Para..

hoi, ik ben nieuw hier op het forum :P
maar goed, direct terzake.
vroeger rookte ik dagelijks een paar joints +- 5
daarna ben ik een tijd gestopt geweest, ongeveer 6 maanden.
maar sindsdien ik terug begonnen ben heb ik altijd problemen gehad...
hartkloppingen,misselijk,..
als ik nu nog maar een paar trekjes neem word ik echt al knetter :(
en soms word ik erg para, heeft iemand hier ervaring mee?
wat kan ik doen zodat ik terug normaal high word en niet misselijk of dergelijke?

alvast bedankt :)

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Heh. Ik heb hetzelfde, soort van. als ik een 1-3 hijsen van een wietjoint neem, ongeacht wat voor wiet lig ik binnen de kortste keren ertens in een hoekje van de kamer in m'n eige kots te stikke. Terwijl ik toch een jaartje vol op geblowd heb, dit veranderde bij mij eigelijk van de een op de andere dag. Ik heb me ook gewoon voorgenomen dat mijn lichaam er zelf een afweersysteem voor ontwikkeld heeft. Zelfde als dat een maat van me al misselijk wordt alsie paddo's ziet. terwijl ie 't toch heerlijk vind om te trippe.

Ik weet eigelijk niet of hier verder iets aan gedaan kan worden helaas. ;> sorry.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Een vriend van mij heeft precies hetzelfde. Vroeger blowde hij regelmatig. Hij is nu gestopt en als hij weer eens een hijsje neemt, wordt hij ook para. Een oplossing weet ik niet direct, aangezien hij het om deze reden gewoon niet meer doet..

Misselijk schijn je te kunnen worden van de mix met tabak. Je zou dus een pure joint kunnen proberen of puur roken via een pijp. Verder is het logisch dat je nu een stuk stoneder wordt dan vroeger. Hoe vaker je het gaat doen, hoe sneller je weer op dezelfde manier high wordt.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
ImmortalTech zei:
Een vriend van mij heeft precies hetzelfde. Vroeger blowde hij regelmatig. Hij is nu gestopt en als hij weer eens een hijsje neemt, wordt hij ook para. Een oplossing weet ik niet direct, aangezien hij het om deze reden gewoon niet meer doet..

Misselijk schijn je te kunnen worden van de mix met tabak. Je zou dus een pure joint kunnen proberen of puur roken via een pijp. Verder is het logisch dat je nu een stuk stoneder wordt dan vroeger. Hoe vaker je het gaat doen, hoe sneller je weer op dezelfde manier high wordt.

Ik had op het begin juist een redelijke tollerantie welke van de een na andere dag totaal verdween. Persoonlijk denk ik dat of m'n bloeddruk of m'n suikerspiegel, of beide, naar beneden kelderen waardoor ik misselijk wordt. Als ik iets zoets drink of eet is 't redelijk snel weer voorbij. Maar tis nog klote om een 30-45 minute nogal misselijk te zijn.
Al moet ik wel zegge dak zo wel een van m'n vaagste trips heb gehad op de Hasj. Kvoelde me helemaal verkankerd maar toen ik m'n oge dicht deed zag ik net een soort van tekenfuilmpje. Da was zo vaag. totaal anders dan andere CEV's die ik tot dan toe gehad had. =p

Bovenaan