Paddotrip - Bepaalde vormen

ParanoidAndroid

Experimenterende gebruiker
Ik heb gister flink getript op een portie paddo's.. Al na 20 minuten begonnen vrij heftige visuals.

Nu zag ik een bepaald ronddraaiend spiraal-achtig ding, wat een naam heeft maar waar ik even niet op kom. Ik heb er vaak genoeg plaatjes van gezien... In die spiraal zag ik woorden maar ik kon steeds NET niet zien wat er stond, ergggg frustrerend :(

Anyway, kan iemand mij misscihen helpen om op dat woord te komen?

thx.

psysurfer

Belezen gebruiker
:confused: hoe kan je dat nu achterhalen? de enige manier is om nog is te trippen :grin: binnen een maandje ofzo en wie weet wordt het dan wel duidelijk.
:wave:

ParanoidAndroid

offtopic: Radiohead + paddo's = apart :smilingimp: en Tool mag er ook wezen :wink:

ontopic: Neeeee haha, het is echt een bekend effect volgens mij.. Soort van draaiend reuzenrad met allerlei vormen erin, waar ik doorheen kon kijken en woorden in kon zien. Ik ga toch nog eens even rondzoeken want het zit me al de hele dag dwars! :tongueout:

ParanoidAndroid

Henkfloyd zei:

Ik denk dat dat m is ja :wink:

Het leek hier erg op, maar dan kleurloos/doorzichtig, en met woorden er doorheen, die ik dus net niet kon lezen :angry:

Wat ik me ook ineens herinner is dat ik m'n lamp op t plafond in een soort druppel zag veranderen, alsof er bellen uit geblazen werden. Was echt heel cool om te zien! :grin:

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Dat is niet echt een fractal..

een fractal is een soort patroon dat je ziet, en als je daar verder inkijkt zie je daar ook weer patronen in. Dit proces gaat eindeloos door.

ParanoidAndroid

RosettA_StoneD zei:
Dat is niet echt een fractal..

een fractal is een soort patroon dat je ziet, en als je daar verder inkijkt zie je daar ook weer patronen in. Dit proces gaat eindeloos door.

Oh nee dat was het niet echt.. Het is meer zoals op dat plaatje, vooral de buitenkanten lijken er erg op, en het draaide rond, met daarin dus transparante letters/woorden.

Het zit me echt dwars dat ik die niet heb kunnen lezen! :grin:

phy

Bewuste gebruiker
Hahah, volgende trip beter!

maar volgens mij ligt dat ook aan de trip, dat je het niet kan lezen :wink:

ik zie meestal afgeronde blokjes, die bewegen op de muziek.
zo komen dan naar mn gezicht toe, gaan langzamer zodat ik het duidelijk kan zien, en bewegen dan snel weer de verte in :tongueout:

shokora

Wijs gebruiker
Het lijkt me dat je een kaleidoscope bedoelt?

Dat is inderdaad een veel voorkomend type visual bij psychedelica :wink:. Al ik heb ik er zelf nog nooit 1 gezien :(, ik heb sowieso redelijk weinig closed eye visuals gehad =\

shokora zei:

Dat is inderdaad een veel voorkomend type visual bij psychedelica :wink:. Al ik heb ik er zelf nog nooit 1 gezien :(, ik heb sowieso redelijk weinig closed eye visuals gehad =\
ik eigenlijk alleen maar. Met ogen open heb ik geen visuals, meer een gevoel dat de 'sfeer' in een ruimte veranderd; alles lijkt bijvoorbeeld ineens heel retro.

ParanoidAndroid

shokora zei:

Beetje late reactie, maar dat is inderdaad iets wat er heel erg op lijkt!

En ik had trouwens gewoon m'n ogen open :wink:

edwin__

Belezen gebruiker
weet je wel zeker dat het letters waren, laatst zat ik ook bosjes te lezen maar die letters snapte ik niet en na een hele hoop kijken en turen kwam ik erachter dat het gewoon niet bestaande letters waren en het dus onmogelijk was er ooit woorden uit te vormen !

L

Lid 6909

Gast
Idd, misschien niet meer over in zitten wat voor woorden het waren, maar gewoon dankbaar zijn dat je zoiets moois hebt gezien :grin:

peace

Bovenaan