papaver, alsem, kattenkruid?

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Ik lees dat jullie nog dikwijls inkopen doen in de boerenbond? :mrgreen:
Zo'n papaverzaden wat kun je daar nu mee doen buiten wat mooie planten zetten? Aangezien heroïne ervan maken me vrij moeilijk lijkt.

Alsem en kattenkruid kunnen naart schijnt gerookt worden, wat doet dat dan ongeveer?

En kunnen ze je verbieden om dit soort zaden te kopen omdat je nog geen 18 bent ofzo, of weten ze daar niet wat je ermee kan doen?

mvg flip

xpressurself

Bewuste gebruiker
het enige wat je van kattekruid voelt is pijn in je keel omdat je maar door blijft roken in de hoop dat je wat gaat voelen, geen aanrader dus! katten zelf vinden het overigens wel geweldig.
was eerst bij 'n vriendin met hoop katten en dat spul op de grond, beesten werden helemaal gek. :mrgreen:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Kattekruid heeft van zichzelf niet echt een effect als je het rook, maar het is wel chill om in een wiet joint te doen ipv shag.

Alsem is ook te roken, alleen of het effect heeft weet ik niet.

Papaverzaden kan je vast wel bij een bloemenwinkel of tuincentrum kopen.
Je kan de zaadjes gewoon uitstrooien in je tuin en ze zullen flink gaan groeien.

Als ze uitgebloeid zijn kan je sneetjes maken in de zaaddozen. Er komt dan sap uit wat je als het is gedroogd eraf kunt schrapen en op kunt roken. Hier zit o.a. opium in.

Je kan ook de zaadjes verzamelen en er thee van zetten. Er zit een beetje opium aan de zaadjes die dan oplost in het water. Hiermee is het alleen moeilijk doseren omdat je niet weet hoeveel opium er op de zaadjes zit. Begin dus met een klein beetje, zodat je jezelf niet per ongeluk een overdosis drink :mrgreen:
Neem hiervoor ook niet de zaadjes die je uit de winkel haal, deze worden vaak gewassen en soms ook nog met gif bespoten enzo. gebruik dus de zaadjes van de planten die je hebt gekweekt.

En nee, ze kunnen je niet vebieden dat je die zaadjes koopt. After all, t zijn alleen maar zaadjes...

Edit: Als je papaver gaat planten let dan wel op dat je de papaver somniferum hebt.. :wink:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
xpressurself zei:
het enige wat je van kattekruid voelt is pijn in je keel omdat je maar door blijft roken in de hoop dat je wat gaat voelen, geen aanrader dus! katten zelf vinden het overigens wel geweldig.
was eerst bij 'n vriendin met hoop katten en dat spul op de grond, beesten werden helemaal gek. :mrgreen:

je moet kattekruid ook niet roken, maar een thee van zetten, het werkt dan ontspannend, en schijnt ook een licht hallucinogene werking te hebben...

Mayan

Bewuste gebruiker
Hey daar,

Ik heb ook wel interesse in die slaapbollen.
Ik heb er al wat van opgezocht omdat ik deze in mei ga planten.
Voor 10 euro ga ik niet sukkelen.

Als je er een villetje in maakt om het te bemachtigen. Door het sap er af te schrapen en verzamelen. Dan is het handig om te weten dat je dit doet op een warme dag en maar langs één kant snijdt.

In Afghanistan maken ze er meestal thee van.
Ik denk niet dat het zo simpel is om er opium of heroine van te maken.
Maar die intentie heb ik ook niet.
Ik dacht dat ze het verzamelde in waterkruiken en achteraf lieten drogen in de zon. Maar daar zal nog wel veel andere boel bij komen kijken.

A

Anonymous

Gast
Nog een toffe plant: Datura.
Maar die zullen ze wel beter kennen als "trompetjes".

Datura is zeker een aanrader hoor, goede vervanger voor weed. :sunglasses:

Mayan

Bewuste gebruiker
Is wel een gevaarlijk goedje he. Had je er misschien beter bij vermeld :tongueout:
Van zoiets kan je letterlijk een OD (overdosis) nemen. Dat is nooit leuk he.
Wiet levert dat probleem echter niet :)

't Grappige is dat zo'n Datura een legale plant is, daar cannabis illegaal is.

Tripper

Wijs gebruiker
ronimoon zei:

Ben jij wel helemaal wijs???? Datura kills mensen, don't do it.

Midway

Wijs gebruiker
ronimoon zei:

Haha ik hoop dat je voor de grap bezig bent :)

Willemijn

Bewuste gebruiker
flipkonijn zei:
Ik lees dat jullie nog dikwijls inkopen doen in de boerenbond? :mrgreen:
Zo'n papaverzaden wat kun je daar nu mee doen buiten wat mooie planten zetten? Aangezien heroïne ervan maken me vrij moeilijk lijkt.

Alsem en kattenkruid kunnen naart schijnt gerookt worden, wat doet dat dan ongeveer?

www.google.be :)

pieter-b

Wijs gebruiker
als ik me niet vergis zijn er tig soorten papaver, waarbij je van veel soorten doof, blind of gek worden kan.

Je moet goed kijken dat je de juiste koopt..en niet zomaar een soort.

Spor

Wijs gebruiker
Midway zei:
ronimoon zei:

Haha ik hoop dat je voor de grap bezig bent :)

Haha nee hij is doodserieus, doe ik altijd, rook van smorgen vroeg tot savonds laat datura, mijn leven is een delerium ! :P

Bovenaan