paddo's met vader

neti

Badass junkie
zaten het 22.00 uur journaal te kijken. Mn vader grapte t ook wel es te willen proberen. Uitgelegd dat het vooral vooroordelen zijn en dat het opgedikt wordt... ook wel es gebruikt? schuchter antwoordde ik met ja en legde uit wat het deed... was dit mijn vader die dit vroeg, de vader die flipte toen ik es aan de spacecake had gezeten? :confused:

afiijn, snel nog een protie halen en dan thuis es proberen met zn twee, wie weet wil zwagerlief ok wel meedoen :)

:P :mrgreen:

neti

Badass junkie
ik stiekum ook niet, maar wie weet brengt het een verrassend component in onze relatie... wie weet brengt t ons dichter bijeen ... kan geen kwaad :mrgreen: :beer:

dirtbag

Bewuste gebruiker
idd ik mij pa ook niet die zegt altijd "jij gaat nooit paddos eten jongeman, straks spring je van het dak ofzo" dan denk ik altijd "HAHAHAHAHAHAH sukkel:P" maja wat sommige debielen doen hoef ik niet te doen :P

azgaza

Badass junkie
Mij lijkt het echt heel vet om met familie te trippen, helaas weet mijn moeder van zichzelf dat ze niet houdt van de controle laten gaan en eht feit dat ze de trip niet uit kan zetten maakt het vooral als heel moeilijk géén bad trip te krijgen. En mijn oma heeft tripmiddelen na de jaren 60-70 een beetje laten liggen..ach ja, ik zou zeggen neem je kans!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Moet er niet aan denken om met één van mn ouders te trippen met hun bekrompen gedachten. Ik denk dat ze 'm zo superhard gaan flippen, ze vinden sommige dingen al zo moeilijk te acepteren omdat ze in zulke kleine bekrompen hokjes denken.

Wat moet er wel niet gebeuren als de paddo hun onder handen neemt? nah liever niet.. lijkt me helemaal niks. Maar wel tof als je de ouders ervoor hebt :wink:

Dr. Tommy

Badass junkie
kan ik mij geen voorstelling bij maken met mijn ouders..

maar wie weet trip ik ooit een keer met 1 van mijn kinderen :) al lijkt me dat ook wel weer raar :confused:

Bovenaan