Palfium

MissDior

Bewuste gebruiker
Ik ben niet zo bekend in de wereld van opiaten, daarom een vraag:

Een aantal jaren geleden, kreeg een bekende van mij "palfium" op doktersrecept, en dat was echt heftig lekker, we hebben ze maandenlang wekelijks genomen, en ook bijv na coke zo'n pil kon je lekker relaxed gaan slapen en werd je niet onrustig.
Kennen jullie deze pillen, en wat is vergelijkbaar met die roes?

:wave:

Usha

Belezen gebruiker
Palfium is een sterk, synthetisch opiaat. Andere synthetische opiaten zijn Methadon, buprenorfine, LAAM en depronal.

Is wel veel recreatief gebruikt blijkbaar:
wiki:
In many countries dextromoramide (palfium) is unused, for example the USA, where it is considered a Schedule 1 drug, alongside cannabis and LSD, as having no medicinal uses.
Dextromoramide was much favoured by drug abusers in Australia in the 1970s.
Erowid waarschuwt dat het een onberekenbare drug is, dat je de ene dag 4 tabletten kan nemen en de volgende dag overdosed op 3. Erowid raadt het gebruik ervan af.

Ik heb er geen ervaring mee. Dus zou niet weten hoe de roes te vergelijken met andere opiaten.

MissDior

Bewuste gebruiker
Ja het is ook behoorlijk verslavend is toen gebleken.
Maar ze kreeg die als pijnstillers, het waren hele kleine pilletjes.
Ik dacht dat het misschien ook zo te krijgen was, maar die kans lijkt me klein aangezien jullie het niet kennen.
Wel jammer, ik nam nooit meer dan eentje, en vond ze een relaxte werking hebben. Beetje love gevoel kreeg je ervan.

Bovenaan