pado''s hoeveel per lichaamsgewicht

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
hoeveel gram paddo;s mag je per lichaamsgewicht ??
want mijn vriend gaf mij eerst wat maar ik voelde maar een half uur wat en zag dingen die er niet waren maar toen was het al voorbij ?? kei kort dus ...
ben 40 kg hoeveel zou ik dan mogen??

hodgepodge

Bewuste gebruiker
scenemeisjeedana zei:
want mijn vriend gaf mij eerst wat maar ik voelde maar een half uur wat en zag dingen die er niet waren maar toen was het al voorbij ?? kei kort dus ...
Dan moet een half portie mexicaanse echt wel genoeg zijn voor een langdurig effect.

Paddo's verschillen van sterkte per soort. Van de Hawaaiiaanse is een doosje uit de smartshop 10 gram en daar staat op 2 portis (ik neem er eerder 2 dan een halve). Mexicaanse zijn geloof ik dan al 30 gram per doosje. Maar dit zijn perfecte vragen voor een smartshopverkoper. Die weet ongeveer hoe goed zijn paddo's zijn en zal altijd zegen dat een half portie goed is.

Ik weet dat jij pas 14 bent ofzo en zou je paddo's afraden gezien de situatie waar je inzit. Maar daar kom je zelf denk ik op een verantwoorde manier ook achter als je ze toch neemt. Ik zou in ieder geval gewoon een half portie nemen. 5 gram verse hawaiiaanse of 15 gram verse mexicaantjes. Gedroogde weet ik zo niet.

Ga niet zeiken als het een enorme kutervaring wordt, want daar vraag je eigenlijk gewoon om. Het is geen wiet die je dag wat leuker maakt en wat je altijd kan doen. Als het goed gaat zijn het 4 of 5 leuke uren. Beter zorg je dat die overige 163 uur per week eerst leuk worden.

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
hodgepodge zei:
scenemeisjeedana zei:
Dan moet een half portie mexicaanse echt wel genoeg zijn voor een langdurig effect.

Paddo's verschillen van sterkte per soort. Van de Hawaaiiaanse is een doosje uit de smartshop 10 gram en daar staat op 2 portis (ik neem er eerder 2 dan een halve). Mexicaanse zijn geloof ik dan al 30 gram per doosje. Maar dit zijn perfecte vragen voor een smartshopverkoper. Die weet ongeveer hoe goed zijn paddo's zijn en zal altijd zegen dat een half portie goed is.

Ik weet dat jij pas 14 bent ofzo en zou je paddo's afraden gezien de situatie waar je inzit. Maar daar kom je zelf denk ik op een verantwoorde manier beter achter als je ze toch neemt. Ik zou in ieder geval gewoon een half portie nemen. 5 gram verse hawaiiaanse of 15 gram verse mexicaantjes. Gedroogde weet ik zo niet.

mijn vriend en ik kweekten zelf van die paddo;s ..... daarom ik koop niks zelf ik krijg altijd van mensen .. of viavia ma uhmm bedankt voor de tip n__n

azgaza

Badass junkie
Hoeveel je mag is vooral met een mentale kwestie, van hoe veel je aankan. Lichamelijk zijn paddo's namelijk vrijwel onschadelijk dus de dosis moet je afstemmen op hoe sterk je de trip wil. Ervanuitgaand dat het mexicaanse zijn denk ik dat zo'n 10-15 gram een goede hoeveelheid is voor jouw gewicht als je voor een lichte trip gaat, en zo'n 15-20 gram voor een wat sterkere.

PS: Dit is geen tripreport, dit hoort bij natuurlijke empatheogenen, waar ik je topic nu heenverplaats.

Hardstylr

Experimenterende gebruiker
40 kilo?
14 jaar?

Wacht nog maar even.....
Niet echt leuk van je vriend om je hier nu al mee in aanraking te laten komen.

Mijn tip blijf er nog wat jaren van af!
En als je het toch doet, doe rustig aan, Succes.

geekos

Bewuste gebruiker
Als je slechts 40kg weegt zal een halve portie vd smartshop idd wel genoeg zijn

ik moet de mening van diegenen voor mij echt volgen : let op jouw leeftijd op met paddo's, neem ze liefst niet en als je ze toch neemt maak dat het op een veilige plaats gebeurt en dat de middelen om je nuchter te krijgen aanwezig zijn (vit. C, red bull en ongelooflijk veel suiker)

niemand wil op zn 14 een paddo-trip nog 5u fzo uitstuiken, echt nie, das een ervaring die u gans u leven zal achtervolgen

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
geekos zei:
Als je slechts 40kg weegt zal een halve portie vd smartshop idd wel genoeg zijn

ik moet de mening van diegenen voor mij echt volgen : let op jouw leeftijd op met paddo's, neem ze liefst niet en als je ze toch neemt maak dat het op een veilige plaats gebeurt en dat de middelen om je nuchter te krijgen aanwezig zijn (vit. C, red bull en ongelooflijk veel suiker)

niemand wil op zn 14 een paddo-trip nog 5u fzo uitstuiken, echt nie, das een ervaring die u gans u leven zal achtervolgen

ik heb vaker paddos gehad maar ik was bang en werd gek want ik was weggelopen en de politie zogt mij en mijn sgatje heeft een kamera op de weghangen dus zie je wat langskomt en ik zag elke auto als een woutenbak werd zo gek en zag mensen die er niet waren.. :P

Moker

Bewuste gebruiker
ik zou champions aanraden als je toch graag paddestoelen wilt eten. Dit is een erg glibberig en smaakvolle ervaring, deze ervaring duurt zo`n 5 sec ligt eraan hoelang je erop kauwt.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ga naar alto tenten mensen lastigvallen door overdreven hard "IIIEEEH" te zeggen, met meisjes zoenen en verkondigen dat je bi bent om meer aandacht te krijgen, en iedereen eng vinden die je hello kitty tasje niet SUPER SCHATTIG OMG KAWAII vindt. Kinderachtige scenehoer. Sorry voor het taalgebruik, maar ik haat dit soort mensen, echt waar.

Als je echt goed advies wil: Neem 50-60 gram droge cubensis (mexicaanse) of 500-600 gram verse cubensis (mexicaanse). Wil je echt een goede ervaring, base je er een beetje crack bij. Wat ook hardcore is, is een thumbprint lsd doen nadat je een flinke shot Methoine (combinatie crystal meth en heroine) hebt gelegd. Is goed voor je.

Finesse*

Belezen gebruiker
Zieke shit hiero. :grin:

Doch geef ik hem ergens wel gelijk.
Meisje, je lijkt me niet in de juiste mindstate om een psychedelisch middel als paddo's te nemen, stick to jointjes roken als je zo graag crack wil gaan.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik ga zelf enorm veel om met alto's (ben er zelf ook een), en 12-14 jarige emotrutjes die alles gebruiken om stoer gevonden te worden kleven als bloedzuigers aan je :angry:

Echelon

Belezen gebruiker
Finesse* zei:

Meisje, je lijkt me niet in de juiste mindstate om een psychedelisch middel als paddo's te nemen, stick to jointjes roken als je zo graag crack wil gaan.

Duidelijk...
Ik stel voor dat je eerst ff je vmbo afmaakt.

En oja... Breek alsjeblieft met dat 'vriendje' van je. Zoek een leuk verstandig jochie van je eigen leeftijd, die nog niet helemaal doorgefreakt is.

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ga naar alto tenten mensen lastigvallen door overdreven hard "IIIEEEH" te zeggen, met meisjes zoenen en verkondigen dat je bi bent om meer aandacht te krijgen, en iedereen eng vinden die je hello kitty tasje niet SUPER SCHATTIG OMG KAWAII vindt. Kinderachtige scenehoer. Sorry voor het taalgebruik, maar ik haat dit soort mensen, echt waar.

Als je echt goed advies wil: Neem 50-60 gram droge cubensis (mexicaanse) of 500-600 gram verse cubensis (mexicaanse). Wil je echt een goede ervaring, base je er een beetje crack bij. Wat ook hardcore is, is een thumbprint lsd doen nadat je een flinke shot Methoine (combinatie crystal meth en heroine) hebt gelegd. Is goed voor je.

..... ik heb aandacht genoeg :d :3 dus uhmm sst

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik ga zelf enorm veel om met alto's (ben er zelf ook een), en 12-14 jarige emotrutjes die alles gebruiken om stoer gevonden te worden kleven als bloedzuigers aan je :angry:

ben geen emotrutje
ik hou van bloed
wie zal mij stoer moeten vinden??? vertel me wie ??

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
Echelon zei:
Finesse* zei:

Duidelijk...
Ik stel voor dat je eerst ff je vmbo afmaakt.

En oja... Breek alsjeblieft met dat 'vriendje' van je. Zoek een leuk verstandig jochie van je eigen leeftijd, die nog niet helemaal doorgefreakt is.

jongen van mijn leeftijd willen niet wat ik wil

Echelon

Belezen gebruiker
Wat is dat dan?
Ik denk dat de jongens, van je eigen leeftijd, jou goed kunnen geven, wat je echt nodig hebt.

azgaza

Badass junkie
Al beoordeel ik mensen liever niet op leeftijd, aan je posts te lezen zou ik even voorzichtig doen. Het maakt in principe niet veel uit hoe oud je bent maar wel hoe je er mee om gaat. Gebruik alleen met te vertrouwen mensen in een veilige omgeving, neem geen onnodige risico's. Als je persé graag paddo's wil doen, neem dan echt een lage, lage dosis en zorg dat je op een veilige plek bent, nergens heen hoeft en geen verplichtingen hebt die dag. Zorg dat je het niet alleen neemt en heb er het liefst ook nog een nuchtere persoon bij. Aan je posts te lezen zou ik persoonlijk zeggen wacht nog even een jaartje of misschien langer, en dat vind ik zeker gelden voor andere harddrugs.

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Al beoordeel ik mensen liever niet op leeftijd, aan je posts te lezen zou ik even voorzichtig doen. Het maakt in principe niet veel uit hoe oud je bent maar wel hoe je er mee om gaat. Gebruik alleen met te vertrouwen mensen in een veilige omgeving, neem geen onnodige risico's. Als je persé graag paddo's wil doen, neem dan echt een lage, lage dosis en zorg dat je op een veilige plek bent, nergens heen hoeft en geen verplichtingen hebt die dag. Zorg dat je het niet alleen neemt en heb er het liefst ook nog een nuchtere persoon bij. Aan je posts te lezen zou ik persoonlijk zeggen wacht nog even een jaartje of misschien langer, en dat vind ik zeker gelden voor andere harddrugs.

weetje hoe ik denk wat als ik zo aangereden word en dood ben ? heb ik niks kunnen doen 0mdat ik heb gew8 .. maar ik kijk wel uit ... ik weet dat zelf zomigen '' vrienden'' niet te vertrouwen zijn

hodgepodge

Bewuste gebruiker
scenemeisjeedana zei:
weetje hoe ik denk wat als ik zo aangereden word en dood ben ? heb ik niks kunnen doen 0mdat ik heb gew8 .. maar ik kijk wel uit ... ik weet dat zelf zomigen '' vrienden'' niet te vertrouwen zijn
Alleen is de kans dat je niet wordt aangereden stukken groter.
Je zit in Kempervenne of niet?
Als je nou al eens je best zou doen iets intelligenter over te komen zeg. Echt een onwaarschijnlijk laag niveau. Maar door jou opmerkingen beseffen andere users hier wel dat ze nog niet zo slecht bezig zijn.

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
hodgepodge zei:
scenemeisjeedana zei:
Als je nou al eens je best zou doen iets intelligenter over te komen zeg. Echt een onwaarschijnlijk laag niveau. Maar door jou opmerkingen beseffen andere users hier wel dat ze nog niet zo slecht bezig zijn.

wat is kempervenne :openmouth: ?? ghe ghe beter voor die anderen tog

hodgepodge

Bewuste gebruiker
scenemeisjeedana zei:
hodgepodge zei:
scenemeisjeedana zei:

wat is kempervenne :openmouth: ?? ghe ghe beter voor die anderen tog
Ah nee ik zat er helemaal naast. Kempervennen is een center park hier in de buurt :d. Ik bedoelde Kempenhaeghe, maar zie nu dat dit alleen voor epilepsie is. Dacht dat het meer een centrum was voor jongeren met allerlei psychische problemen (geen gekkenhuis, meer opvoedproblemen enzo).
Het is maar net wat je onder een internaat verstaat en omdat je het had over de groep enzo.

Bovenaan