Partner met heroine problemen.

dame

Newbie
dag mensen ik ben hier nieuw, en heb even rondgekeken maar kan er weinig vinden wat ik zoek... Mischien dat iemand mij kan helpen?

Ik heb een partner die nu 13 jaar verslaafd is en er niet vanaf kan komen, we hebben het meerdere malen geprobeerd in het buitenland met vakantie, klinieken in en uit ehm zelfs onder narcose enz. noem maar op alles hebben we al eens geprobeerd en niks helpt jah voor even..

Ik zit hier eigelijks best wel mee want hou heel veel van hem en wil hem niet laten gaan..
Het probleem is ook denk ik als ik hem laat gaan is het over met hem en gaat het zekers de verkeerde kant op en dat wil ik niet..

Ik zou graag met iemand in contact wilen komen die zelf veel heroine heeft gespoten en na een jangere tijd er mee is gestopt...

Ik heb het zelf nog nooit gedaan en zou dit ook nooit doen maar ik wil hem helpen hoe dan ook...
Ik weet zelf niet hoe erg het is en zou dat ook nooit kunnen begrijpen heb wel veel gezien enz.

Mischien dat er meer mensen zijn hier die hetzelfde hebben mischien dat die er over willen praten dan hoor ik dit ook graag..

In ieder geval bedankt voor het lezen van mij bericht, en hoop dat iemand mij hier mee kan helpen..
Al is het er alleen maar even mee om er over te praten de ervaringen enz..

groetjes van dame

admin edit: even je topictitel aangepast, iedereen kan prima lezen (caps lock is niet nodig).

caatje

Badass junkie
Ik kan je alleen maar succes wensen. Het ligt niet aan jou het ligt aan hem. Als hij niet wil/kan houdt t op. Kvind t wel sterk van je dat je in al die jaren er niet in bent meegegaan!!!

space scientist

Wijs gebruiker
klinkt miss raar maar na een ibogaine trip schijnen heroïne verslaafde tot 6 maanden geen trek meer te hebben in een nieuwe shot, miss iets?

zoiezo veel sterkte met je partner :wink:

dame

Newbie
ligt er net aan hoeveel je gebruikt normaal rond de 6 uur maar kan dus ook zomaar 12 uur zijn zonder dat je ziek wordt..

Bovenaan