Paracetamol + Alcohol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Iemand hier ervaring mee?
Ik ken iemand die deze combo lekker vond vlak voordat ie naar een feest ging....

Kan iemand er meer over vertellen

Rain

Bewuste gebruiker
2 Vrienden van mij hebben in combinatie met een heleboel alcohol ongefeer 6 paracetamollen de man genomen. Ze voelde zich er vet lekker bij en werden ook onwijs melig .. In een soort van trance ook .. De dag erna voelde ze zich nog wat vaagjes.. Maar ze vonden het wel een leuke ervaring.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Het schijnt dat je er black outs van krijgt....
En het verslappings gevoel versterkt.

Hmmm moet toch wel iemand zijn die het heeft geprobeerd.

Icequeen

Bewuste gebruiker
eh nee. had ook nog nooit gehoord dat er iets leuks aan die combinatie zat. wordt je er niet gewoon superduf van? misschien leuker met finimal?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Icequeens zei:
eh nee. had ook nog nooit gehoord dat er iets leuks aan die combinatie zat. wordt je er niet gewoon superduf van? misschien leuker met finimal?
Geen idee :confused:
Mensen hebben wel gelurkt aan een Multigaz fles,maar een simpel paracetamolletje met alcohol weten ze niks van :P

Icequeen

Bewuste gebruiker
hoe kwam je zo bij die combinatie dan? zo maar of had je er over gehoord? lijkt mij echt niks. maar goed, ieder zijn eigen...

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Icequeens zei:
hoe kwam je zo bij die combinatie dan? zo maar of had je er over gehoord? lijkt mij echt niks. maar goed, ieder zijn eigen...
Vriend van me gedaan,maar heb het wel vaker gehoord.

Icequeen

Bewuste gebruiker
in elk geval creatief! i had vorig jaar ontdekt dat een blow en valium ook best een leuke combinatie is. vooral omdat ik eigenlijk helemaal niet blow!

Ellesdee

Badass junkie
de enigste manier waarop die 2 bij mij samen gaan is als ik koppijn heb na een avondje doorhalen... :P

word zoiezo al slap van alcohol, dus snap niet waarom je er nog iets bij moet nemen om dat gevoel te versterken... :confused:

JewCookie

Wijs gebruiker
wel ervaring, je merkt geen verschil.. :)

je voelt alleen de alcohol..

zelfde met ibuproven

in mijn geval dan.. :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan