Palenque

Jannes

Newbie
Beste lezers

Ik ga zo 1 portie Palenque nemen.
Heeft nog iemand aanraders om te doen/kijken?

misschien wordt dit wel een life report als er intresse naar is

trippers: ik met drie vrienden
waar: Bij mij thuis
Wat: 4 porties Palenque 3 joints
er blowe er maar twee.
Hoe: waarschijnlijk thee
Status: Relax

azgaza

Badass junkie
Live reports halen het in de regel niet, ik geef je dan wel tot na de trip om er iets van de maken.. maar als het niet lukt of je het topic vergeten bent etc. ga ik hem wel sluiten.

Jannes

Newbie
nee het was niet als live report bedoeld ofzo maar je mag hem wel verwijderen want het word niks meer

shokora

Wijs gebruiker
Ik gok mexicaanse paddo's -> "De Psilocybe cubensis Palenque komt uit palenque, Mexico.".

Nog nooit eerder van die naam gehoord though.

psych-out

Bewuste gebruiker
Riel zei:
ik heb nog nooit gehoord van palenque. wat is dat precies?

Psilocybe cubensis Palenque
De Psilocybe cubensis Palenque komt uit palenque, Mexico. Deze Paddo is uiterst geschikt te gebruiken met goed gezelschap vanwege zijn lange lach kicks.

KoxBox

Badass junkie
psych-out zei:
Riel zei:

De Psilocybe cubensis Palenque komt uit palenque, Mexico. Deze Paddo is uiterst geschikt te gebruiken met goed gezelschap vanwege zijn lange lach kicks.
2jaar later...

psych-out

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
psych-out zei:
Riel zei:

2jaar later...

zag het ook pas toen ik het erop had gezet.
ben nu zelf onder palenque aan het trippen en wou die persoon toch effe zeggen wat palenque was :) , idd veel te laat :grin:

KoxBox

Badass junkie
Palenque vind ik een van de leukste paddestoelen eerlijk gezegd. Lekker mellow, zachtaardig en extreem vrolijk trippen. :grin:

Bovenaan