Paddo's

Sweena20

Newbie
Hey iedereen! Ben nieuw hier op dit forum,niet dat ik zo'n grote drugfreak ofzo ben,want ik zal nooit verder gaan dan paddo's denk ik,maar jullie verhalen lijken me zo interesant! Ik heb namelijk een vraag over paddo's. Een vriend en ik willen dit snel gaan proberen,we zijn namelijk 2 heel fantasierijke mensen en leven 90% in onze droomwereld in't dagelijks leven lol
dus ben ik best bang dat onze fantasie zal overheerst worden en we nooit meer in de werkelijkheid terecht komen haha
kben namelijk soms wat paranoia en heel gevoelig,dus kweet niet of paddo's wel zo'n goed idee zijn voor iemand die al in een sprookje leeft en heel creatief is enzo...maar ik wil het proberen,ik hou van paddo'tjes ,als ik dit zo hoor lijkt het dat dit m'n beste vriendje gaat worden! maar eerst afwachten dus,want kben ook wel bang om het te nemen eerlijk gezegt. en wat moet je doen als de trip te heftig word,hoe kan je het stoppen,suiker innemen ofzo?
Knuff XXXX

spacekonijn

Badass junkie
hello

je kunt er niet in blijven hangen hoor , maak je daar maar niet druk om.
wel kun je een psychose triggeren, je kan er niet in 1 klap gek van worden.
maar mocht je al een beetje psychotisch zijn ( ookal is t maar een klein beetje ) dan is er wel een risico factor.
om te beginnen zou ik het buiten doen in een bos waar het niet TE druk is en de omgeving vertrouwd en met een halve portie beginnen.
dan gewoon jezelf laten gaan , en het zal een sprookje worden

Sweena20

Newbie
Ja ik ben een beetje psychotish,de ene dag meer dan de andere,had vroeger veel angsten toen ik klein was,en zag dingen die er niet waren,of juist wel waren.had eens een dag dat ik allerlei kleuren zag en verandering van beelden,ZONDER paddo's lol,dus wat moet er gebeuren met mij MET paddo's,duizend keer erger lol. ben heel prikkelbaar,dus lol,omg! of ik beland in een sprookje zoals alice in wonderland,of ik beland in de hel,zoiets dus :rolleyes:
En idd, beter buiten in het bos,waar het rustig is...we zijn niet zo'n stadsmensen,houden van bossen en alles die te maken heeft met het spirituele.
xxxxxxx

Psykaholik

Wijs gebruiker
doe het wanneer je je echt goed in je vel voelt.
doe het in een vertrouwde omgeving waar idd nie te veel volk is.
doe het met je beste vrienden.
niet da er iemand bij is ofzo waar je nie veel van moet hebben.
en dan zul je zeker en vast een goede ervaring meemaken.
en begin best met een halve portie

Sweena20

Newbie
spacekonijn zei:
hm naja verstandiger is om het maar niet te doen.......
maargoed denk er iig goed over na
kan toch zooo erg niet zijn hé..en heb je nou een bad trip,wat is een bad trip volgens jou? mosters zien ofzo? nou ja,als je weet dat het niet echt is of als je dicht bij je vriend ofzo blijft kan er niet zo'n probleem zijn of toch? ik wil het echt geprobeerd hebben

spacekonijn

Badass junkie
dingen zien die er echt helemaal niet zijn , dat gebeurd niet.
tenzij je dus psychotisch o.i.d bent..
dingen zullen vervormen , je fantasie en geest werkt ineens heel anders.
kleuren worden intenser,geur word lekkerder , natuur word mooier en nog een heleboel andere effecten.

maar je zult geen kabouters zien lopen ( hoop ik )

een bad-trip is meestal dat je wilt dat het effect van paddo's stopt , maar dit kan niet.dan raak je in paniek en kun je aardig gek worden.
alles lijkt op dat moment een hel voor jou, maar als je iemand bij je hebt die je gerust kan stellen en je verteld dat je gewoon ff moet wachten een tijdje en dat het dan vanzelf overgaat kom je er wel overheen.

heb zelf ooit een flinke bad trip gehad , maar dit heeft me niet tegengehouden het nog een keer te proberen , dus ja een bad trip overleef je ook wel.

ik ga vandaag paddo's eten en t bos in , kzal je wel vertellen hoe t was

Sweena20

Newbie

Lol ik hoop juist van wel,en met mijn overdose aan imagination,ben ik er gerust in ^^
Ben benieuwd naar je trip, laat het me zeker weten
Greetzxxxxx

Psykaholik

Wijs gebruiker
heb zelf nog nooit een bad trip gehad.
maar kan me wel voorstellen da het echt geen lachertje is.
heb echt alleen nog maar jaap van momenten meegemaakt onder het trippen.
heb wel 1x gehad da ik op mijn kamer aan het trippen was en echt alles ging heel goed.
was samen met nog een andere kameraad.
was wel van 2c-b da ik aan het trippen was.
en die jong wou eens ff buiten zien had er zelf nie veel goesting in.
en ik voelde me echt perfect tot op het moment da ik buitenkwam.
toen voelde ik me in een vingerknip helemaal niet meer op mijn gemak.
er zat verderop nog volk op banken en dacht echt da die over ons bezig waren ofzo.
heb me er wel zelf kunnen overzetten.
na ff buiten zijn was het van me af.
maar moet zo iets met champies of lsd gebeuren kan het wel een pak erger aflopen.
met 2c-b kan je je gedachten nog redelijk goed controleren in een nie te hoge dosis wel te verstaan.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Strange_Fairytale zei:

Lol ik hoop juist van wel,en met mijn overdose aan imagination,ben ik er gerust in ^^
Greetzxxxxx
als ge kabouters wilt zien lopen zul je vrees ik toch naar plopsaland moeten gaan ofzo.
anders ga je er echt geen zien

spacekonijn

Badass junkie
Strange_Fairytale zei:

Greetzxxxxx
tja het is niet gezond hoor om kabouters te zien rennen :P als k kabouters zou zien rennen zou k direct met alle drugs stoppen denk ik wel.
psychoses zijn geen lachertje ofzo.

maar als je echt wilt hallucineren kun je natuurlijk wel andere middeltjes gebruiken hehe

Sweena20

Newbie
als ge kabouters wilt zien lopen zul je vrees ik toch naar plopsaland moeten gaan ofzo.

LOL! Neej dank je,ben al naar plopsaland geweest en ze zijn nie erg cool ofzo ^^ ze zijn TE normaal :tongueout:
Kheb toch een verslag gelezen van iemand die paddo's nam,en die beweerde toch kaboutertjes gezien te hebben op een fiets dan nog!
ik denk gewoon dat dit van mens tot mens kan verschillen.
Ehm,nog een vraagje...Van paddo's gaat je hart sneller kloppen,kun je daarvan doodvallen ofzo? ben je daarvan zo onrustig? lol mss weer een stomme vraag

Psykaholik

Wijs gebruiker
Strange_Fairytale zei:

LOL! Neej dank je,ben al naar plopsaland geweest en ze zijn nie erg cool ofzo ^^ ze zijn TE normaal :tongueout:
Kheb toch een verslag gelezen van iemand die paddo's nam,en die beweerde toch kaboutertjes gezien te hebben op een fiets dan nog!
ik denk gewoon dat dit van mens tot mens kan verschillen.
Ehm,nog een vraagje...Van paddo's gaat je hart sneller kloppen,kun je daarvan doodvallen ofzo? ben je daarvan zo onrustig? lol mss weer een stomme vraag
een lilliputter is geen kabouter he :wink: :wink: :wink:
dat zijn gewoon zeer kleine mensjes met aangepaste kleren en huisjes.
op goafeesjes ziet ge ze regelmatig rond lopen.
en daar hebben sommige ervan zelfs een puntmuts op
en ervan doodvallen lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

LeftBehind

Experimenterende gebruiker
hey, ik heb zelf ook veel en veel ste veel fantasie, maar nooit last van gehad met paddo's :grin: is wel gezellig ofzo...en een goede vriendin van mij is ook overgevoelig...ook helder enzo....echt...heel overgevoelig...maar die kan ook gewoon paddo's nemen :) alleen meestal neemt zij wel iets minder, omdat alles bij haar ook 6 x zo hard inslaat enzo...kun jij misschien ook mee beginnen... :grin: njaa..have fun :grin:

Qocaïne

Badass junkie
Ja ik ben een beetje psychotish,de ene dag meer dan de andere,had vroeger veel angsten toen ik klein was,en zag dingen die er niet waren,of juist wel waren.

als je zelf al aangeeft een beetje psychotisch te zijn, zou ik het afraden.
denk er niet te licht over.. je kan een serieuze psychose triggeren. =\

en het idee van kabouters zal ik maar lekker laten varen.. =)
van paddo's zorgen voor vervorming van de omgeving. Je kan er 95% zeker van zijn dat je geen kabouters of andere dingen gaat zien die er niet zijn. Tenzij je idd al een beetje psychotisch bent, want 'space konijn' al aangeeft.

je bent zelf verstandig genoeg om de beslissing te nemen. Wil je het tóch proberen, begin dan met een half portie =)

anyway.. succes met je beslissing.

Sweena20

Newbie
:( hmm
Psychotish, ik ben nogal gevoelig en prikkelbaar enzo,maar tis niet zo dat ik in het echte leven dingen zie die er niet zijn,vroeger had ik dit wel toen 'k klein was,maar ik denk dat dit puur iets bovennatuurlijks geweest was en geen halucinatie. maar ik geef toe dat ik er wel prikkelbaar voor ben,voor vervorming van beelden en overdreven veel fantasie.
Ik wil het echt wel proberen,maar met heel weinig zodat ik er nog wat controle over heb.
wat bedoel je met je kan een serieuze psychose triggeren,dingen zien die er niet zijn dan? gaat dit dan weg of blijft dit dan heel je leven hangen ?
Mexxxxx

Qocaïne

Badass junkie
Strange_Fairytale zei:
:( hmm
Psychotish, ik ben nogal gevoelig en prikkelbaar enzo,maar tis niet zo dat ik in het echte leven dingen zie die er niet zijn,vroeger had ik dit wel toen 'k klein was,maar ik denk dat dit puur iets bovennatuurlijks geweest was en geen halucinatie. maar ik geef toe dat ik er wel prikkelbaar voor ben,voor vervorming van beelden en overdreven veel fantasie.
Ik wil het echt wel proberen,maar met heel weinig zodat ik er nog wat controle over heb.
wat bedoel je met je kan een serieuze psychose triggeren,dingen zien die er niet zijn dan? gaat dit dan weg of blijft dit dan heel je leven hangen ?
Mexxxxx

ok.. nou je weet het natuurlijk zelf het aller beste.. ga op je gevoel af. :)
Ik ben zelf ook gevoelig en prikkelbaar voor trip middelen.. dat hoeft idd niet te betekenen dat je in een psychose triggerd! Het zal wss wel een stuk heviger zijn, maardat hoeft helemaal niet naar te zijn! Integendeel.. het kan een prachtige en onvergetelijke ervaring worden.

Ik adviseer idd om te beginnen met een half portie.. kijk wat voor een effect dat op jou heeft. Als het goed uitpakt kan je de volgende keer meer proberen!

Met een serieuze psychose trigeren bedoel ik dat je door een flip (bad trip), lange tijd helemaal ontdaan kan zijn.. je krijgt bijvoorbeeld angsten voor een flashback ed. Deze mensen kunnen in de psychiatrieterecht komen.
Ik weet verder niet of deze mensen van de angsten etc. af komen.

Je kan verder niet in je trip blijven hangen, wat veel wordt beweerd.
Maar er kunnen tijdens je trip wel dingen naar voren komen die je je trip niet goed kunt verwerken.. of die je gewoon een beetje gek maken.

Moeilijk uit te leggen.. misschien kan iemand anders me hier een beetje ondersteunen, of dit verhaal bevestigen?!
Als je meer informatie wilt zou ik je aanraden om eens kijkje te nemen op de site van http://www.unitydrugs.nl. Daar kan je heel veel vinden over drugs.

:wave:

Bovenaan