• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddotrip #8

TrippyShit

Badass junkie
Gisteren voor de achtste keer paddo's gedaan en het blijft geweldig de laatste keer was een badtrip dus ik nam een 3kwartportie mexicaanse.
Mijn vriend S nam ook 3kwart en vriend G die het overigens voor de eerste keer deed nam een halve. 2 porties met 3man dus. Met als maaginhoud 3 koekjes perpersoon :P

Om 3uur zaten we bij S binnen en aten we onze paddenstoeltjes op.
We gingen naar zijn kamer om te wachten op de trip en om wat muziek te luisteren. Na ongeveer 30tot40 minuten begon het allemaal wel flink vaag te worden en waren we druk bezig met lachen, rondkijken en gekke dansjes doen. Opeens herrinerde we ons dat S beneden nogal trippy bloemetjes behang had. Dus wij snel naar beneden om dat is ff te bekijken. Zag er echt spacend uit :mrgreen: Opeens kwam de broer van S thuis dus besloten we om naar buiten te gaan. Buiten aangekomen gingen we naar een parkje verderop. We zaten ondertussen hard in de trip. Alles ademde en de grond golfde op en neer. Het voelde ook alsof ik echt over hobbels liep. Bij het park is een grote heuvel met grasvlaktes. We liepen erop en lachend en rondkijkend liepen we wat rond. Op een gegeven moment keek ik naar beneden en voor ik het wist sprong ik hard lachend met een superman sprong van de heuvel af. Ik gleed uit en zat onder de modder. G en S moesten lachen en vroegen waarom ik dat deed, maar dat wist ik zelf ook niet. We liepen verder door ons stadje en hadden wel zin in een jointje. We hadden en doel. Naar onze vriend/dealer toe om lekker wat wiet te kopen. Alles golfde nog steeds heel erg en alles ademde ook nog steeds. Alle kleuren veranderde steeds in andere kleuren en we kraamde de grootste onzin uit. S en ik zagen de kleur rood. Opeens bedacht ik me dat degene die die kleur uitgevonden heeft vrij machtig is, die persoon noemt de kleur rood en de hele wereld noemt de kleur rood. Toen verzonnen we zelf een woord 'Kgraukie' maar we konden geen betekenis voor het woord bedenken. We waren inmiddels op de helft van de rit naar onze dealer en liepen langs een kanaal. G kraamde de grootste onzin uit en was alleen maar aan het lachen om iedereens 'roze gezichten'. S was ook ver van de wereld en wou zonder broek verder lopen. G en ik raadde onze goede vriend S dit natuurlijk af en hij kon het wel begrijpen. G voelde zich niet echt op z'n gemak door alle mensen. Ik zei dat er geen mensen waren en dat hij zich moest laten gaan dit maakte ik duidelijk door gekke sprongen en dansjes. Toen k klaar was kwam ik erachter dat er nogal wat publiek was aan de overkant :flushed: Langs het kanaal was ook een speeltuintje met een klein huisje. Daar hebben we even gezeten en gelachen om hoe klein dat gekke huisje wel niet was en hoe wij er met zn 3en ingepropt zaten. Na een stukje verder lopen kwamen we op het geniale idee om onze dealer eerst eens te bellen. G zou wel even bellen maar hij moest eerst opwaarderen. Toen dit na 20min nog niet gelukt was gaf hij het op. Hij snapte die vrouw gewoon niet. Na nog een paar keer was het hem dan eindelijk gelukt. Wij bellen maar de dealer had pas over een uurtje zn nieuwe lading binnen ff wachten dus. We gingen naar de loswaal. Dat is een hele mooie plek in de natuur aan het water. Aan het water stonden van die rietdingen die prachtig door de wind heen en weer waaide. Allemaal door elkaar en ik zag er patronen in en met het water als achtergrond golfde het prachtig met het water mee. Opeens kreeg ik een smsje van de jongen die onze paddo's had gehaald. Hij was op zijn werk bij de C1000 en wou ons even zien :P We hadden best honger en dorst dus gingen we maar even kijken. S en ik zaten bij de chips te kijken. Hij pakte de zak die ik eigenlijk wou. Verdomme nu weet ik weer niet wat ik wil, niet dezelfde. Uiteindelijk heeft iedereen z'n eten en drinken gevonden en gingen we de jongen die ons smsde maar eens zoeken. Een collega zei dat hij aan het eten was. Ik was ondertussen flink in de war in de drukke c1000 en bedacht dat we maar beter buiten konden wachten en dan konden we ook lekker eten en drinken.
Toen we buiten dus aan het wachten waren voelde ik me opeens heel raar. Ik zat helemaal onrustig te doen met mijn benen enzo en voelde me net alsof ik een X ophad heel raar. Dit ging al snel over. Ik vroeg aan S of hij het warm had want ik zag de zweerdruppels van zijn hoofd aflopen. Hij voelde over z'n hoofd en keek me raar aan. Nee zei S. Opeens waren de druppeltjes weg. Ooh dacht ik dat verklaart een hoop :P
Het was inmiddels half6 en al donker. Ik had het gevoel alsof het een dag verder was en vond dat we maar eens verder moesten gaan. We kwamen bij een straat uit die ik voor mn gevoel nog nooooit had gezien. Het leek net alsof ik in een andere stad liep, en de weg was in de verte heel hard aanhet golven -^_^-^- terwijl ik gewoon recht liep en niet over grote hobbels maar dit had ik eigenlijk amper door. Rond 7uur begon de trip weer langzaam af te nemen. S en G hadden dit ook door.
We bedachten ons dat we nog wiet wouden kopen en G ging halftrippend op de scooter naar de dealer. Ondertussen waren er meer van onze vrienden bijgekomen want het was al 8uur. Nog wat jointjes gerookt, gelachen was gezellig. om 11uur iedereen gedag gezegd en lekker naar huis gegaan ik rookte nog een jointje en zetten comedy central op The Family Guy was op tv. Geweldig programma vind ik dat :mrgreen: en deze aflevering was echt prachtig. Uiteindelijk lekker mn bedje ingegaan en lekker in slaapgevallen. Was weer eens een leuke trip vond het ook leuk dat G het naar zijn zin had. Altijd leuk mensen die de eerste keer paddoën. Dit was het dus.. Later D.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Klinkt als een goeie trip. Heb dr al weer zin in :)
Dat gevoel dat je over hobbels loopt is herkenbaar :mrgreen:

Misschien een paar keer op enter rammen in je tekst, maakt het overzichtelijker en makkelijker leesbaar.
:hearteyes: :wave:

Bovenaan