paddotips

Ik ben van plan om binnenkort mijn eerste keer paddo's e nemen !
Welke raadde jullie mij aan voor te eerste keer?
En ik heb een beetje stress voor een bad trip te hebben kan ik dit voorkomen?

:)

TrippyShit

Badass junkie
Lees je heel goed in. Hoe meer je weet hoe beter. Eet een halve portie mexicaanse. Met een goede voorbereiding, set/setting, kan er zo goed als niks fout gaan. Een nuchter persoon kán handig zijn voor de 1e keer maar dat is net wat je zelf prettig vind. Ik heb er nooit een nuchter iemand bij gehad omdat ik die maar waardeloos vind in een trip :P

Read!Read!Read!Ready!

lsdaffy

Newbie
Als je voor de eerste keer paddo's wil nemen zou ik me toch spoeden ,want vanaf 1 december word de verkoop van paddo's in nederland VERBODEN,spijtige zaak. :openmouth:

Riel

Bewuste gebruiker
crazydillie zei:
Ik ben van plan om binnenkort mijn eerste keer paddo's e nemen !
Welke raadde jullie mij aan voor te eerste keer?
En ik heb een beetje stress voor een bad trip te hebben kan ik dit voorkomen?

:)

De mexicaanse zijn het minst sterk en zijn geschikt voor een eerste keer. ik zou beginnen met 1/2 of 3/4 van het doosje. kun je later altijd nog wat bijnemen als het je bevalt.

Een bad trip kun je voorkomen door je goed voor te bereiden. belangrijk is dat je goed in je vel zit en in een vertrouwde omgeving bent. Paddo's versterken namelijk je emoties en als je je ongelukkig of depresief voelt dan moet je het zeker niet doen. Verder worden je zintuigen vervormd en krijg je rare gedachtes meestal in een snel tempo.

veel plezier :wave:

Ceko

Belezen gebruiker
Gewoon goed voorbereiden en niet in een vlaag van verstandsverbijstering innemen. Zorg voor een relaxte sfeer waarin je je normaal ook goed voelt. En neem niet teveel de eerste keer. Ohja zorg voor lekkere muziek! :hearteyes:

TrippyShit

Badass junkie
BigBadWeirdo zei:
TrippyShit zei:
Ik heb er nooit een nuchter iemand bij gehad omdat ik die maar waardeloos vind in een trip :P

Hoe weet je dat als je er nooit een nuchter iemand bij heb gehad :rolleyes:

Ik heb wel is nuchtere mensen in mn tripgehad, zo bedoel ik het niet. Maar niet echt een trip-sitter. En nuchtere mensen kwam ik ook gewoon tegen voor een kort praatje. Die bleven niet. En waarom niet? OMDAT ik nuchtere mensen in een trip waardeloos vind. Ik zit niet in een hutje op de hei als ik trip ofzo.. :rolleyes:

Denk eerst is even goed na voordat je met zulke reacties komt :wink:

Bovenaan