paddo's wanneer weer?

jajaxtc

Experimenterende gebruiker
hoi, ik heb afgelopen vrijdag paddo's besteld, die zouden vandaag al binnen moeten zijn, maar die zijn nog steeds niet binnen gekomen, gebeld, en ze zeiden ja dan komen ze morgen,,

Maarja ik wilde ze vanavond op eten met 2 vrienden,
Wat als ik nu gewoon straks ff naar de shop ga en koop padd's.
En pak ze gewoon vanavond,, en ik bewaar degene die ik morgen binnen krijg voor over een week?,
Kan ik ze dan ook pakken?, maar dan zal het effect wel minder zijn denk ik of?,

Groeten.

azgaza

Badass junkie
Ja dat kan opzich wel, maar de paddo's die je binnen krijgt kan je beter 2 weken bewaren, dan weet je zeker dat je de effecten niet verspilt door tollerantie enzo.

azgaza

Badass junkie
Als je ze meer dan een paar dagen gaat bewaren zul je ze moeten drogen. En dat is wel aan te raden, want als je er maar een paar dagen tussen laat dan is de tweede trip veel en veel slapper.
Als je ze wilt drogen moet je keukenrol neerleggen op een plek in de schaduw gewoon op kamer tempreatuur waar je de paddo's op legt, met steeds +- een cm er tussen, en daar weer een laag keukenrol overheen. Zorg dat de zon er niet op komt en leg ze niet bij een verwarming, want hitte breekt de psilocybine af. Je kan wel het keukenrol papier elke twee dagen verversen.
Als het goed is zijn ze binnen een paar dagen droog, dan zou je ze op kunnen bergen maar je kan ze ook gewoon laten liggen waar je ze droogt to tje ze neemt. Hoe droger hoe meer smaak ze verliezen en half droog is een van de smerigste dingen die je ooit zal eten (veel viezer dan vers).

azgaza

Badass junkie
exsmoker zei:
azgaza zei:
want als je er maar een paar dagen tussen laat dan is de tweede trip veel en veel slapper.

niet geheel eens......

mijn 2e paddo trip deed ik een weekendje later!
zie dit topic: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=11474

:wink:

Als je er drie dagen tussenlaat kan ik verzekeren dat het een stuk zwakker is, en als je het dan drie dagen later nog een keer doet voel je bijna niks meer. Dit zeg ik uit ervaring, en nee het was geen goed idee, en.. het is al weer 2.5 jaar geleden dat ik die stommiteit uitvoerde.

exsmoker

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
>knip<
Als je er drie dagen tussenlaat kan ik verzekeren dat het een stuk zwakker is, en als je het dan drie dagen later nog een keer doet voel je bijna niks meer. Dit zeg ik uit ervaring, en nee het was geen goed idee, en.. het is al weer 2.5 jaar geleden dat ik die stommiteit uitvoerde.

eensch..........
3 dagen is wel heel erg kortdag.... zou ik ook nie doen :P

jajaxtc

Experimenterende gebruiker
serieus bedankt voor deze tip ezno :grin:, haha

Ik zit nu dus midden in een trip, die blauweee kleur is zoo vaag

Bovenaan