Paddos

Siemen230

Newbie
Dag iedereen,
ik kocht laatst 2 porties paddos van een dealer die verkocht werden als cubaanse paddos, ik en een vriend hadden een tent opgezet en aten elk een portie om 12u, het was de eerste keer.
We voelden er uiteindelijk helemaal niks van :confused:. Nu vraag ik mij af of dat kwam doordat we een uur daarvoor een vrij grote maaltijd hadden genomen(ik weet nu dat dat helemaal ni slim was). Ook vraag ik mij af of iemand deze soort paddos kent en of iemand weet hoe sterk ze zijn. Ik kreeg de fotos niet op de pc maar vond er een op het internet.
https://www.google.be/search?q=gedroogd ... B640%3B480

https://www.google.be/search?q=gedroogd ... B640%3B480

dernael

Bewuste gebruiker
Het was sowieso slim geweest om een nuchtere maag te hebben voor het eten van de paddo's, maar ook al heb je wat in je maag zitten, als de paddo's goed zijn voel je er vanzelf wel IETS van.

De wijze waarop je paddo's kweekt kan het verschil betekenen tussen een goede potente oogst, of een minder potente oogst. Het heeft met warmte en luchtvochtigheid te maken.

Heb je eerder van dezelfde bron gekocht? Anders zou ik denken dat de paddo's gewoon niet goed waren. Waren ze blauw uitgeslagen?

Groetjes,
Dernael.

Siemen230

Newbie
Ik voelde wel wat tintelingen maar men vriend voelde compleet niks. Ik had al goeie xtc van die kerel gekocht maar nog nooit paddos. Maar wat bedoeld ge met blauw uitgeslagen? En weet gij welke soort dat is?

dernael

Bewuste gebruiker
Als je paddo's van goede kwaliteit zijn, zullen deze "blauwe plekken" krijgen. De blauwe kleur is de werkzame stof als ik het goed heb. Als je geen blauwe plekken hebt gezien waren de paddo's waarschijnlijk niet zo potent.

Je kunt de volgende keer dat je paddo's aanschaft even in een steel knijpen zodat deze indeukt. Als er na ongeveer 1 minuut geen blauw te zien is waar je hebt geknepen, kun je ze beter laten voor wat ze zijn.

Ik heb ooit een slechte paddo-oogst gehad waarbij er ook nauwelijks blauw te zien was. Zelfs na het eten van 30 gram vers, was ik slechts een beetje zweverig. Zonde van je tijd en geld dus.

Heb je al eens aan truffels gedacht? deze zijn legaal te verkrijgen en bevatten dezelfde werkzame stof als paddo's. Als je deze tot moment van inname, koel en afgesloten weet te bewaren, kan er niet veel mis mee gaan. Mijn persoonlijke favoriete truffels; Hollandia. Met deze soort heb ik altijd heerlijke trips ervaren, beter dan ik ooit van paddo's heb ervaren.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Siemen230

Newbie
Ja ik ben van plan truffels te kopen, maar ik woon in belgie dus zal het van een dealer moeten komen dus ik vrees dat ik de soort niet zal mogen kiezen :confused: welke soort is goed om te beginne?

Bovenaan