Paddo's+ketamine: versterking?

spacelord

Wijs gebruiker
Ik heb gister een lijn ketamine gesnoven tijdens mijn lsd trip, na een minuut steeg ik even snel van de aarde op als dat dmt mij de hyperspace in knalt.

Nu, werkt dit ook bij paddo's, versterkt ketamine ook een paddo-trip?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als het goed is niet. Maar ketamine= vaag en LSD is vaag. Bij elkaar dus dubbel vaagheid. Het voelt natuurlijk wel dat je veel harder gaat.

spacelord

Wijs gebruiker
Petrovic zei:
Als het goed is niet. Maar ketamine= vaag en LSD is vaag. Bij elkaar dus dubbel vaagheid. Het voelt natuurlijk wel dat je veel harder gaat.

Ketamine heeft duidelijk invloed op de intensiteit van je lsd trip. Mijn visuals waren matig tot zwak, dus legde ik een lijn keta. Na een minuut of 2 kon ik nog met moeite lopen en zag ik haast niets meer door de visuals.

Elohtibbar

Badass junkie
Ik heb wel een keer een flinke lijn keta gesnoven na een truffeltrip. De trip was mild, en de truffelthee was nagenoeg uitgewerkt toen ik de keta nam. Het was verreweg m'n heftigste ketatrip (heb overigens niet superveel ervaring met keta), dus in mijn ervaring heeft de truffelthee de keta wel versterkt. Het was ook iets visueler enzo dan normaal. Maar ik zou niet kunnen zeggen of dit altijd bij iedereen het geval zou zijn.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb ketamine al gecombineerd met truffels. Het versterkt, net zoals bij LSD, de trip enorm.

De kunst is om de juiste dosis ketamine te gebruiken, zowel bij LSD als bij paddo's/truffels.

Te veel zorgt ervoor dat je te wazig wordt en de ketamine uiteindelijk de overhand neemt. Kleine lijntjes bijsnuiven is het beste.

Aalpoepert

Badass junkie
Sublimo zei:
Te veel zorgt ervoor dat je te wazig wordt en de ketamine uiteindelijk de overhand neemt.
Dan wordt alles plat en uitgerekt! En... dan... gaaaa... jeeee... heeeeeeeel... laaaaangzaaaaaaam...... praaaaaateeeeeeen.....

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Aalpoepert zei:
Sublimo zei:
Te veel zorgt ervoor dat je te wazig wordt en de ketamine uiteindelijk de overhand neemt.
Dan wordt alles plat en uitgerekt! En... dan... gaaaa... jeeee... heeeeeeeel... laaaaangzaaaaaaam...... praaaaaateeeeeeen.....

Onder andere. :grin:

Ik moet er wel nog aan toevoegen dat de chaos in je hoofd exponentieel kan toenemen als je ketamine erbij gaat combineren.

Edit: Mijn toevoeging is in het algemeen voor dit topic bedoelt als advies. :)

Aalpoepert

Badass junkie
Sublimo zei:
Ik moet er wel nog aan toevoegen dat de chaos in je hoofd exponentieel kan toenemen als je ketamine erbij gaat combineren.
Ik heb dan meer dat de inhoud in van mijn hoofd (mijn gedachten) dan gewoon door de kamer lijken te zweven, dus alsof je hoofd transparant is geworden.

Dat vind ik altijd het mooie van keta combineren met psychedelics, psychedelics zorgen er al voor dat de grenzen tussen jou en de buitenwereld verdwijnen, ketamine kan ervoor zorgen dat die laatste grens (je lichaam) ook gewoon (gedeeltelijk) verdwijnt

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Aalpoepert zei:
Sublimo zei:
Ik heb dan meer dat de inhoud in van mijn hoofd (mijn gedachten) dan gewoon door de kamer lijken te zweven, dus alsof je hoofd transparant is geworden.

Dat vind ik altijd het mooie van keta combineren met psychedelics, psychedelics zorgen er al voor dat de grenzen tussen jou en de buitenwereld verdwijnen, ketamine kan ervoor zorgen dat die laatste grens (je lichaam) ook gewoon (gedeeltelijk) verdwijnt

Het was meer een toevoeging aan het topic in het algemeen. :grin: Niet op jouw reactie.

Je beschrijft het mooi, daar kan ik niks meer aan toevoegen. :wink:

spacelord

Wijs gebruiker
Van chaos heb ik toen niet veel gemerkt, vond het een fijne combo met lsd :) en ook met wiet :stoned:

Keta met paddestoelen zal ook binnekort eens komen :grin: er valt nog zo veel te experimenteren:

Keta met shrooms
Keta met lachgas
Keta met DMT
Keta met lachgas met DMT :hearteyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik merk toch altijd dat ik meer mindfuck's krijg als ik LSD combineer met ketamine.

DMT en ketamine lijkt me dan weer niet zo veel. :)

spacelord

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Ik merk toch altijd dat ik meer mindfuck's krijg als ik LSD combineer met ketamine.

DMT en ketamine lijkt me dan weer niet zo veel. :)

Toen ik een lijn snoof tijdens mijn trip had ik het gevoel dat mijn lichaam wat uit elkaar viel. Ik ben gaan liggen en kon me niet meer gewegen. De visuals werden veel waziger en slordiger, alsof alles door elkaar en in elkaar begon te lopen. De mindfucks van lsd zwier ik zowiso al tamelijk snel af (of ik drop ze bij jullie :grin: ).

En dmt en ket lijkt me idd ook niet veel aangezien je de ket niet gaat merken tijdens je dmt trip. Toch zal er vast wel iets subtiel anders zijn aan de trip, maar om die subtiele verandering te merken ga ik me eerst verder verdiepen in de pure DMT matrix :rock:

spacelord

Wijs gebruiker
@sublimo: Ik zou als ik jou was, toch nog eens 50mg DMT proberen ondanks je hoofdpijn de dag erna. Het is echt wel de moeite waard :hearteyes: mss werkt het beter met mijn dmt pijp, waaruit rook je hem normaal?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
(of ik drop ze bij jullie :grin: )

Ja, daar ben jij een kei in ! :tearsofjoy:

Ik heb nog nergens iets gelezen van de combinatie DMT en ketamine, ben wel eens benieuwd of je het wat vindt. Persoonlijk denk ik dat DMT opzich al heftig genoeg is. Daar heb je geen ketamine meer bij nodig.

spacelord zei:
@sublimo: Ik zou als ik jou was, toch nog eens 50mg DMT proberen ondanks je hoofdpijn de dag erna. Het is echt wel de moeite waard :hearteyes: mss werkt het beter met mijn dmt pijp, waaruit rook je hem normaal?

Met een lamp. Ik wil het eerdaags misschien wel weer eens proberen.

spacelord

Wijs gebruiker
Kom gerust eens langs volgende week, dan rook je maar is uit mijn pijp :wink: die glazen kleintjes van jou zijn misschien toch niet zo geschikt ervoor.

Ik maakte voor ik mijn klapboem pijp had, deze van een plastic fles water een een stalen wietpijpje. Dit werkte de helft van de tijd niet, was dan ook direct waaaaaaaaw :hearteyes: toen ik voor het eerst deftig kon roken.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
Kom gerust eens langs volgende week, dan rook je maar is uit mijn pijp :wink: die glazen kleintjes van jou zijn misschien toch niet zo geschikt ervoor.

Ik maakte voor ik mijn klapboem pijp had, deze van een plastic fles water een een stalen wietpijpje. Dit werkte de helft van de tijd niet, was dan ook direct waaaaaaaaw :hearteyes: toen ik voor het eerst deftig kon roken.

Is goed, zal ik doen ! :wink:

spacelord

Wijs gebruiker
Had me gister tamelijk laten verrassen trouwens. Was iemand langsgekomen die DMT wilde proberen (daarmee moest ik zo haastig naar het station) maar die had zijn pijp niet helemaal opgerookt.

Toen hij weg was dacht ik, zou er nu nog iets inzitten? Ik kon me niet beheersen en nam 2 heeeel erg diepe inhalaties (toen ik de hoeveelheid rook de kamer zag vullen dacht ik al 'ow fuck hier was ik niet op voorbereid').

Resulteerde in een heel hevige maar korte trip. Heb eigelijk voornamelijk liggen giechelen :P. In het vervolg ga ik ook direct zitten, dan val ik niet meer om tegen de tafel :beer:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
ja who cares, denk niet dat het nog veel bekijks gaat krijgen :tearsofjoy: en verveling+nuchter=spammen en lullen

Ik vindt het toch een nuttig topic. :)

Ik heb nog niks gelezen op DF over deze combinatie, buiten dit topic dan.

spacelord

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
spacelord zei:
ja who cares, denk niet dat het nog veel bekijks gaat krijgen :tearsofjoy: en verveling+nuchter=spammen en lullen

Ik vindt het toch een nuttig topic. :)

Ik heb nog niks gelezen op DF over deze combinatie, buiten dit topic dan.

Ja daarmee zal het niet veel gelezen worden. Weinig interesse+weinig gebruikers=weinig posts :P

Bovenaan