Paranoia

triptune

Newbie
Laatst heb ik iets vreemd meegemaakt.

Oorspronkelijk was het de bedoeling dat we naar de Muziekodroom gingen om daar te feesten tot drie uur en vervolgens door te gaan naar de Zoo en daar te blijven tot zeven. Voordat ik naar de MOD vertrok had ik even een beschaafd lijntje gepakt. Eenmaal in de MOD aangekomen merkte ik dat ik nog steeds een beetje suf en moe was. Toch besloot ik om te wachten met een tweede lijn totdat ik in de Zoo was. Echter besloten we om één uur om al naar de zoo te gaan, dus schat ik dat ik mijn tweede lijn om twee uur heb gepakt. Het was iets meer, misschien gewoon uit luiheid omdat ik wat teveel uit het zakje had geklopt en geen zin had om het er terug in te steken.

Wel, dat voelde ik uiteindelijk wel. Wat energie, wat feesten. Tot vier uur, toen ging het mis. In mijn rechter ooghoek zag ik een uitsmijter verdacht droog naar me kijken. Strenge blik, armen gekruist, beetje 'opvallend onopvallend'. Dus ik had al iets van 'Jezus wat gebeurd hier nou'. Tien minuten later kwam er een tweede bijstaan en fluisterden ze wat met elkaar. Eentje verdween, en vond ik even later terug aan de lichttafel, waar hij wat fluisterde tegen de lichtman. Vervolgens gingen de witte flikkerlichten af en kwam de uitsmijter naar me toelopen, keek me in de ogen, en liep verder.

En dat werd dus opgevolgd door honderden paranoia taferelen. Zoals drie uitsmijters die tegen elkaar fluisterden, naar me toekwamen en net voor me gewoon de andere kant op gingen. Of op het einde, toen ik naar huis vertrok, had ik tegen Joni gezegd 'zeg me even als het tijd is, en kom je dan even mee naar buiten, frisse lucht happen ?' Blijkt dat ik alleen had gezegd 'ik vertrek zo meteen'. Werd ik uiteindelijk dus helemaal gek omdat ik hem niet kon vinden en ik daar zat met mijn paranoia verschijnselen van die uitsmijters en mensen die over me roddelden.

Nog een voorbeeld: een vriendin vroeg aan me 'gaat het wel met je' omdat ik even zo dwaas naar die zogezegde uitsmijters stond te kijken. Ik had geantwoord 'het gaat, even iets vreemd in mijn hoofd'. Vervolgens zág ik haar naar een andere toelopen en ik hóórde hen (alhoewel ze tien meter verder stonde met loeiharde muziek) zeggen 'die is vies kwijt' 'zie die faren, shit jonge', dus ik sta op, ga naar hen toe en vraag 'wat zeiden jullie ?' gewoon, op een normale toon. Blijkt dat zij twee niet eens waren aan het práten, en gewoon naast elkaar stonden.

Nu vroeg ik me dus af, wát was dit in hemelsnaam ? Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik kan over het algemeen niet zo goed tegen drugs, ik heb niet veel nodig om compleet weg te zijn. Natuurlijk is dit alleen in mijn voordeel. Minder gebruiken = minder uitgeven. Maar dan nog, twee lijnen op een hele avond is toch geen ramp ?

Na het gebruik was het wit van mijn ogen trouwens redelijk geel (leverfalen dacht ik ?) en in mijn rechteroog heb ik zelfs een blijvend geel plekje dat ik nu ruim twee weken heb.

Dreuge

Badass junkie
Dat komt wel vaker voor, ik heb het ook wel een paar keer gehad. De volgende keer zal je het waarschijnlijk al gelijk merken dat je weer para wordt en kan je het negeren, of nog beter, er om lachen :grin:

En over haar is volgens mij een topic op DF :confused:

triptune zei:

triptune

Newbie
Hij is een hem, dus er zal over 'haar' geen topic zijn ;p
Ja een week terug merkte ik het opnieuw, ik werd een beetje angstig van de flikkerlichten en van een kerel die me bekeek, ik heb me gewoon omgedraaid en het kunnen negeren. Ik denk dat het amper tien seconden duurde toen.

Toch, het blijft vreemd haha.

seth

Gast
vanaf het moment dat je zelf beseft, dat je para word door de dope. Kun je het relativeren

k00k

Bewuste gebruiker
Dit maakt me toch wel angstig om de eerste keer pepp te gaan gebruiken haha :P Maar heb hier wel meteen een goed advies gekregen: relativeren en negeren :wave:

Smokey046

Bewuste gebruiker
Herkenbaar, je eige verbeelding word een soort van werkelijkheid (voor mij dan toch)
Ik denk ook altijd dat iedereen me aankijkt en het over mij heeft maar dit blijft zo'n minuut en dan is 't weg omdat ik gewoon weet dat niet de hele wereld over mij bezig is :tongueout:
Gewoon iets anders doen, niet jezelf helemaal para maken.

Ohja en dat wat je zei van dingen die je zei maar dan uiteindelijk niet, dat heb ik ook.
Vergeetachtig, vergeet soms ook wat ik de hele nacht gedaan heb.
Hoort erbij (voor mij :tongueout:) accepteren die handel

Bovenaan