Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
is het verstandig om paddo's te nemen als je ziek bent: koorts, hoofdpijn, dat soort dingen
graag een normaal antwoord
wat de negatieve effecten kunnen zijn
groeten
Van paddo's zelf kan je al misselijk worden dus het kan dat je het direct weer uitkotst. En ik denk dat je wle een grotere kans hebt om bad te gaan ozpich. Als je opeens vette hoofdpijn krijgt ofzo...
Vorige maand heb ik voor het laatst nog eens paddo's gepakt, ik had toen ook koorts, van deze ziektegevoel heb je geen last meer.. Ik denk echter wel dat het niet goed is voor je lichaam, maar met mij is er toch niets verkeerds aan de hand sinds toen.. Dus proberen maar
had je alleen koorts en voelde je je voor de rest in orde of had je koorts (hoeveel) en had je ook nog klachten over andere dingen(koppijn,....)
groete
had je alleen koorts en voelde je je voor de rest in orde of had je koorts (hoeveel) en had je ook nog klachten over andere dingen(koppijn,....)
groete
ik had rond de 39 graden ik was tamelijk ziek, ik had hoofdpijn en was constant aan het zweten .. Mja, toen ik de paddo's nam werd de koorts alleen maar een aangename warmte
Beter als je helemaal toppie voelt,al moet ik wel zeggen dat ik een keer heb getript op paddos dat ik vergeten was dat ik zwaar verkouden was en rot.Ik vroeg me toen af waar al dat slijm vandaan kwam en voelde me eigenlijk wel beter,beetje warmpjes,net zoals met een pil die je neemt als je verkouden bent ,je kan er ff van opknappen.Maar heb dit maar 1x gedaan het zou zo kunnen dat je er ook nog rotter van gaat worden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.