Paddo's: Nok en shock

Decibel

Experimenterende gebruiker
ik en mijn maten wouden weer een keer paddo's doen, wij naar de shop, een andere als normaal. en zagen daar dus truffels [ook wel stones]. bij onze normale shop hadden we ze al een keer gedaan. was leuk net als paddo's maar niet anders. nu kochten we ze daar weer. we zagen dat het er minimaal 2x zoveel waren. maar de prijs was evenveel. ah fijn wij genomen, ik op nuchtere maag bijna. en merkte na 25 minuten al dat ik misselijk werd enzo dus rustig zitten en tot me zelf komen. dus heb ik 3/4 van het goedje op en rest weg gegooid, de rest had 1 portie paddo's en persoon A had ook truffels, 1 portie.
we dachten waar zullen we heen gaan, we gingen naar de mac. bij ons ene beetje in t buitengebied niet in het centrum. ah fijn wij zijn daar iedreen zat beejte lichtjes te spacen al. ik voelde m lekker en zag veel. opeens begint me maat naast me tegen me aan te leunen, toen we zaten. we keken en zijn ogen tolde helemaal weg naar boven enzo, was niet meer aanspreek baar. begon te trillen en shocken enzo. lag gestrekt op de grond flink te beven en trillen. wij ook in shock, was echt eng natuurlijk. personeel er bij, wouden ambu bellen, maar wij geen zin in gezeik, ah fijn ambu was er bij, we hoorde hem aanrijden iig. opeens is de shock over en loopt rustig en wat vaag naar buiten. stapt op zn fiets en rijd weg. meteen politie er bij enzo want zochten iemand die daar nok ging ofzo. ze dachten dat hij ket op had.
ah fijn wat nuchtere maten zeiden dus ik weg moest want heette het zelfde als die persoon die nok ging. dus ik liep een beetje door t dorp in me 1tje midden in mijn trip met miss bijna 2 normale porsies op. ik was tering bang enzo. me maat zocht mij ook enzo maar was te vaag om telefoon normaal te antwoorden enzo
ah fijn we kwamen elkaar we tegen en hebben net zo lang door t dorp ge zworven tot ik nuchter was, lopened . het leek alsof ik ging flauwvallen dus kon ik niet zitten en ging ik maar lopen lopen lopen, met hem dus. tot ik nuchter werd. het rare was dat de persoon die nok ging na zijn shock of wat het was, bijna meteen nuchter was.. hij klaagde in de mac al dat het warm was en wij wouden naar buiten maar t stormde dat was klote..
weet iemand hoe het komt dat hij nok ging? hij is groter en dikker als mij, dus in principe zouden de zelfde hoeveelheid ophebben..

Decibel

slikt niks, weet al1 dat de truffels veeel meer waren dan 1 portie. maar van 2 porties kan het niet zo fout gaan. hij zelf zei later dat hij het had opgezocht en dat het kwam door het te veel felle licht, spotjes enzo op je. zou kunnen je pupillen wijden toch wel een flink stuk..

Intoxicated

Wijs gebruiker
Wat dacht je van de SETTING....
Wie gaat er nou met paddo's op in de mac zitten?
Paddo's zijn niet als xtc ofzo, je mag er wel respect voor hebben anders kickt het je ass... zoals gebeurd is dus. Leer van je fouten...

heartcore

Decibel zei:
ik en mijn maten wouden weer een keer paddo's doen, wij naar de shop, een andere als normaal. en zagen daar dus truffels [ook wel stones]. bij onze normale shop hadden we ze al een keer gedaan. was leuk net als paddo's maar niet anders. nu kochten we ze daar weer. we zagen dat het er minimaal 2x zoveel waren. maar de prijs was evenveel. ah fijn wij genomen, ik op nuchtere maag bijna. en merkte na 25 minuten al dat ik misselijk werd enzo dus rustig zitten en tot me zelf komen. dus heb ik 3/4 van het goedje op en rest weg gegooid, de rest had 1 portie paddo's en persoon A had ook truffels, 1 portie.
we dachten waar zullen we heen gaan, we gingen naar de mac. bij ons ene beetje in t buitengebied niet in het centrum. ah fijn wij zijn daar iedreen zat beejte lichtjes te spacen al. ik voelde m lekker en zag veel. opeens begint me maat naast me tegen me aan te leunen, toen we zaten. we keken en zijn ogen tolde helemaal weg naar boven enzo, was niet meer aanspreek baar. begon te trillen en shocken enzo. lag gestrekt op de grond flink te beven en trillen. wij ook in shock, was echt eng natuurlijk. personeel er bij, wouden ambu bellen, maar wij geen zin in gezeik, ah fijn ambu was er bij, we hoorde hem aanrijden iig. opeens is de shock over en loopt rustig en wat vaag naar buiten. stapt op zn fiets en rijd weg. meteen politie er bij enzo want zochten iemand die daar nok ging ofzo. ze dachten dat hij ket op had.
ah fijn wat nuchtere maten zeiden dus ik weg moest want heette het zelfde als die persoon die nok ging. dus ik liep een beetje door t dorp in me 1tje midden in mijn trip met miss bijna 2 normale porsies op. ik was tering bang enzo. me maat zocht mij ook enzo maar was te vaag om telefoon normaal te antwoorden enzo
ah fijn we kwamen elkaar we tegen en hebben net zo lang door t dorp ge zworven tot ik nuchter was, lopened . het leek alsof ik ging flauwvallen dus kon ik niet zitten en ging ik maar lopen lopen lopen, met hem dus. tot ik nuchter werd. het rare was dat de persoon die nok ging na zijn shock of wat het was, bijna meteen nuchter was.. hij klaagde in de mac al dat het warm was en wij wouden naar buiten maar t stormde dat was klote..
weet iemand hoe het komt dat hij nok ging? hij is groter en dikker als mij, dus in principe zouden de zelfde hoeveelheid ophebben..

Ooit van set/setting gehoord? Kennelijk niet.

Decibel

heartcore zei:
Decibel zei:

Ooit van set/setting gehoord? Kennelijk niet.

NEE IDD NIET.

zommes

Badass junkie
Decibel zei:
NEE IDD NIET.

Setting is de plaats en sfeer waarin je gaat trippen, deze bepaald dus de trip voor een groot gedeelte, al helemaal als je geen ervaring hebt.

McDonalds is wel een van de allerperfecste settings om een bad-trip te krijgen of 'nok' te gaan, ik weet eigenlijk niks ergers te bedenken. De volgende keer moet je misschien eerst even wat inlichtingen doen over drugs voordat je ze in je mond stopt.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Set is je mindset, gewoon hoe je je voelt en hoe je in je vel zit.
En voor jou: SETTING

De omgeving waarin je tript, bij paddo's is een rustige thshaven of de wilde natuur preferabel, voor mij in elk geval. Steden word ik para van, heb ik 1 keer geprobeerd, was niet prettig. Hoewel wel interessant.

Decibel

zommes zei:
Decibel zei:
De volgende keer moet je misschien eerst even wat inlichtingen doen over drugs voordat je ze in je mond stopt.

ik heb zoveel opgezocht enzo, maar ben wat je nu verteld toch nog nooit tegen gekomen, ken de site van drugs info team bekant uit me hoofd,

Mr.jiho

Wijs gebruiker
wie gaat er nu paddestoelen eten in de mc-donalds :confused: :openmouth:
ik ben ook al eens in een frituur binnengestapt op de paddestoelen maar toen was die trip al bijna over en wist ik dat ik het aankon
waarom in een stad gaan trippen als je evengoed in een rustig stukje natuur kunt gaan trippen?(parkje,tuin,...)
in een stad is het veel te druk en gebeuren er altijd onverwachte dingen die je trip kunnen beinvloeden

dom dom dom
wel jammer dat je vriend zo gevoelig was ervoor

Decibel

Mr.jiho zei:
waarom in een stad gaan trippen als je evengoed in een rustig stukje natuur kunt gaan trippen?(parkje,tuin,...)

was ook de bedoeling, klein parkje met een boom en watertje enzo, stik chill normaal met goed weer, mar opeens kwam er onweer aanzetten met hevige regen en windstoten, ja waar moet je dan heen? mac was dichtbij en wist niet dat deze trip zo hevig zou zijn.. wij vonden de mac altijd leuk omdat je hamburger zo vaag smaakt en die clown enzo wel grappig is dan

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik moet zeggen dat ik het met eens ben met Intoxicated en Mr.jiho. Bij Mc Donals gaan zitten terwijl je paddestoelen hebt gegeten is gewoon vragen om moeilijkheden. Paddestoelen is iets waar je respect voor moet hebben. Je zegt dat je informatie hebt opgezocht maar als je niets tegen bent gekomen over de setting waarin paddestoelen gebruikt dienen te worden dan heb je gewoon niet goed gezocht. Dit is in mijn ogen de key tot het verandwoordelijk gebruik van de paddestoelen. Kijk eens op een site als erowid http://www.erowid.com, daar zul je er veel informatie over vinden. Tevens vind ik het ook een tekortkoming van de Smart Shop waar je ze gekocht hebt, deze dienen je wel op de juiste wijzen te informeren over het gebruik van paddestoelen. Ik hoop dat je geleerd hebt van je fouten, behandelen paddestoelen met respect en gebruik ze niet als de eerste de beste "Fun" of ""Party" Drug, daar zijn ze gewoon niet voor bedoeld (in mijn ogen). Mocht je vragen hebben over de set en setting stel ze dan hier, hier zijn veel ervaren gebruikers die je er iets nuttigs over kunnen vertellen.

Decibel

oke iig bedankt weet er nu wel meer over, zal pas weer paddo's doen oid wanneer iemand een vredige huiskamer tot zijn beschikking heeft en we er zin in hebben..

Jeller

Badass junkie
Intoxicated zei:
Wat dacht je van de SETTING....
Wie gaat er nou met paddo's op in de mac zitten?
Paddo's zijn niet als xtc ofzo, je mag er wel respect voor hebben anders kickt het je ass... zoals gebeurd is dus. Leer van je fouten...
bwa als het niet je eerste keer is maakt dat weinig uit.. tmaakt wel uit, maar tis niet dat de macdonalds zo'n erge lokatie is om te zitten imo

allé zitten zou ik er ook niet doen, mss een hamburger halen en weer weggaan.. maar dat hangt af van persoon tot persoon natuurlijk.. ken jezelf hé

de ene kan ook uitgaan op paddo's en de andere dan weer niet

Deranged

Badass junkie
Ik vind de McDonalds ook niet zo'n rare lokatie om te trippen, ben wel op gekkere plekken geweest. Weet nog tijdens de eerste keer in een drukke supermarkt, echt lachen was dat.

Jeller

Badass junkie
in de supermarkt op lsd was ook wel leuk, ik kwam van een goafeestje en ik had nog honger.. die ouwe peten daar hadden een even scheve smoel als al die drugskoppen op dat feestje, moest ik erg om lachen

Decibel

ben dus niet de enigste, was ook de bedoeling ff wat eten halen en weg, dus amper binnen zijn. maar stormde toen opeens mega hard.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
soms kan je het wel uitlokken, ben ook al onder de paddestoelen iets gaan eten (was niet zo een zware trip) om te testen of ik het aankon
maar dit was niet m'n eerste x paddo's en ik wist hoe ik reageerde op die paddestoelen

Seneca

Één op de zoveel mensen is min of meer 'allergisch' voor psilocybine, die krijgen na een dosis die normale mensen niet eens voelen, al een full-blown ego death.. De fysieke reactie zou ik zo 1 2 3 niet kunnen verklaren.. Heeft hij geen medical history van seizures of epilepsie e.d.?

Decibel

nee niks, heeft wel zwaardere hoeveelheden gehad, van 1.5 tot miss wel 2. en vaak gecombineerd met andere dingen d8 ik..

Bovenaan