paddo's last aan het einde van de space

LOEKILOEK

Newbie
Hallo mede spacers :grin:

Ik heb even een vraagje over paddo's. Tijdje geleden namelijk een fantastische erg intense trip beleeft op paddo's. Alleen aan het einde van de trip ervaarde ik een beetje een raar gevoel in mijn keel en aan mijn kaak. Zo had ik het niet meer helemaal in de gaten of ik aan het gapen was of niet en voelde het erg gek. Ook had ik voor mijn gevoel erg veel slijm in mijn keel.
Het is een beetje storend en vraag me af of jullie dit herkennen.

Gr loekiloek

dernael

Bewuste gebruiker
Spanning in de kaken heb ik ook wel eens tijdens een trip, maar ik ervaar het niet als vervelend. Tijdens het y lippen voelen er wel meer dingen erg raar aan haha. :wink:

Groeten
Dernael.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb bij paddo's vaak een gevoel dat er een soort van 'brokje' of 'steeltje' in men keel zit... vreemd... maar wou dit ff dele na jou tekst te lezen :grin:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
mandragora zei:
Ik heb bij paddo's vaak een gevoel dat er een soort van 'brokje' of 'steeltje' in men keel zit... vreemd... maar wou dit ff dele na jou tekst te lezen

Dat heb ik ook wel eens. De spanning in mijn kaak komt me ook wel bekend voor. Een keertje was ik zo hard aan het trippen bij truffels dat ik mijn been verrekte op de een of andere manier. Slijm in de keel is mij ook heel erg bekend. Ik denk gewoon dat het door de 'bodyload' komt van de truffels en dat je het maar voor lief moet nemen.

LOEKILOEK

Newbie
Heel erg bedankt voor alle reacties. Goed om te horen dat het niet heel raar is, denk dat dat al genoeg is om het negatieve effect ervan weg te nemen.

Greetz :stoned:

Bovenaan