Paddovraagje(s)

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Joo iedereen,

Ik ben van plan misschien eens paddos te proberen.
Maar voor ik de stap zet, zou ik graag eerst goed willen weten waarmee ik ga beginnen.

Ik vraag me bvb af als je paddos eet, dat je dan gwn gelukkig bent en zachte hallucinaties hebt en nog volledig de controle over jezelf hebt.
Ofdat je echt hard gaat, de zelfcontrole een beetje verliest en echt hevige hallucinaties krijgt.

Ook vraag ik me af of paddos zekere neveneffecten tijdens/na de trip hebben en hoe je de eventuele risico's kunt verminderen.

En zijn er nog zaken die ik hierover zou moeten weten?

:wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik ben altijd wel in een goeie stemming, puur om het feit dat ik ga trippen. In goed gezelschap word er ook altijd flink gelachen, dus dat zal wel goed komen. Doe het de eerste keer zeker niet op een drukke plek, maar ergens waar je rust hebt en, wanneer je denkt er klaar voor te zijn, de mogelijkheid hebt om naar buiten te gaan (omdat het daar zo veel mooier is!). En wanneer dat je te veel wordt, uiteraard ook de mogelijkheid om weer terug naar binnen te gaan.
Daarnaast alle standaard adviezen natuurlijk; niet met de sterkste soort beginnen, niet in 1 keer een heel portie naar binnen werken, ruim van tevoren niets meer eten, er de tijd voor nemen enzo..

Riel

Bewuste gebruiker
van de paddo's zelf wordt je niet gelukkig. maar de paddo's versterken je gevoelens. dus hoe de trip gaat ligt aan jezelf en de omgeving.

phy

Bewuste gebruiker
Paddos versterken inderdaad je gevoelens, maar je krijgt er ook een euforie-gevoel van. Ik heb een uur lang verzaligd naar in een denkbeeldige wolk rondgezweefd, en dat was puur en alleen paddo-euforie :P

Paddo's kunnen ook een verward of onrustig gevoel geven, en natuurlijk de nodige lachkicks!

Zoals exceptional zegt, rustig beginnen, goed inlezen. Zorg voor een 'sitter'.

NexxtGen

Belezen gebruiker
ik ben ook een x van plan om paddo's te gebruiken, dus welke raden jullie mij aan en in welke dosis?

Special_K

Experimenterende gebruiker
Zeg gewoon in de growshop dat het je eerste keer is. Ze geven je wel iets goeds dan.
Gebruiksaanwijzing staat normaal gezien op het doosje.
Als ze niet gedroogd ofzo zijn, iets van een 15g als ik me niet vergis.

beertjahh

Experimenterende gebruiker
Paddo's

Maar Paddo's zijn tog vanaf januari vanaf Januari verboden of heb ik het nou helemaal verkeerd ?

thedudey

Newbie
Re: Paddo's

beertjahh zei:
Maar Paddo's zijn tog vanaf januari vanaf Januari verboden of heb ik het nou helemaal verkeerd ?

ik denk het niet, ben nu nog een beetje in een roes...maar die paddo's worden echt nog wel verkocht !

Gister dit topic gelezen en vroeg me af of ik er wat van kon leren. Niet veel, en vanochtend voor het eerst paddo's gegeten.

Prachtig, wat een gevoel, maar zorg er nou voor dat je genoeg WATER hebt, en ik vond vleeswaren en van die gepofte tarwe met honing tijdens het trippen erg lekker. Blijf eten, ECHT doen. Mn mede-tripper ging nog langer door dan ik, hij had een halve portie Hawaiiaantjes naar binnen gewerkt, ik halve portie Equadoriaanse. Tegen het eind van de middag aan, viel die jongen flauw, omdat hij teweing had gegeten en gedronken.
Pas daar dus op.
Ook had ik heel erg de behoefte aan chocolade, maar het schijnt het effect te versterken. Heb geen chocola gehad.

Wiet roken tijdens de paddo's doet ook niets bij mij, kom niet terug ofzo.

Succes!

/edit

We hebben die dingen om kwart voor 1 naar binnen gewerkt.

phy

Bewuste gebruiker
Gister dit topic gelezen en vroeg me af of ik er wat van kon leren. Niet veel, en vanochtend voor het eerst paddo's gegeten.

Sinds wanneer is kwart voor 1 'vanochtend' :)

Klinkt als een goede eerste ervaring! Ik eet nooit voor een trip. Tijdens wel. Maar ik vind eten juist heel smakeloos tijdens een trip. En raar. Alsof je op een hoopje niks zit te knauwen..

Bovenaan