lief,![]()
oldsko0l zei:Oke, mannen ik weet ook wel dat films fictief kunnen zijn...
maar ik heb ook wel al gehoord over mensen waar iets met gebeurd als ze lsd pakken, wat als gevolg had dat ze superlang of voor altijd in hun trip bleven..
Annæ zei:Is het wel zo dat je 40 jaar later als je met je man/vrouw en kindjes in de auto zit weer een flashback kan krijgen, dat de trip even terug komt en je dus nog een tijdje weer terugspacet?