Paddo's met pasen

Flowkes

Belezen gebruiker
Hey , ik zit nu al een 6 tal maanden met het idée van paddo's in mijn hoofd , ik ben 16 en woon in belgie , dus ik zal met de trein tot in nederland moeten komen . nu heb ik gelezen dat ze paddo's aan 16 jarigen ook verkopen maar niet in alle smartshops... Kent iemand toevallig een smartshop die niet te moeilijk te bereiken is met de trein en niet te ver ligt van de grens , waar ze dus paddo's aan 16 jarigen verkopen ??? zou leuk zijn als iemand me kan antwoorden :mrgreen: Doeii

htweeoo

Bewuste gebruiker
Is er niemand in je vriendenrking/familie die kan gaan halen.
Zou wel mooii kut zijn moest je in Nederland staan en ze verkopen het niet.

Ik ben ook van Belgie, van welke omgeving ben je.
Je hebt namelijk niet ver van antwerpen de grens Putte, daar heb je een smartshop.

azgaza

Badass junkie
Over locaties bij de grens weet ik niets, hier in Amsterdam is het ook een beetje ver, maar ik kon toen ik 16 was gewoon paddo's kopen, hoewel ik voor sterke drank of wiet ook haast nooit ge ID-d werd, dus of het veel zegt weet ik niet.
Iniedergeval; kan je geen 18 jarig aanhangsel meeslepen voor het geval dat? Anders is het gewoon een risico, en de namen online zetten van smartshops die dat doen zou de naam alleen maar slechter maken, en de media geniet daarvan.. dus.. bij deze, post dat gewoon maar niet.

Flowkes

Belezen gebruiker
Ok , sorry voor dit dan :( , ik woon in Brussel , zal dan moeten wachten tot volgend jaar zodat me vriendin 18 zijn :P Grtzzz

Moker

Bewuste gebruiker
Flowkes zei:
Ok , sorry voor dit dan :( , ik woon in Brussel , zal dan moeten wachten tot volgend jaar zodat me vriendin 18 zijn :P Grtzzz
hopelijk ben je dan niet een jaar te laat :P

Leola

Experimenterende gebruiker
Ik ben ook zestien en krijgt het gewoon mee overal waar ik tot nu toe ben geweest. Zonder een probleem. Maar ik weet niet naar welke je het beste kunt gaan, op internet kun je wel vinden waar ze zitten.

Succes!

Namen van smartshops liever niet posten als het gaat om dingen die niet helemaal legaal zijn (zoals dit) inderdaad.

Hebben de wiet dealers in Belgie nooit paddestoelen in t assortiment?

Flowkes

Belezen gebruiker
Spijtig genoeg niet bij mij =( weet niet of iemand dit wilt doen maar als je het niet wil posten kan je het in een PM naar mij sturen =S ?

Bovenaan