Paddo's tolerantie?

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hey

Ik heb vorige week een halve portie hawaiaantjes gegeten, nu wil ik aankomende donderdag met een vriend gaan trippen op paddo's. Zou dit genoeg tussentijd zijn? 9 dagen? Of merk ik er dan niks van.
Ik was van plan om donderdag dan een hele portie hawaiaantjes te nemen. Ik zou denken dat het genoeg tijd is om de tolerantie te omzeilen, omdat het ook maar een halve portie was vorige week of maakt dit niks uit?
Ervaringen iemand?

Bedankt,
Henkfloyd

azgaza

Badass junkie
Na 9 dagen zal je zeker wel trippen, maar misschien niet helemaal 100% optimaal. Iniedergeval kan je als het één keer ertussen is zelfs met 3-4 dagen ertussen nog redelijk trippen.

J0rrit

Badass junkie
Zoals hierboven al meerdere malen gezegd is dat 9 dagen zeker genoeg is, maar wat niet gezegd is, is dat je het misschien beter niet kunt doen. Mijn ervaring leert dat de trip dan te "gewoon' overkomt en beter wachten tot over 2-3 maanden, dan is het nieuwer en een stuk leuker.

Ga ipv trippen wat zuipen en blowen ofzo, ook genoeg fun.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Yow, bedankt voor de replies. Normaal hou ik er ook langer tussen, maar het kwam toevallig zo uit deze keer. Dacht ook wel dat het dan weer zou werken, maar voor de zekerheid toch maar even nagevraagd.
Ik ga lekker trippen :)

Bovenaan