Petrovic zei:Als het goed is niet. Maar ketamine= vaag en LSD is vaag. Bij elkaar dus dubbel vaagheid. Het voelt natuurlijk wel dat je veel harder gaat.
Dan wordt alles plat en uitgerekt! En... dan... gaaaa... jeeee... heeeeeeeel... laaaaangzaaaaaaam...... praaaaaateeeeeeen.....Sublimo zei:Te veel zorgt ervoor dat je te wazig wordt en de ketamine uiteindelijk de overhand neemt.
Aalpoepert zei:Dan wordt alles plat en uitgerekt! En... dan... gaaaa... jeeee... heeeeeeeel... laaaaangzaaaaaaam...... praaaaaateeeeeeen.....Sublimo zei:Te veel zorgt ervoor dat je te wazig wordt en de ketamine uiteindelijk de overhand neemt.
Ik heb dan meer dat de inhoud in van mijn hoofd (mijn gedachten) dan gewoon door de kamer lijken te zweven, dus alsof je hoofd transparant is geworden.Sublimo zei:Ik moet er wel nog aan toevoegen dat de chaos in je hoofd exponentieel kan toenemen als je ketamine erbij gaat combineren.
Aalpoepert zei:Ik heb dan meer dat de inhoud in van mijn hoofd (mijn gedachten) dan gewoon door de kamer lijken te zweven, dus alsof je hoofd transparant is geworden.Sublimo zei:Ik moet er wel nog aan toevoegen dat de chaos in je hoofd exponentieel kan toenemen als je ketamine erbij gaat combineren.
Dat vind ik altijd het mooie van keta combineren met psychedelics, psychedelics zorgen er al voor dat de grenzen tussen jou en de buitenwereld verdwijnen, ketamine kan ervoor zorgen dat die laatste grens (je lichaam) ook gewoon (gedeeltelijk) verdwijnt
Sublimo zei:Ik merk toch altijd dat ik meer mindfuck's krijg als ik LSD combineer met ketamine.
DMT en ketamine lijkt me dan weer niet zo veel.![]()

spacelord zei:(of ik drop ze bij jullie)
spacelord zei:@sublimo: Ik zou als ik jou was, toch nog eens 50mg DMT proberen ondanks je hoofdpijn de dag erna. Het is echt wel de moeite waardmss werkt het beter met mijn dmt pijp, waaruit rook je hem normaal?
spacelord zei:Kom gerust eens langs volgende week, dan rook je maar is uit mijn pijpdie glazen kleintjes van jou zijn misschien toch niet zo geschikt ervoor.
Ik maakte voor ik mijn klapboem pijp had, deze van een plastic fles water een een stalen wietpijpje. Dit werkte de helft van de tijd niet, was dan ook direct waaaaaaaawtoen ik voor het eerst deftig kon roken.

spacelord zei:ja who cares, denk niet dat het nog veel bekijks gaat krijgenen verveling+nuchter=spammen en lullen
Sublimo zei:spacelord zei:ja who cares, denk niet dat het nog veel bekijks gaat krijgenen verveling+nuchter=spammen en lullen
Ik vindt het toch een nuttig topic.![]()
Ik heb nog niks gelezen op DF over deze combinatie, buiten dit topic dan.