paddo's

ilyas

Bewuste gebruiker
gistere heb ik met mijn overenthousiast gedoe aan een vriend gevraagd of hij paddo's kon meenemen voor vanavond of morgen. Maar gisteren heb ik getript op 2c-b met een hoop lachgas en wiet. Is het wel een slim idee om nu dan nog eens paddo's te nemen?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Nee niet slim, wachten tot morgen, goed slapen. Kijken hoe je je dan voelt en trippen, maar beter kun je langere tijd tussen je trips in lassen. :wink:

Soma

Bewuste gebruiker
Ik geloof ook wel dat er kruistolerantie is dus echt hard gaat je paddotrip toch niet worden.

ilyas

Bewuste gebruiker
Ik heb besloten om nog een paar weken te wachten, alles moet nog op een rijtje gezet worden en geplaatst worden. Het was fucked up gisteren, maar zo prachtig :hearteyes:

TrippyShit

Badass junkie
ilyas zei:
Ik heb besloten om nog een paar weken te wachten, alles moet nog op een rijtje gezet worden en geplaatst worden. Het was fucked up gisteren, maar zo prachtig :hearteyes:
Verstandig. Een psychedelische ervaring moet je even de tijd geven, ook al merk je er zelf weinig van, om te laten bezinken. Ik vind het uit principe niet verstandig om met zo'n korte tijd ertussen te gaan trippen. Goede keuze..

Bovenaan