Paranoia door XTC

Golofski

Newbie
Goedendag
De laatste 2 keer dat ik XTC had genomen ( 1 pil per feest) kreeg ik het gevoel dat iedereen me aankeek en had ik het gevoel dat ik stink terwijl er eigenlijk niks aan de hand was . Is dit door de XTC of door de combo met speed , ik gebruik beide max 4-5 x op een jaar zelden dus ,tenzij ik naar een bonzai feestje ga.

Mvg

Golofski

Newbie
Nee niks last , maar ben wel aan het twijfelen voor bij nieuwjaar iets te steken / snuiven of gewoon 1 van de 2 .voor de duidelijkheid de speed en xtc worden niet samen gedaan zit 4-5 u tussen eerst een. Lijn en dan de pil .

EarlyBirdie

Newbie
Paranoia komt meer voor bij speed dan bij xtc. Wat ik wel weet van de combi xtc en speed is dat het schadelijk kan zijn voor je serotonine regulatie, wat ook weer in verband kan staan met paranoia. (Zie serotonine syndroom)
Zowel xtc als speed is niet binnen 4 a 5 uit je systeem.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Vlak voor vertrek nog een beetje deo en een geurtje op. Als je gewoon schone kleren aan hebt moet je wel raar gaan doen om dan een vieze lucht te gaan verspreiden.

Wel kan ik de combinatie xtc met speed afraden. Dit is erg neurotoxisch, zorgt voor meer hersenschade, hogere lichaamstemperatuur en forsere kater. En speed remt de werking van xtc af.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
1 pil per feest zegt niet veel. Hoeveel mg mdma zat er in je pil? 1 pil kan 100 mg zijn maar ook 250 mg. Nogal een verschil. Hoog doseren van mdma kan dit soort klachten verklaren.
Er nog speed bij gebruiken (hoeveel speed?) vergroot de kans.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Speed werkt ongeveer 12 uren en xtc ongeveer 4 a 5 uurtjes. Ik ben ook wel eens eigenwijs geweest en heb pep voor de xtc genomen. Nou, het effect van xtc werd best wel onderdrukt, wat ik echt zonde vond.

Ook is deze combinatie, ook al laat je wat uren ertussen, heel giftig voor je hersenen. Met andere woorden: je kan er hersenschade door oplopen.

Hou het bij 1 van de 2. Dan zou ik met oud en nieuw gaan voor de xtc. Fijne jaarwisseling!

BraboF

Badass junkie
........tenzij ik naar een bonzai feestje ga.

Oeeeh Bonzai feestjes. Met mijn 24 jaar deze periode niet meegemaakt...maar die bonzai feestjes van de laatste jaren zijn toch de mooiste geweest voor mij.
Kan al niet wachten op Bonzai classics 18 januari.

Golofski

Newbie
1 pil per feest zegt niet veel. Hoeveel mg mdma zat er in je pil? 1 pil kan 100 mg zijn maar ook 250 mg. Nogal een verschil. Hoog doseren van mdma kan dit soort klachten verklaren.
Er nog speed bij gebruiken (hoeveel speed?) vergroot de kans.
Ik zou het niet weten hoeveel Mg het was ,Testen en België gaat niet echt samen .ik pak altijd per half of als iemand zegt het zijn er zwaar per kwart .en speed 1 grote lijn ongeveer 4 CM

Golofski

Newbie
Vlak voor vertrek nog een beetje deo en een geurtje op. Als je gewoon schone kleren aan hebt moet je wel raar gaan doen om dan een vieze lucht te gaan verspreiden.

Wel kan ik de combinatie xtc met speed afraden. Dit is erg neurotoxisch, zorgt voor meer hersenschade, hogere lichaamstemperatuur en forsere kater. En speed remt de werking van xtc af.
Doe ik altijd douche / deo en iets luchtig aandoen . En de combo met speed ga ik vanaf nu aan laten daar zal de hoofdzaak van paranoia aan liggen 😁

Golofski

Newbie
Oeeeh Bonzai feestjes. Met mijn 24 jaar deze periode niet meegemaakt...maar die bonzai feestjes van de laatste jaren zijn toch de mooiste geweest voor mij.
Kan al niet wachten op Bonzai classics 18 januari.
Aah bonzai Eindhoven zoals wij zeggen , ben er vorig jaar geweest en het was zo een van die legendarische nachten dat iedereen mijne vriend was 😁

Syl

Badass junkie
Ik heb in een ver verleden ook de combo Xtc met speed x gehad.
Ik zag de gekste dingen, ik zat schijnbaar een hondje te aaien die er dus niet was 🤔 en ik zag allerlei rare dingen.
Dus ja die combo is niet echt aan te raden.
Heb het daarna ook nooit meer gedaan. 😇

Golofski

Newbie
Ik heb in een ver verleden ook de combo Xtc met speed x gehad.
Ik zag de gekste dingen, ik zat schijnbaar een hondje te aaien die er dus niet was 🤔 en ik zag allerlei rare dingen.
Dus ja die combo is niet echt aan te raden.
Heb het daarna ook nooit meer gedaan. 😇
In die fase ben ik precies nog niet geraakt ,maar zoals de meeste zeggen niet meer combineren komt niet goed .

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ligt sws aan de combi. Paranoia en deze combi gaan hand in hand. Heb ooit een maat geweten die dacht dat we zijn gedachten konden lezen na kwart pil en minidosis pep.

Ben ook Belg en herken dat verhaal wel van niet testen. Wil je toch even op wijzen maar let er mee op. Er zijn mogelijkheden om te testen en je zou verrast zijn hoeveel bonen in Belgie net iets anders bevatten dan enkel MDMA. De pep is hier ook niet altijd op zijn puurst.

Golofski

Newbie
Ligt sws aan de combi. Paranoia en deze combi gaan hand in hand. Heb ooit een maat geweten die dacht dat we zijn gedachten konden lezen na kwart pil en minidosis pep.

Ben ook Belg en herken dat verhaal wel van niet testen. Wil je toch even op wijzen maar let er mee op. Er zijn mogelijkheden om te testen en je zou verrast zijn hoeveel bonen in Belgie net iets anders bevatten dan enkel MDMA. De pep is hier ook niet altijd op zijn puurst.
Daar ben ik ook heel bewust van , ik pak meestal per half en als de verkoper zegt let er mee op per kwart .het is natuurlijk geen garantie IVM veiligheid . Maar toch beter voorkomen dan genezen zeker .maar toch eens verdiepen voor te laten testen

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan