• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Palenque's met zen 6en

Talec

Bewuste gebruiker
Het was donderdag morgend, ik en een paar vrienden hadden de dag ervoor besloten om ng eens achter paddo's te gaan bij onze noorderburen :) om de vakantie mooi aftesluiten. Dus wij met de auto richting terneuzen (we wonen in gent en dit is dus het gemakkelijkste voor ons) eens daar aangekomen gingen we achter 3 bakjes palnque's (30gr per pakje), daarachter ffe de miami binnen (chekpoint was weer eens aanschuiven dat nie normaal was) achter wat hasj en wiet.

Zozo alles in orde en dan weer richting thuisbasis. Toen we aankwamen op ons kot hebben we ng even zitten blowen en tv cheken. Patrick was al wakker en dus iedereen was klaar. Pieterjan ging ook voor zen eerst keer trippen, we waren met zen 6en. Tijdens frsh prins begonnen we onze paddo's te eten,elk half bakkie. Ze smaakten vrij goe vondt ik zelf de kopjes waren lekker. Iedereen had nu zen paddo's ingenomen en zat comfy in de zetels naar de tv te kijken. Na zo'n 20 min begon ik al iets te voelen. Lichtjes begonnen de paddo's in ze nwerking te gaan. Alles voelde al wat anders aan,maar ng niet hetig ofzow. Het was begonnen,ik voelde het. >Toen zei jan (men beste vriend) voel jij al iets? waar ik ja op antwoorde. Aan de rest te zien zach ik dat zij ook al iets voelden.

Futurama was op en iedereen zat aandachtig te kijken, er kwamen ng 2 mensen binnen in de kamer en het was er erg druk. Te druk voor mij, en jan die was al naar boven gegaan. Het lastige gevoel van de paddo's heerste in men lichaam, de drukte was niet meer aangenaam voor mij en ik besloot om jan maar eens te gaan zoeken. Het trippen was begonnen voor mij, en ik vondt jan boven op mathias R zijn kot, het was er eg rustig en de ruit stond open wat een lekker fris gevoel gaf. Jan zei dat heij de drukte van beneden ook niet aankon en daarmee maar naar boven was gegaan. Mathais zette wat rustige trip-hop op en ik en jan ploften ons neer in de zetel. Ik had men rust gevonden en gaf me volledig over aan het gevoel. Jan kon niet stoppen met bewegen en zat eindeloos in de spiegel te staren. Ik lag lekker languit in de zetel 1 met de muziek,wat er beneden gebeurde leek zo ver weg. Het was alsof de kamer waar ik en jan zaten het middelpunt was. Ik en jan waren nu goed aan het genieten en spraken met elkaar over wat er zoal gebeurde.Ik keek even buiten door het raam naar de stad en zen drukte, het water dat in de dakgoot lag boeide me enorm. Ik straarde er ech zn 10 minuten naar. Het was niet echt mega zwaar maar als ik me goed focuste zag ik wel wat kleuren enzo verschijnen in het water.

Toen besloot ik me weer neer te ploffen in de zetel, waar een oud postertje van rock werchter men aandacht steelde. Jan was al reeds naar benden gegaan zo ook mathias en ik lag dus helemaal alleen op die kamer lekker aant het spacen op die poster met een dekentje over me. Ik voelde me erg vredig en lekker en dacht die na over veele dingen. Toen kwam Badjas ( ja badjas noemen we hem omdat we met veel mathiassen zitten in onze vriendenkring :)) die ook op de paddo's zat. Hij was echter heel luid en actief, ik zegde hem dat hij naast me moest liggen en kijken naar die poster.Beiden lagen daar dan zeker 20 min te staren en te praten over de situatie. Men aandacht viel ook steeds op de schouw die er stond, ik kreeg zwaare gedachten in men koppie en dacht over veel dingen na. Ergens kreeg ik het gevoel van een oosters iets, het kwam door die schouw die me erg aan china ofzo deed denken,haha.

Toen besloten ik en badjas om eens naar beneden te gaan,het leek of we al dagen op dat kamertje lagen. We gingen de rest van de mede-trippes zoeken. Ze zaten allemaal op het kamertje van patrick,waar het echt fucking warm was. De tv stond aan zonder geluid, en er stond een cd met film muziek op. We zaten er met zen 6en lekker te spacen op de televisie en de muziek. Badjas kreeg enorme lachkicks waardoor ik ook niet kon stoppen met lachen, als hij iets zei of vertelde sloeg het voor mij op niets en vondt ik het echt hilarisch. We zaten nu op ons hoogtepunt van de trip, er werdt niet veel meer gesproken in de groep. Iedereen zat zo beetje op zijn eigen. Er stond cdtje op van jimi hendrix waar we allemaal zaten op te trippen, badjas lag op de grond met zen handen voor zen gezicht te draaien, ik lag in de zetel neer,jan die zat op een stoeltje met zen hoofd voorver gebogen, niels lag ergens op het bed patrick in zen zeteltje(waar hij de hele avnd niet is uitgekomen) pieterjan was de eenige die steeds naar boven en beneden ging. Iets later besloten ik en badjas om eens buiten te gaan kijken. We gingen de trap af en vonden de lichtknop niet meer,dus moesten we in het donker de trap afgaan.

Maar dat ging redelijk goed, de lichstralen die op de trap vielen uit het kleine raampje boven de deur waren echt prachtig. Het leek alsof de treden van de trap niet meer klopten qua verhouding ik stapte er dan ook redelijk wankelend af :)
Toen we buiten kwamen ben ik direct een steegje ingestapt omdat de drukte van de stad en mensen me een raar gevoel gaf. We stapten in z'n typsich oud straatje met mooie oude huisjes enz. Het was echt prachtig, precies of we liepen regelrecht in een schilderij.We kwamen aan een soort parkje en gingen op een bankje een sigartje roken.We staarden even naar de wind die door de bomen en bladeren ging, het zag er allemaal erg vredig en rustig uit. Toen wou badjas even op straat lopen,er was een circus wat verder op een groot plein.Toen we daar aankwamen hebben we ons even aan het circus gezet maar niet lang. Het was te druk en ik dacht dat iedereen wist dat ik op de paddo's zat, ik voelde me niet op men gemak zo ook badjas. We besloten om weer naar ons kot te gaan, toen we in de straat liepen vonden we niet direct de juiste deur,het zager allemaal een beetje anders uit. Dan gingen we binnen bij de rest ng wat lachen en vertellen. De trip was langzaam op zen einde aan het komen, en het stoned gevoel nam zen intrede. Nog een filmpje opgezet en wat zitten praten over de avond om daarna lekker in slaap te vallen.

Ik vond de paleque's vooral denkers alsk ik het zo zeg meer brain shit enz
visueel waren ze beetje mild, maar lachkicks verzekerd :)
MAW het was een geslaagde chill avond :)

Bovenaan