• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddotrip report 4porties 3man

Hempy

Bewuste gebruiker
Zaterdagavond hadden J, D, en ik besloten om nog eens lekker te gaan trippen.. dus naar de focus in maastricht gereden om 4 porties Hawaïaanse te gaan halen.

Thuis aangekomen hebben we een thee gezet van vier porties en dat geconcentreerd in 1 glas :grin: en zo verdeeld onder 3 man.
Thee opgedronken in de keuken.. toen alvast in de woonkamer gaan zitten, Fear and Loathing in Las Vegas opgezet.. de film was pas begonnen en je voelde je binnenkant al borrelen en we wisten meteen dat ons een zware trip stond te wachten..

te laat; de trip was al begonnen, en we kregen enorme klappen door fear and loathing, dus 5 minuten nadat we de film hadden opgezet deden we ze alweer af..

Opeens was ik volledig de kluts kwijt, en was zelfs ff vergeten dat ik iets had genomen..en herinner me iets vaags dat ik wou slapen tot de trip over was, :tongueout: maar dat lukte niet, ik zag de zijkant van de zetel heel erg lang worden en bleef de hele tijd ronddraaien in mijn zetel..

als ik naar mijn broer D keek dan zag ik zijn gezicht veel verder weg dan zijn lichaam en soms draaide zijn gezicht rond en stond die ondersteboven

De kasten en tvwaren heel raar uitgerekt en ENORM groot geworden, opeens komt het dak op me af.. ik kijk naar men hand en die word heel klein en lijkt heel snel te verouderen.. en beginnen rare vormen op mijn hand te komen

de lucht was precies verdwenen in de woonkamer, alsof er een vloeistof in de kamer zat ik deed men handen in de lucht en die gingen heel slowmotion alsof ik echt in een doorzichtige vloeistof zat

toen kwam er een moment dat ik niet wist wat ik aant doen was en dat mijn hoofd precies aan de ene kant van de kamer lag en mijn hand aan een andere kant, elke lichaamsdeel leek wel ergens anders te liggen in de ruimte.. ik wist niet wie ik was wat ik was.. alles was gwn verdwenen.. een uurtje voordat de trip begon uit te werken begonnen we een beetje normaler te denken en beetje beter te zien.. en er begon een heeel rare film op één (brt) (soft landing dacht ik) toen begonnen de lachkicks enorm hard te werken omdat we er totaaal niets meer van snapten..

na een uurtje waren de visuele effecten volledig weg en hebben we nog fijn nagebabbeld, we hebben allemaal hetzelfde ervaren en vertelden allemaal hetzelfde, veel hebben we niet gesproken omdat we volledig weg waren en amper konden rechtstaan.

Dit was onze HEFTIGSTE trip OOIT.. volgende week opnieuw, maar deze keer een hogere dosis..

fun

Bewuste gebruiker
Das heftig trippen inderdaad! Zulke hall. heb ik helaas ook nog nooit gehad.

Waarom wil je meteen een week later alweer na zon heftige trip en dan een nóg hogere portie nemen?
Ik zou liever wat langer wachten en dan die hogere portie nemen, of volgende week een lagere portie nemen.

Dags

Bewuste gebruiker
vette sh1t, hawaiaanse lijkt me ook echt wel een keer vet. Hoelang duurde je trip eigenlijk?

Dags

Bewuste gebruiker
ojah en heb je gepist?had je dat allemaal onder controle, vorige keer ben ik namelijk iets van 12 keer naar de wc geweest omdat ik dacht dat ik niet zou voelen wanneer ik moest pissen

Shroomie

Bewuste gebruiker
Dags zei:
ojah en heb je gepist?had je dat allemaal onder controle, vorige keer ben ik namelijk iets van 12 keer naar de wc geweest omdat ik dacht dat ik niet zou voelen wanneer ik moest pissen
had ik ook vaak :tearsofjoy:

Hempy

Bewuste gebruiker
de trip heeft 3 uurtjes geduurd denk ik ..

Pissen ? er was een moment dat ik moest pissen, maar dat was juist op het moment dat ik niet meer kon wandelen, elke voorwerp was te fel veranderd en ik wist niet meer wie en hoe en wat.. ik vraag me af of dat die egodeath is ?

Hempy

Bewuste gebruiker
fun zei:
Das heftig trippen inderdaad! Zulke hall. heb ik helaas ook nog nooit gehad.

Waarom wil je meteen een week later alweer na zon heftige trip en dan een nóg hogere portie nemen?
Ik zou liever wat langer wachten en dan die hogere portie nemen, of volgende week een lagere portie nemen.

Omdat het leuk was.. vorige week hadden we zelfs ook getript op anderhalve portie.. en iedere keer dat we trippen is het sterker en sterker.. en ik dacht dat de effecten minder gingen worden..

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hempy zei:

Pissen ? er was een moment dat ik moest pissen, maar dat was juist op het moment dat ik niet meer kon wandelen, elke voorwerp was te fel veranderd en ik wist niet meer wie en hoe en wat.. ik vraag me af of dat die egodeath is ?

Hm tja kun je niet wat meer vertellen over je geestelijke gesteldheid? :)

Hempy

Bewuste gebruiker
Sweet_Shadow zei:
Hempy zei:

Hm tja kun je niet wat meer vertellen over je geestelijke gesteldheid? :)
Hoe bedoel je?

sorry dat ik allang niet meer heb geantwoord hier :grin:

D.r GONZO

Newbie
hahaha hempy,echt grappig dat ik dit hier tegenkom :grin: :wave:
ik bevestig deze hele report omdat ik er zelf bij was lol
en idd,voor mij was het ook de beste paddo trip ooit(en heb echt al veel keer paddo's gebruikt maar ben nog nooit zo hard gegaan hiervan als die zaterdag)wist zelfs niet dat je zo hard van paddo's kon gaan!
ik kon zelf ook niet meer opstaan gewoon,echt onmogelijk. voor mij is de boodschap nu ook duidelijk"als je het doet,doe het dan goed"geloof me!en by the way,die animatiefilm wat ze toen lieten zien was heavy metal 1981!!!en geloof me maar,als je die film kijkt als je tript kan je je ogen niet geloven.(heb hem later gedownload op bit-torrent)toen de trip wat minder was zeiden we nog tegen elkaar,vanaf nu zijn we officeel astronauten :grin:
en er is geen enkel moment van een bad trip geweest(volgens mij kan je gewoon niet slecht gaan als je thuis zit relaxt)alleen de eerste 10min zoals hempy al zei met dat te willen slapen gaan gevoel,kan wel even vervelend zijn want ik had ook zoiets van dam wat heb ik gedaan,al die gevoelens moet je denken kwamen binnen de 10min al superhard op en dat is een beetje overweldiggend.maar na een tiental minuten begin je er plezier in te hebben en is dat enge gevoel totaal verdwenen.maar gelijk je al zei hemp de 10min die daarna volgde was niet te beschrijven gewoon,totaal de weg kwijt!!terwijl ik eerst nog wist dat ik bij hempy's broer thuis in de woonkamer in de zetel zat lag ik 10min later op de grond en was ik me er totaal niet meer van bewust dat ik bij iemand zijn thuis zat.alles was gewoon weg,het is moeilijk te beschrijven maar ik had een gevoel dat alles oploste in elkaar,alles werd 1 en zo leek het dat de ruimte gevuld was met een vloeistof,echt heel raar :confused:

jullie moeten het zelf ook maar eens proberen!!!!
geloof me ge zult nog aan ons denken :openmouth:

ps:yow hemp,sorry dat die paddo's van het kweeksetje van mij klote waren!snap het zelf niet,had het zeker niet verwacht.maar ja al doende leert men,op naar de 2e flush en een ander kweekset en een stuk of 5porties hawaian :mrgreen: uit de smartshop gewoon hehe dan zullen we nog eens een thee'ke consentreren,begin je ruimtepak maar al te poetsen :tearsofjoy:

grtzzz D.r GONZO

qinn

Bewuste gebruiker
Heftige trip man!
Het komt mij wel bekend voor...
als ik zelf hawaiaanse genomen heb (1½portie) dan heb ik wel eens momenten dat ik het gewoon vergeet om te ademhalen =P

Bovenaan