paranoïde van coke

Ik heb een ervaring met coke en vraag me af of hier meer mensen zijn die dit hebben ervaren en hoe ze hier mee om gingen vandaar mijn topic.

Vorig jaar besloot ik om eens een keer alleen coke te gebruiken op een festival, in dit geval wat Dat decibel. Dit had ik nog nooit gedaan op een festival dus was benieuwd naar de beleving die ik dan zou krijgen. Dit wat niet mijn eerste keer coke, gebruik nu sinds een paar jaar ongeveer 2 keer per maand.

Maar nu terug naar decibel. Ik was er naar toe met mijn vriendin en een aantal vrienden. Meestal als we opstap gaan bewaar ik de dope omdat mijn vriendin het zich niet kan veroorloven al ze gepakt word vanwege haar studie. In dit geval waren dat dus 2 pakjes coke die we van te voren bij een goede vriend hadden gehaald. Hij zei dat we dat we het rustig aan moesten doen met dit spul omdat het beter is dan normaal. Verder niet meer aan gedacht want ja dat zijn vaak toch de standaard praatjes. Onder tussen al een aantal uurtjes op het festival terrein en het nodige al gehad. Begin al wat schrikkerig en iets achterdochtig te worden dus maar 2 biertjes besteld om wat relaxter te worden. Alcohol en coke in de juiste verhouding vind ik altijd een fijne combi en vermaak ik me super. Op een gegeven moment ging ik naar de wc maar ik wist niet meer welk pakje van mij was, achteraf heb ik eens na gedacht en het bleek dat ik uit beide pakjes heb genomen. Wel logisch want het ging ook nooit op, meestal gaat 1 wel op na een paar uurtjes namelijk.
mensen beginnen me aan te kijken en hebben het over mij dus ik begin al wat paranoïde te worden. Kraampjes om drinken te halen staan grote rijen voor dus alcohol dronk ik ook weinig, maar wel naar de wc om meer te nemen. Bewakers kijken me aan en zijn naar mijn idee onderling aan het afspreken hoe ze mij gaan insluiten omdat ze weten dat ik drugs heb. Ik was ook een aantal uren alleen omdat ik iedereen kwijt was, kon dus ook niet even vragen om een bevestiging of het aan mij ligt. Op een gegeven moment vertrouw ik het niet meer om over grote open stukken te lopen dus liep ik overal langs de zijkanten op m'n hoede voor bewakers en ongemakkelijk door mensen die me aan kijken en over me praten. Na ongeveer 3 uur zo gelopen te hebben belt mijn vriendin me, eindelijk bereik want dat is vaak kut op festivals. Dus ik neem op en ze vraagt waar ik ben maar ik kan amper fatsoenlijk antwoorden omdat ik zo schrikkerig en stotterend praat, lukte me ook niet om uit m'n woorden te komen. Na wat moeite hebben we elkaar gevonden. Het feest was bijna afgelopen en m'n toestand bleef eigenlijk zo tot we op de terug reis waren. In de bus terug een pil genomen waar door alle nare gevoelens eigenlijk weg gingen.

Ben niet van plan om dit nog een keer te beleven en de oplossing is heel makkelijk gewoon minder gebruiken en beter je hoofd gebruiken. Maar als zoiets je over komt Hoe is hier dan mee om te gaan op het moment zelf?

Mensen soort gelijke ervaringen??
Groetjes

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Een pil genomen? Wat voor pil dan en waarom? Dat vraag ik mij af want als je al best veel drugs op hebt en "de weg kwijt" bent waarom zou je dat doen? (Ik ben zelf helemaal geen mixer vandrugs daarom vraag ik t mij af).

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Paranoia is wel een bijwerking van coke, maar voor mijn gevoel hangt het krijgen van paranoïde gevoelens ook van de setting af, voel je je op een of andere manier niet helemaal op je gemak, dan krijg (ik in ieder geval) sneller van die paranoïde gedachtes/gevoelens. Ook te veel coke op kan paranoia opwekken. Niks heel geks dus met coke, wel vervelend. Ik vind coke ook echt geen partydrug. Neem de volgende keer iets anders op een feestje zou ik zeggen. :wave:

Arnie87

Belezen gebruiker
Coke moet je thuis doen en dan een film kijken en 1gr wegsnuiven klaar.... verder is coke gewoon K U T

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Arnie87 zei:
Coke moet je thuis doen en dan een film kijken en 1gr wegsnuiven klaar.... verder is coke gewoon K U T
De hoeveelheid lijkt mij niet zo zinnig voor het topic verder. Bovendien zou de hoeveelheid die je op een avond weg snuift af moeten hangen van de kwaliteit van je coke en hoe vaak je het doet. Voor mensen die nooit coke doen is 1 gram van goede kwaliteit nogal veel om over een avond weg te snuiven...

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Inderdaad. Ik heb 1x coke gedaan een paar jaar terug met Koninginnedag. Mijn eerste en enige x. Ik had een halve gram mee op zak en had daar nog van over aan t einde van de dag. Ik had dus als beginner ruim voldoende aan een halve gram.

Fool

Badass junkie
Als je er een gram van moet wegsnuiven kan ik me voorstellen dat je het kut vindt. :P

Bovenaan