Paddo's verboden

Tony

Newbie
Beste DFLeden,

Zoals iedereen hier waarschijnlijk wel zal weten zijn paddo's verboden.

Maar weet iemand tot wanneer ze nog in smartshops te verkrijgen zijn?
Dit omdat ik van plan ben om het ergens in de week van 8 november tot 15 november nog een keer wil gaan doen, aangezien de omgeving waarin ik het de afgelopen (en eerste) keer had gedaan een beetje te druk was.

Zouden ze dan nog te koop zijn, of zou ik het nu moeten kopen en bewaren?
Of op een andere manier rond die tijd regelen ivm houdbaarheid?

Thnx

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik weet niet of je gisteren Spuiten & Slikken hebt gekeken. Maar er was iemand in de uitzending van de PVDA. Zij legde uit dat het nog wel een tijdje ging duren voor het zover was, omdat eerst de kamer nog accoord moet gaan met het voorstel tot wetsverandering en er nog bepaald moet worden onder welke opiumlijst paddo's komen. Als jij in de week van 8 november paddo's wil gaan kopen, moet dit volgens mij zeker nog lukken. Bureaucratie duurt lang :wink:

azgaza

Badass junkie
Tevens is er een kans dat de sporen legaal blijven; en met een beetje kennis (die je op internet wel kan vinden) en wat matteriaal en een steriele kweekomgeving is het prima zelf te kweken.
Maargoed, amsterdam is nog steeds tegen het verbod, en hoewel de discussie vorderd is hij nog niet afgelopen.

Gewoon het nieuws een beetje volgen.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
In belgië geven ze wel weinig tot geen nieuws over dat verbod in nederland, erg jammer. of mis ik het ? Ik zou graag op de hoogte willen blijven..

Wat internetten dan maar zeker ?

neti

Badass junkie
Tony zei:
Beste DFLeden,

Dit omdat ik van plan ben om het ergens in de week van 8 november tot 15 november nog een keer wil gaan doen, aangezien de omgeving waarin ik het de afgelopen (en eerste) keer had gedaan een beetje te druk was.

Thnx

koop xtra in en droog ze

68899

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
Tony zei:
Beste DFLeden,

Thnx

koop xtra in en droog ze

http://www.azarius.nl/shrooms/grow_boxe ... _cubensis/

Calmzalm

Experimenterende gebruiker
wtffff!!!!!!!!! hier heb ik nog niets van gehoort!!!!!!! ik woon in belgie! help iemand leg me uit wa der gebeurt is op vlak van de wetgveing van paddos!

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
nen helen hoop dwazerikken die onverstandig me drugs omgaan omda er te weinig voorlichting is, die al een tijdje zwaar in de media komen in Nederland, en nu zijn ze zo ver gekomen om het te verbieden.

Dit is wa ik er van heb opgevangen, simpel en kort uitgelegd.

Tis echt een zonde.. :cry:

Delirium

Badass junkie
azgaza zei:
Tevens is er een kans dat de sporen legaal blijven; en met een beetje kennis (die je op internet wel kan vinden) en wat matteriaal en een steriele kweekomgeving is het prima zelf te kweken.

De site http://www.reddepaddo.nl heeft een geweldig initiatief opgezet. Je kunt hier gratis sporen van paddo's bestellen die ze dan netjes op de huisadres afleveren, inclusief een handleiding. Als je dan met deze sporen je eigen paddo's hebt gekweekt, wordt je aangemoedigd om op jouw beurt je sporen weer terug te sturen, zodat zij het weer kunnen verspreiden.

Ik heb mijn sporen al besteld, ik vind het echt een geweldig idee! Mooi ook hoe de paddestoel op deze manier onder ervaren gebruikers wordt verspreid :hearteyes:

Calmzalm

Experimenterende gebruiker
RAMP

Dit is een regelrechte ramp!!!!!!! hoe kon zoiets gebeuren? zwat de meest vreedzame en onschadelijke drug ter wereld word als iets verschrikkelijks bekeken door die conservatievelingen. ik heb men sporen bestelt van die site maar ik wete niet of ik ze ga ontvangen omdat ik in belgie woon.

Bovenaan