paddo's zoeken

amenesiaa

Newbie
hallo leden van dit drugsforum

ik heb een paar vragen als het gaat over paddos zoeken. ik heb al veel gelezen over waar je de paddos vind en wanneer en hoe ze eruit zien. maar hoelang duurt het ongeveer voordat ik een paddo vind of zitten er meerdere bij elkaar? en daarbij ik ben niet zoon paddo expert dus ik weet ook niet hoeveel ik er zou moeten afknippen voor een trip.

alvast bedankt.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je er 1 vind zal je'r ongetwijfeld meer vinden, heb zelf ooit 30 kaalkopjes gegeten en was een prima trip maar laat dat geen richtlijn zijn. Hangt er sterk vanaf hoe sterk ze zijn en dat is iets waar je alleen achter kan komen door ze uit te testen, dus begin met niet te veel. Elke paddenstoel opzich van dezelfde soort kan ook sterk verschillen van sterkte.

Als je de paddenstoel plukt snij'm dan tot tegen de grond af of pits'm af, trek niet heel de 'wortel' uit de grond. Dan is de kans groot dat ze volgend jaar terugkomen.

grts

darkbull

Bewuste gebruiker
kun je ze niet beter gaan kweken?

moet denken aan dat gezegde: alle paddestoelen zijn eetbaar, sommige slechts één keer.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je een beetje kunt determineren is de kans erg klein dat je echt een giftige soort te pakken hebt. Echter, dat is nooit uitgesloten! Wel zijn er soorten die erg sterk op lijken, zoals sommige vlekplaten, maar van de meeste trip je niet en krijg je buikpijn en diaree. Het is dus wel handig om zeker te zijn van je zaak.

De dosis zou ik niet in x aantal paddenstoelen meten, maar in gewicht.
5/15 gram ongeveer, dat komt ongeveer neer op 0,5 tot 1,5 gram gedroogd.

Ze staan inderdaad vaak bij elkaar. Meestal in kluitjes, maar als je ze in een veld heb gevonden staan er in datzelfde veld waarschijnlijk nog wel meer!

Bovenaan