paddo's met adhd

Rondjeslopen

Experimenterende gebruiker
Een vriendin van mij wil paddo's gaan gebruiken, ze heeft echter adhd.
Kan iemand mij vertellen wat het effect van paddo's in combinatie met adhd kan zijn, mocht dat er zijn.

silk_flower

Experimenterende gebruiker
Een vriend van me heeft ook ADHD en we hebben krotgeleden voor het eerst paddo's gebruikt. De verkoper in de smartshop gaf aan dat ritalin en paddo's samen kunnen gaan, dus hij had ook gewoon zijn medicatie ingenomen.
Hij was bang dat hij een bad trip zou krijgen doordat hij zou doordraaien in zijn eigen gedachtren. Het tegenovergestelde bleek te gebeuren; zijn gedachten werden tot rust gebracht en hij voelde zich helemaal in het hier en nu, zonder afleiding. Het was een erg positieve ervaring voor hem.
Moet er wel bij zeggen dat het ging om mexicaanse, een halve portie. Ik kan niet zeggen hoe het bij andere soorten of hogere doses zit.

Wonderland

Belezen gebruiker
Ik heb ADD en ik geloof niet dat dat mijn paddo trips ooit verpest heeft.
Algehele gemoedstoestand is belangrijker. Iemand zonder AD(H)D kan als hij depri is net zo kut gaan als een AD(H)Der die depri is. Als die vriend van je gewoon prima in zijn vel zit is er weinig aan de hand, anders voor de zekerheid een lage dosis proberen :)

Bovenaan