Paddo's Sjamaan Arnhem

Hans

Wijs gebruiker
Is er iemand de laatste tijd naar de Sjamaan in Arnhem geweest om paddo's te halen. Ik heb hier namelijk 2 keer paddo's gekocht.

Deze paddo's hebben bij mij echter 2 keer niet gewerkt en bij een vriend ook niet.

Meer mensen met dit probleem?

Pikachu

Wijs gebruiker
Daar haal ik altijd m'n paddo's en ik moet niet zeggen dat ze erg sterk zijn... De Sjamaan in Nijmegen geldt hetzelfde voor.

Goed om dit nu te weten, dan ga ik binnenkort weer eens op paddo's trippen van een andere shop.

@ Lake
Ik denk dat het goed is om informatie te kunnen uitwisselen over smartshops

Ik heb m'n berichtje ook maar ff ge-edit, goed punt

Adrenochroom

Wijs gebruiker
En als de politie dit leest? Dan word de shop gesloten wegens het verkopen van verboden middelen, het is een open forum!!!

Mensen er moet hier echt wat meer gelet worden met het delen van sources...

Hans

Wijs gebruiker
Ik vind het (voor de rest) een erg goede smartshop. Stond er echter niet bij stil.. weggehaald.

Pikachu

Wijs gebruiker
Maar om verder op de discussie in te gaan: heeft iemand anders hier ook al slechte ervaringen met deze paddo's ? (in de vorm van dat ze slecht of niet werken)

Talec

Bewuste gebruiker
zelf nog nooit voor gehad,mar vrienden van me dus al wel
ze hadden ook geen effect! Maar wij dus wel,achja weird shit :grin:

kippekont

Experimenterende gebruiker
Adrenochroom zei:
En als de politie dit leest? Dan word de shop gesloten wegens het verkopen van verboden middelen, het is een open forum!!!

errm, als 't goed is zijn paddo's niet verboden en vallen ze NOG niet onder de opiumwet :wave:

Bengt

Bewuste gebruiker
kippekont zei:
Adrenochroom zei:

errm, als 't goed is zijn paddo's niet verboden en vallen ze NOG niet onder de opiumwet :wave:

Je loopt achter.

Bovenaan