paddo's/ziek

Mr.jiho

Wijs gebruiker
is het verstandig om paddo's te nemen als je ziek bent: koorts, hoofdpijn, dat soort dingen
graag een normaal antwoord :)
wat de negatieve effecten kunnen zijn
groeten

matthijs

Badass junkie
Van paddo's zelf kan je al misselijk worden dus het kan dat je het direct weer uitkotst. En ik denk dat je wle een grotere kans hebt om bad te gaan ozpich. Als je opeens vette hoofdpijn krijgt ofzo...

Bal0n

Badass junkie
Ik zou het iig niet doen. Waarom zou je je geest willen stressen als je lichaam het zwaar heeft?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ok bedankt voor de antwoorden, ik ga nog zien hoe ik me vanavond voel, als ik geen koorts heb dan zie ik wel nog

Hempy

Bewuste gebruiker
..

Vorige maand heb ik voor het laatst nog eens paddo's gepakt, ik had toen ook koorts, van deze ziektegevoel heb je geen last meer.. Ik denk echter wel dat het niet goed is voor je lichaam, maar met mij is er toch niets verkeerds aan de hand sinds toen.. Dus proberen maar :grin:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
had je alleen koorts en voelde je je voor de rest in orde of had je koorts (hoeveel) en had je ook nog klachten over andere dingen(koppijn,....)
groete

spacekonijn

Badass junkie
heb het wel eens de dag na xtc gedaan , was toen niet echt ziek maar voelde me nog wel wazig

ging wel prima, maar je loopt natuurlijk wel meer risico dat het fout gaat...

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Gewoon doen wanneer je je chill voelt!!

Het is alleen al zonde als je ze meteen weer uitspuugt, paddo's zijn ook niet goedkoop :wink:

Hempy

Bewuste gebruiker
Mr.jiho zei:
had je alleen koorts en voelde je je voor de rest in orde of had je koorts (hoeveel) en had je ook nog klachten over andere dingen(koppijn,....)
groete
ik had rond de 39 graden ik was tamelijk ziek, ik had hoofdpijn en was constant aan het zweten .. Mja, toen ik de paddo's nam werd de koorts alleen maar een aangename warmte :grin:

Mac...

Badass junkie
Als je fysisch je al niet lekker voelt, heeft dat ook altijd effect op je psyche. Ik raad het je dus iig niet aan.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Als je fysisch je al niet lekker voelt, heeft dat ook altijd effect op je psyche. Ik raad het je dus iig niet aan.

Beter als je helemaal toppie voelt,al moet ik wel zeggen dat ik een keer heb getript op paddos dat ik vergeten was dat ik zwaar verkouden was en rot.Ik vroeg me toen af waar al dat slijm vandaan kwam en voelde me eigenlijk wel beter,beetje warmpjes,net zoals met een pil die je neemt als je verkouden bent ,je kan er ff van opknappen.Maar heb dit maar 1x gedaan het zou zo kunnen dat je er ook nog rotter van gaat worden.

Bovenaan