Paracetamol

Martijnnn

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik hoorde laatst van iemand, dat hij hoofdpijn had, en toen een half pilletje paracetamol had gesnoven, en dat het toen weg was. Hij zei dat het dan beter werkt omdat het dan meteen naar je hoofd/hersenen gaat.

Mij lijkt het onzin, maar vroeg me toch af of het dan ook pijnstillend werkt, het word tenslotte wel door je bloed opgenomen.

We waren wel aardig stoned toen, hahaha vond het toen wel heel logisch klinken, maar nu ik er nog eens over nadenk.... Vond met google ook niet echt een duidelijk antwoord.

Ben benieuwt :)

Jeller

Badass junkie
ja tuurlijk werkt dat.. maar toch maar belachelijk om dat te snuiven.. tegenwoordig wordt hier alles gesnoven :rolleyes:

Martijnnn

Ben ook niet van plan om het te snuiven, had een beetje hoofdpijn en nam net een Saridon, moest er daarom weer aan denken.

Was gewoon benieuwt wat de jullie er van dachten. Lijkt me ook niet echt lekker voor je neus.

Ik doe het wel lekker gewoon met een glaasje water, hlpt prima zo gheheh :wink:

Mindless1985

Badass junkie
Natuurlijk werkt het, het wordt waarschijnlijk nog sneller opgenomen ook, alleen snuif je niet alleen de werkzame stof(fen) mee, maar ook spul als bindmiddel, wat nergens voor nodig is natuurlijk. Niet echt aan te raden in ieder geval.

Martijnnn

Deranged zei:
Paracetamol is voor mietjes.

Wat is dan voor echte stoere mensen?

Paracetamol werkt wel goed tegen hoofdpijn, als je ff geen zin hebt om nog meer te gaan blowen hahaha.

caatje

Badass junkie
Neem blauwe kruis poeders. I.pv. in een glas water jaag je het door je neus. Scheelt een hoop hak en stampwerk :grin:

disclaimer: gebruik op eigen risico!!!!!

Bovenaan