Paddothee

TrippyShit

Badass junkie
Hallooo ik ga morgen weer eens paddoën maar nou ben ik het eten van die vieze dingen een beetje zat. Thee leek me goed idee.. maar weet iemand hoe ik precies PaddoThee maak? heb namelijk gehoord dat het nog zo makkelijk niet is. Andere simpele dingen om paddo's makkelijker te consumeren zijn natuurlijk ook vanhartewelkom :)

Pikachu

Wijs gebruiker
Ja, zo eet ik ze altijd... Heel makkelijk, goed kauwen nog altijd en al t water opeten.

15 minuten laten trekken

troebadoer

Bewuste gebruiker
Juist en dan van dat water trek je een heerlijk aarbeien thee'tje

proef je 0 van de paddo's ^^

Een ander manier is om de paddo's ( na het bakken ) over je pizza te strooien, alhoewel thee lekkerder is

jcp

Bewuste gebruiker
Op een pizza pleuren, ik proef ze helemaal niet als ik ze op een pizza eet...

jcp

Bewuste gebruiker
Daar heb je gelijk in, maar ik eet maar 1 puntje he
Gewoon paddo's in de blender, en dan 1 portie afwegen en op je pizzapunt strooien.

bersenka

Experimenterende gebruiker
Ik heb de laatste keer het water licht laten koken daarna er de stukjes paddo ingedaan, het 25 min licht laten koken toen er thee van gemaakt. Het werkte ook best goed! Maar zou het beter werken als ik het water niet zou laten koken?

En kan ik ook thee maken van gedroogde paddo's? is hier nog iets anders aan ten opzichte van verse paddo's?

bij voorbaat dank :stoned:

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja, je kunt ook prima thee maken van gedroogde paddo's.

Mijn recept: Water aan het koken brengen. Vervolgens op laag vuur doen, zodat er geen bubbeltjes meer opstijgen. Dan kun je de zeer fijngesneden paddo's toevoegen. Roer af en toe een beetje(dan krijg je ongeveer hetzelfde effect als je met een theezakje heen en weer gaat) En houd het op laag vuur, zodat er geen bubbeltjes opstijgen. Na een minuut of 20 is het klaar om door een zeefje gehaald te worden, of een koffiefilter boven een longdrink glas houden wil ook prima(dan heb je iets meer geduld nodig)

En het residu kun je dan weggooien, want er zit toch bijna geen werkzame stof meer in. En ik vind het nogal onzinnig als mensen het toch gaan opeten, want dan is het hele gedoe van thee zetten overbodig geweest. Zonder deze drab zal je maag ook minder snel overstuur raken.

Met een theetje in je hand afwachten tot de trip aanvangt is veel relaxter dan het naar binnen werken van onsmakelijke paddo's.

vire

bersenka zei:
Ik heb de laatste keer het water licht laten koken daarna er de stukjes paddo ingedaan, het 25 min licht laten koken toen er thee van gemaakt. Het werkte ook best goed! Maar zou het beter werken als ik het water niet zou laten koken?

En kan ik ook thee maken van gedroogde paddo's? is hier nog iets anders aan ten opzichte van verse paddo's?

hoe laat je water licht koken?
ik dacht het het gewoon kookt of niet kookt en geen tussevorm =/

bersenka

vire zei:
bersenka zei:

hoe laat je water licht koken?
ik dacht het het gewoon kookt of niet kookt en geen tussevorm =/

Het vuur niet te hoog zetten, volgensmij kookt het dan minder hard.

@kapitein-x

hoeveel water verdampt er eigenlijk? als ik bijvoorbeeld 2 kopjes thee wil moet ik er dan wel 4 kopjes ingooien omdat de helft wel verdampt?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Water koken heeft verschillende stadia hoor.
Eerst kookt het niet (duh), dan komt er aan de onderkant van de pot kleine bubbeltjes, volgende stap is bubbeltjes aan onderkant en zijkant, volgende stap is bubbeltjes aan onderkant en zijkant en bubbeltjes die een beetje opstijgen, en dan heb je overal bellen die naar de oppervlakte komen en uit elkaar spatten = koken.. Dus met een beetje logisch nadenken snap je wel dat je dan een paar stappen terug moet waar het water nog niet kookte. :wink:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
TrippyShit zei:
Andere simpele dingen om paddo's makkelijker te consumeren zijn natuurlijk ook vanhartewelkom :)

Gewoon opeten en goed kauwen, zo vies zijn ze niet hoor. Vind ik toch nog wel de makkelijkste. :wave:

jcp

Bewuste gebruiker
Ik snap niet dat je gewoon paddo's in je mond kan doen en ze dan gaan kauwen.

Ik heb ook vrienden die het doen, en ik krijg al kotsneigingen als ik het zie.
Op het moment dat ik het proef moet ik het snel doorslikken, blijft het te lang in m'n mond, dan krijg ik gewoon kotsneigingen :)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De geniaalste manier die ik toch gezien heb was ze in een pot yoghurt flikkeren en gewoon zo naar binnen schrokken. :wink:

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Ik koop eens in de zoveel tijd een grote bak van een kweker zit zo'n 3 a 4 kilo in. Die kan je dus onmogelijk vershouden, ook al zijn ze niet allemaal voor eigen consumptie. Ik leg gewoon de paddo's op een handdoek bovenop de radiator dan zijn ze meestal op 2 dagen perfect droog. Daarna gaat het de koffiemolen in, en hou je 300 a 400 gram paddostof over. 1 a 2 gram is dan voldoende voor een stevige trip. Vervolgens afvullen in caps.

http://capsuline.com/ Hemelsgeschenk voor de doe het zelver3

Zit meestal aan 4 capsules maat 000 vergelijkbaar met 3/4 bakje verse.

Blackout

Belezen gebruiker
Neus dicht, kauwen, en doorslikken met een slok cola....

Werkt perfect. Het is indd wel bitter maar das ff 'doorbijten'

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
@pilliewillie Ja daar komt het op neer. Ik laat het poeder nog eens extra nadrogen in de micro/magnetron. Maar is eigenlijk overbodig. Als je zo een rekje hebt voor 60 stuks ben je er in 2 uur tijd mee klaar, heb je een paar honderd paddopillen. De site die ik geef is erg correct, let wel op dat je het kleinste model niet koopt (15st) daar passen geen 000.caps in. Een rekje van 60 en 1000 caps + verzending zal iets van een 50 euro gaan kosten dacht ik. Ben er niet zeker van, de mijne is met express dienst gekomen en heb daardoor aan verzending alleen 124 dollar moeten betalen. Wel maandag besteld, woensdag pakje aan de deur.

http://i230.photobucket.com/albums/ee20 ... 030788.jpg
http://i230.photobucket.com/albums/ee20 ... 030793.jpg
http://i230.photobucket.com/albums/ee20 ... 0795-1.jpg
http://i230.photobucket.com/albums/ee20 ... 030797.jpg
http://i230.photobucket.com/albums/ee20 ... 030799.jpg

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Doet altijd deugt als je ziet dat mensen iets opsteken,,,?
Denk er wel aan ook in Nedeland mag je ze niet drogen voor consumtie of distributie.
En als je het koel en donker bewaard kan je het maanden goed houden in zo een caps. Moet je wel heel zeker zijn dat alles kurkdroog is. Vandaar dat ik ook het stof nog eens droog. Zeker niet ingekapseld in de ijskast stoppen. Daar gaan je gelatine caps aan ten onder het stof of gruis kan je wel invriezen, als je het maar tegoei droogt nadat het weer ontdooid is. Heg ik al gezegd dat ze droog moeten zijn???

jcp

Bewuste gebruiker
Het doet mij ook altijd deugt als ik weer een nieuw ideetje vind :wink:

Maar ik vroeg me nog af, als je het in je magnetron verder laat drogen he...

Hoelang doe je het in de magnetron dan en op wat voor stand, want als het verhit wordt gaat toch de psilocybine naar de kloten?

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Hoe het juist zit met psilocybine, weet ik niet. Maar ik warm het een klein beetje op. > defrost 350wat 10 min dan zit het tegen je rondom 40 graden. Als je dan met een soeplepel van de bodem schept en het 10 cm hoog van de kom er terug bij kiepert, mag er alleen stof dwarrelen er mag geen vochtige lucht bij zitten, geen verdamping. Is geen exacte wetenschap. Maar zolang je ze niet gaat "nuke-em" blijft de kwaliteit prima.
Er een tinctuur van trekken heb ik ook al eens overwogen, maar daarvoor is mijn kennis van scheikunde te slecht. Zelf heb ik ook nooit buikpijn gehad op deze manier. Welk goed omroeren, niet dat je in 1 caps enkel gemalen kopjes hebt zitten, en de ander steeltjes. Eens als het gruis is gewoon omroeren tot het homogeen van kleur is.

het lijkt mij, dat als je ze toch in capsules schuift, je dat beter met een uitgekookte substantie kan doen aangezien je dan toch al dat paddo materiaal niet binnen krijgt. Dan heb je die misselijkheid ook niet/minder.

Door ze te drogen krijg je evenveel werkzame stof binnnen, je hebt de densiteit en het volume naar beneden gehaald niet de massa?

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Ja k, maar gooi je dan niet geweldig veel weg? hoe zit het juist met de extractie van het psychoactieve bij het koken, kan me moeilijk v0orstellen dat het op 90% zit. En zo een extract na verdamping gaat zo weinig zijn verdeel het maar eens dan, ze verliezen met drogen en grinden al 10 op 1.
Het zal wel werken maar dan moet je echt bakje per bakje klaarmaken. Geen 4 kg want hoeveel heb je er van nodig in 1 caps dan bij 100 op 1? is riskant in mijn ogen.

Santatrip

Belezen gebruiker
Klinkt allemaal leuk voor wanneer ik dalijk zelf 'moet' gaan kweken thuis en je idd grotere hoeveelheden hebt. Tot die tijd krijg ik ze wel weg met een champignonnesoepje uit blik en dan gewoon erbij gooien en genieten maar :grin:

Bovenaan