• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

paddotrips en tips

fun

Bewuste gebruiker
mijn eerste keer paddos was toen ik alleen thuis was.
Met een paar vrienden mexicaanse (verse) gekocht, ieder 2/3 portie genomen.
Na een dik uur begonnen ze te werken, echt heel gezellig gevoel, warmte, lachkicks etc.

De tweede keer was 2 maanden later, op mijn verjaardag :)
Met hetzelfde groepje hebben we toen voor de spacy variant gekozen, de hawaiiaanse.
Dit keer ieder een hele portie.
Helaas was het feest van te voren erg gezellig en dus lekker gegeten, misschien de reden dat we niet veel voelden.
We zijn een stuk gaan lopen en hebben nog chocolade erbij gegeten omdat dit het effect zou versterken?
Na een uur of 3 gelopen te hebben (misschien wel teveel gelopen) zijn we op een bankje gaan zitten. Hier kregen we wel wat lachkicks waar de plaatselijke hangjeugd opaf kwam, was gezellig haha.
Maar niemand die zgn "dingen begon te zien"
Nog wat later waren we terug bij de auto, en hier begon een vriend wel best goed te spacen toen hij aan t staren was naar de autoradio :)

De derde keer hebben we gekozen voor de tripchocolade, een reep heeft 5 blokjes voor 16 euro en met 2 blokjes zou je goed gaan.
We hebben met zn 3en een reep gedeeld, dus ieder 1,66 blokje.
Toch wat aan de weinige kant, wat had ik graag die keer nog wat meer gehad.

De keer daarop 2 repen met zn 3en, dus ieder een dikke 3 blokjes.
Ik voelde me wel wazig en lekker, maar zag nog steeds niet egt andere dingen, een heel klein beetje vervormen misschien of dat je je iets wat sneller inbeeld dan nuchter, maar dit was echt heel lichtjes.
Dat terwijl mn 2 vrienden van dezelfde hoeveelheid over de grond rolden haha.

De laatste keer dat ik het heb gedaan wilde ik toch egt eens wat zien, en een trip hebben.
Ik ben 1.95m en 80 kilo, en met alcohol ofzo ben ik ook niet snel gaar.
Vandaar dat ik dit keer een hele reep heb gegeten, en dit keer kan ik pas zeggen dat ik getript heb.
Ik zag de gezichtenvormen in bomen en struiken, alsof ze een beetje zo gesnoeid waren haha en lichtflitsjes tussen voegen van huizen door als ik bleef staren.
Ook konden stenen van de huizen een beetje gaan golven, maar het leukste was kijken naar het asfalt!
Daar ga je egt allemaal kleurtjes in zien en dingen omhoog zien komen, al zit je er met je neus op!
Een van mn vrienden had een portie+blokje op, en was helemaal van de kaart, hij snapte nergens meer wat van en er was niet meer met hem te praten. Hij zat op een bankje en schreeuwde de raarste woorden uit, echt alsof je naar een psychiatrisch patient zat te kijken.
Misschien dat die gekken gewoon altijd aan het trippen zijn ofzo.

Nu heb ik al n paar maanden geen paddo´s meer gebruikt, omdat ik nu het gevoel heb een beetje te weten wat het is.
Ook moet je het niet te vaak doen, het was iets nieuws en intressants voor ons en misschien deden we het wat te vaak.
Nu gaan we over n maand ofzo weer ns lekker trippen.
Ik weet er nu ook wat meer vanaf, wat beter is.

Ik zou graag de volgende keer echt een trip hebben, zoals er veel wordt beschreven.
Als jullie nog tips hebben om dit te bereiken die ik hier zelf niet opnoem, dan laat het me weten aub!
-meer paddos eten :P wat is een goede soort om te trippen :confused:
-lekkere omgeving, binnen bij voorkeur. warmte schijnt goed te werken.
-leuke spacy film of tv kijken schijnt heel ok te zijn op paddos, ik hoorde van iemand dat Alice in wonderland heel goed is dan haha.
andere film tips welkom
-lege maag zorg ik echt voor dit keer
-maybe wat wiet of hasj erbij roken
-naar asfalt kijken is super haha

wie nog tips heeft, welke soort paddo, bereidingswijze, puur of toch thee zetten of drogen, of welke dingen leuk zijn om te doen op de paddos, post het!

spacekonijn

Badass junkie
3 dagen geleden toen ik paddos deed 2/3 portie mexicaanse gedroogd

toen heb ik buiten door t bos gelopen , toen begon mn trip in te werken.

daarna echt alleen maar lachkicks gehad :grin: maar heb ook nog een stuk van LOTR1 met een paar mensen mee gekeken.
opzich is het volgen van zo'n film niet interessant onder de paddos het leek ook meer alsof ik naar de tv keek dan naar het scherm .

maar als je lang kijkt begint alles eromheen wel steeds meer te bewegen dus dat was wel leuk en soms gewoon keihard lachen want NIKS in die film was spannend of eng je ziet gewoon alles zo duidelijk geacteerd worden :grin:

de tip van de dag :

Ga voor de spiegelstaan en kijk met beide ogen naar 1 pupil

bij mij gaat dan alles om mn hoofd zwart en mn hoofd vervormd in de meest gestoorde dingen

phy

Bewuste gebruiker
Ik begrijp wat je bedoelt. Na een aantal lichte trips (halve portie, driekwart portie) heb je zoiets van: is diet het dan? Je kent alles nu wel. Hoewel je eenmaal in de trip nog steeds met volle teugen geniet. Maar voor de trip heb je zoiets van: tja ik wil wel eens wat nieuws.

Ik kan je alleen zeggen: neem wat meer. En geloof me! er gaat een wereld voor je open. Maar! niet zonder gevaren. Het is veel lastiger te controleren (beter gezegd de paddo is niet te controleren) Bij een diepere trip kom je in een moeilijke fase. Je instinct gaat tegen je werken en je krijgt een overload aan informatie binnen. Hier kan je door in de war raken en bad gaan. Als dit gebeurt kan je maar een ding doen: laat alles los. Accepteer het en laat het over je heenkomen. En binnen no-time gaat er dan in je hoofd een deurtje open en geloof me, de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn. :xtc:

Ik zou beginnen met een hele portie golden teachers oid. Iets dat nog een beetje controleerbaar is aangezien je nog nooit een intense trip hebt meegemaakt. Een hele portie Truffels of hawaiians zijn nog te hoog gegrepen voor je denk ik.

Recept:
- 1 portie paddos (soort afhankelijk van je ervaring met diepere trips)
- Lege maag (minstens 5 uur niets eten)
- soepje of gewoon eten, maakt niet uit.
- trip alleen. In je eigen kamer. Je gaat dan dieper dan als er mensen bij zijn.
- turn on, tune in, drop out :wink:

PS:
kijk naar wierook, tapijt, spiegels, alles met een reflectie, behang, je handen, luister naar muziek, doe je ogen dicht, maak muziek (als je dat kan), ga tekenen (als je dat kan)

Alleen pure chocolade (100% cacao) helpt.

@konijn:
Ja die tv ken ik ja. TOTAAL niet interessant!!! :grin:

L

Lid 6909

Gast
Die post hierboven zegt al genoeg, alleen trippen met meer mensen kan ook wel trippend zijn, vooral `bad`-gaan vind ik erg leuk, maar pas hier wel mee op want je kunt er op een gegeven moment niet meer mee ophouden, want je weet niet meer wat bad is, en wat goed is.
Elke trip heb ik nog gedacht, hoe is het om nuchter te zijn, ben ik nu nuchter?
Als je dat denkt wordt je helemaal gek, maar in mijn laatste trip hadden we wat beleeft.

Op het moment dat je harder wilt gaan, moet je jezelf gewoon de kop gek maken, hier space ik altijd te hard op. Maar je moet geen persoon zijn die bang is voor onbekende dingen, want ik heb echt mega angsten gehad, maar zat hier met volle teugen van te genieten:

We hadden 6 porties gedroogde paddos, zelf gekweekt. Opgegeten met 3 man, en ons ingedacht tijdens het opeten, ik moet bad gaan, dat is echt nice.

Nou we hadden al onze spacey lampjes en alles weg gegooit, want we wouden even een heel andere trip dan geplanned, de bedoeling was namelijk dat we op een zandbult aan een mega- zandzuigerij gingen zitten met een tent.

Na hier 5 min te hebben gezeten, hadden we dus besloten om alles in de brand te steken en maar dat bos (zonder paden ofzo, alleen donkerheid en bomen, waar je valt en door bramen word bekrast), niet echt leuk zal je nu wel denken.

Maar wij dachten echt dat dit chill was, maar we waren wel echt bang, we konden niks meer plaatsen. dit was echt geweldig.

een uitgebreider report van deze 'bad=goed' trip volgt spoedig

phy

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
Op het moment dat je harder wilt gaan, moet je jezelf gewoon de kop gek maken, hier space ik altijd te hard op. Maar je moet geen persoon zijn die bang is voor onbekende dingen, want ik heb echt mega angsten gehad, maar zat hier met volle teugen van te genieten:

Je bent niet wijs! :openmouth: Maar wel heel interessant dat je JUIST bad wilt gaan. Hoe ga je daar dan precies mee om?

L

Lid 6909

Gast
ja dat is dus ook het rare, toen ik net begon met trippen, ongeveer 4 jaar geleden. Ben ik een keer echt bad gegaan, toen trok ik onder een paddo trip een beereklaauw uit de grond, en toen iemand mij dit vertelde werd ik helemaal gek.

Na de trip hebben we hier natuurlijk erg om gelachen, en nu lukt het me gewoon niet meer om ECHT bad te gaan, heel vaag. Sommige trips denk ik gewoon de hele tijd aan kutte dingen, dan komt er echt een angst rush over mijn hele lichaam, en echt 1 seconde later is dit weer weg en denk ik (onbewust ofzo_), joh dat was grappig, ik stond net echt bang te zijn voor slangen terwijl ik in een nieuwbouw wijk loop. wat meestal gevolgt word door een mega lachkick, waarop ik weer last van mijn buikspieren heb, en dus weer een reden om bad te gaan. OOH dat doet zo`n pijn. wat ga ik bad.

Maar ik raad je aan om dit niet in je eentje toe te passen, jezelf gek maken.

Klinkt misschien een beetje alsof ik rijp ben voor het gekkenhuis, maar het komt erop neer, dat ik ervan hou om trips uit te testen, wat gebeurt er met je als je dit en dit denkt, of als je iets anders denkt dan je doet etc.

Neem een flesje yoghi mee, waar je niet doorheen kan kijken, en vul deze met water.
Geef nu halverwege je trip ofzo, als je lekker bezig bent, een vriend van je een slokje `YOGHI`, dit is meestal wel lachwekkend, want ik heb dit al zo`n 20 keer gedaan bij mensen, maar ik heb nog nooit van iemand gehoord dat er water in het flesje zat. :grin:

succes en doe voorzichtig

phy

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
Neem een flesje yoghi mee, waar je niet doorheen kan kijken, en vul deze met water.
Geef nu halverwege je trip ofzo, als je lekker bezig bent, een vriend van je een slokje `YOGHI`, dit is meestal wel lachwekkend, want ik heb dit al zo`n 20 keer gedaan bij mensen, maar ik heb nog nooit van iemand gehoord dat er water in het flesje zat. :grin:

Haha! heel mooi :)

Ik weet niet of je dan een echte 'bad' trip hebt. Bij een bad trip heb je vervelende bijeffecten als fractals en dwanggedachten. En daar kom je niet zomaar uit.

L

Lid 6909

Gast
ja, eerst kon ik dit dus niet, erin en eruit komen.
Maar ik ben nu 2 keer ECHT bad gegaan, en heel vaak gewoon proberen bad te gaan, ik krijg dan als er ECHT iets engs is, lach ik erom omdat ik `onbewust` weet dat het crap is..

het lijkt wel of je dat kunt trainen ofzo. `het maakt niet uit, want ik voel me toch wel relaxed` dat is een beetje mijn motto als ik trip.

(dit zeg ik niet tegen mezelf als ik boven op een berg sta en ik heb zin om te vliegen hoor)

// en ik weet een bad trip is met fractals enzo, mega spacen die fractals, er zijn overal fractals die je kunt opsporen.

wat ook tegek is als je paddos hebt gehad, is missies bedenken, dit moet me lukken.
in de trip gister waar bad, goed was, en anders om, hadden we van te voren bedacht dat we als we het niet chill vonden gewoon rechtsaf moesten slaan.

Nou wij belanden midden in de fucking jungle met allemaal rare beesten enzo die tussen ons door renden (herten, hazen) etc, en we hadden geen lamp, ineens beginnen al die bossen te zeggen, rechtsaf, daar is een weg, waarom zou je in de bossen lopen als daar zoveel ruimte is op die weg. wij rechtsaf, en jawhor een weg die naar ons kampje terug liep.

dat soort vage dingen

( ik post morgen beter report, nu niet zoveel tijd )

Fulairyn

Belezen gebruiker
Ik herken dat wel een beetje, dat 'fijn' vinden om bad te gaan. Sinds ik namelijk een vriendin heb en daarbij trip is het eerste uur altijd een lichte bad-trip, Paniek, heel onrustig, steeds weer de gedachten: over een paar uur is dit over, heel sterk mensen aanvoelen, niet fijn om bij mensen te zijn. Nu gaat dit ook (tot nu toe) altijd over in een wat vrolijkere trip. In het begin ben ik dan ook zeer angstig, maar later laat ik me meesleuren door dit gevoel en geef ik me helemaal over, laat ik het komen en angst is opeens niet meer zo 'eng'.

L

Lid 6909

Gast
het is bij mij zo ver, dat ik het idee heb dat ik niet meer bad KAN gaan (tuurlijk kan dit wel)
maar alles wat ECHT te eng is, ook levenechte hallucinaties, ik schiet gewoon in de lach, dat soort dingen :grin:

Fulairyn

Belezen gebruiker
Volgens mij kan je dat dan niet echt een bad-trip noemen, een bad-trip is iets wat de meeste mensen niet willen, en de naam zecht al waarom. Ik heb tijdens een trip bijvoorbeeld ook weleens een dode baby gezien, maar dat is alleen maar een beeld, geen gevoel. Volgens mij bij een echte bad-trip is het JUIST het gevoel. Diepe angst van binnen voelen, waar je ook niet zo snel uitkomt. Ook al heb je dat zogoed getraint, volgensmij als jij een echte bad-trip krijgt lukt dat je niet 123 om daar weer uittekomen.

L

Lid 6909

Gast
je hebt misschien wel gelijk, maar zoals die laatste trip, wij midden in het bos, zonder licht of wat.

zegt een vriend van mij, hier lopen ook rotweilers om de boel te bewaken (het was afgezet terrein).
Nou toen waren we allemaal wel heeeel erg parra/bang. Maar wat wij doen is dan gewoon fucken, KIJK DAN daar zijn allemaal rotweilers, en na een tijd word het gewoon een grap en denk je niet meer aan dat ze er wel echt rondlopen.

Bovenaan