Para momenten met drugs!

Cooper

Bewuste gebruiker
Iedreen kent het vast wel: even een para momentje onder invloed van drugs! Dingen zoals, waarom de mensen toch zo naar je kijken? Wat daar steeds beweegt in je ooghoek? denkt men onterecht dat ik een dealer ben? Iemand ziet dat ik een pilletje neem, wat gaat hij doen? Loop ik er niet te achterlijk bij? Mensen denken slecht over me? Ik denk fout?

Vertel! Ik weet dat je ze kent :sunglasses:

Cooper

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Gaat wel weer over voordat je een meisje bent.
Misschien ligt het aan het kleine puntje hasj dat ik genomen heb, maar hier kan ik echt helemaal niets van maken! :tearsofjoy: explain please! :P

Drientje

DF-koning
Gewoon, zoals het er staat. Het gaat wel weer over tegen dat je een meisje bent. M.a.w. het komt wel goed. Nu of later.

Cooper

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Gewoon, zoals het er staat. Het gaat wel weer over tegen dat je een meisje bent. M.a.w. het komt wel goed. Nu of later.
Ja ja, interessant. Nog nooit gehoord! Ik denk wel dat ik het begrijp, maar
toch kijk ik nog met ontzag naar deze nieuwe uitdrukking! :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Cooper zei:
Drientje zei:
Ik heb 'm van m'n oma. Nieuw my ass!

Cooper

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Cooper zei:
Drientje zei:
Ik heb 'm van m'n oma. Nieuw my ass!
voor mij nieuw bedoel ik, voor mij nieuw! Als ik tiende hans sokken zou kopen,
zijn ze nieuw! :rock:

Irezz

Bewuste gebruiker
...Als je tiendehands sokken zou kopen heb je een voetfetisj met problematische proporties medunkt! :openmouth:

En ja~ ik vrees dat je alle parapuntjes hebt opgenoemd yo! Dusja, geen idee wat ik er nog kan aan toevoegen :grin:

Vigilante

Wijs gebruiker
Denken dat ik al 2 uur lang in een rij sta die geen centimeter opschiet. Begon het heel vreemd te vinden dat mensen niet doorliepen. Was op acid in Disneyland.

spacelord

Wijs gebruiker
Heb al trippend de auto van mn pa zien staan tegenover mijn hotel (althans dat dacht ik! het was gwn dezelfde als wij thuis hebben) en was toen zelfs in het buitenland...

Ben er zelfs even bad op gegaan :tearsofjoy:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
De lichtknop niet meer kunnen vinden. We zaten toen in een vakantiehuisje, na een hele dag LSD en ketamine zagen we letterlijk lichten in het donker die er niet waren... Toen was ik lichtjes in paniek. Gelukkig was het maar voor korte duur. :)

Carlitos

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Mijn hele leven is 1 groot para-moment.

Oke dus voor jou is paranormaal.
Para die je normaal hebt,is dus para para bovenop het standaard para he dus das extra para.
Ok ok

Carlitos

Badass junkie
Snuifkit heb ik ook,heb hem niet bij mekaar kunnen houden.(Retseklets ADD)
Maar vind jij ze niet crap ?
Het is wel grappig,maar die snuifbuis is 3x niks en mesje vind ik ook niet lekkerder als een pas.
Dus ik pas.
Spiegeltje was het leukst en die is kwijt natuurlijk.

Maarja ik moet ontopic zeker bij mod dus : Para onder invloed in de auto.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Vigilante zei:
Denken dat ik al 2 uur lang in een rij sta die geen centimeter opschiet. Begon het heel vreemd te vinden dat mensen niet doorliepen. Was op acid in Disneyland.

Wajohh acid op disneyland. dat moet ziek zijn geweest :grin:

Die para momenten horen er ook bij.

Ik had zelf tijdens me heftigste speed trip van de para momenten. Dat je gevolgd werd door een auto en telkens als je de gordijnen open deed en uit het raam kijk het net leek of die auto voorbij reed. Vage shit.

Ik probeer me nooit echt te laten leiden door paranoide. Maar een gezonde dosis van wow waarom kijkt iedereen naar me? Waarom houden ze me in de gaten? Iedereen ziet dat ik aan het dealen en gebruiken ben. Iedereen ziet dat ik hem keihard space.

Hoort er gewoon bij.. :grin:

Carlitos zei:
Snuifkit heb ik ook,heb hem niet bij mekaar kunnen houden.(Retseklets ADD)
Maar vind jij ze niet crap ?
Het is wel grappig,maar die snuifbuis is 3x niks en mesje vind ik ook niet lekkerder als een pas.
Dus ik pas.
Spiegeltje was het leukst en die is kwijt natuurlijk.

Maarja ik moet ontopic zeker bij mod dus : Para onder invloed in de auto.

Ik ben fan van de snuifset. De snuifbuis doet ze werk uitstekend. Spiegeltje is multifunctioneel. Quickhit is erg handig en mesje doet het prima. En er zit nog een etui omheen ook.

:hearteyes:

Irezz

Bewuste gebruiker
Ik zat bij'n vriendin thuis, in Gent, chill jointje te rollen terwijl zij zich liet gaan op dancehallmuziek.
Er passeerden constant mensen voorbij het raam.
Ze woont op de 6de verdieping.

:grin:

Flameon

Badass junkie
Ik heb ooit een tijd lang gedacht (na pep) dat ik voorop in de polonaise liep .... en dat bijna een hele nacht lang :P

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Irezz zei:
Ik zat bij'n vriendin thuis, in Gent, chill jointje te rollen terwijl zij zich liet gaan op dancehallmuziek.
Er passeerden constant mensen voorbij het raam.
Ze woont op de 6de verdieping.

:grin:

Hahaha ja dat herken ik, ergens chillen en niet op de begane grond zitten maar toch zweren dat er mensen langs liepen. :tearsofjoy:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Flameon zei:
Ik heb ooit een tijd lang gedacht (na pep) dat ik voorop in de polonaise liep .... en dat bijna een hele nacht lang :P

En wat zag je dan als je achter je keek ? Geen mensen meer ?

Bovenaan