Party: dex + mdma = ?

Allolalie

Bewuste gebruiker
Hallo Allemaal,

Heb een feestje vanaaf, nou heb ik dex die ik eigenlijk wel wilde nuttigen, maar het blijkt dat er ook mdmakristallen geschonken wordt: is dat een goede combo, zoja welke hoeveelheden, etc...lekker feesten thuis en in de stad..vorige keer met gewone speed + pil, werkte die pil nauwelijks, ik voelde heel klein beetje van piek, maar verder niets. Mocht ik de combo doen, nog tipz?

Delirium

Badass junkie
De MDMA breng je rectaal in, terwijl je de dex opsnuift met je rechter gehoorgang. Na 10 minuten poep je de MDMA weer uit en snuif je het op.

Succes gegarandeerd! :mrgreen:

Maarem... :P Waarom hou je niet gewoon bij MDMA?

Allolalie

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
De MDMA breng je rectaal in, terwijl je de dex opsnuift met je rechter gehoorgang. Na 10 minuten poep je de MDMA weer uit en snuif je het op.

Flikker op Mick :openmouth: , jij weet ook dat mijn energie lvl. vrij low is.
Smart-ass!

Allolalie

Bewuste gebruiker
Maar nog géén antwoord op mijn vraaag, dus nu ff kappen met die onzin en antwoorden geven!!! Dadelijk ga ik nog roekeloze dingen doen :rolleyes:

Ellesdee

Badass junkie
Delirium zei:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Delirium

Badass junkie
Arme Joop, topic helemaal verneukt :(

SperSIZEboon zei:
jonge pleur gewoon wat erin, hou kunnen wij nou weten hoeveel jij nodig hebt om lekker te gaan

Hij wil gewoon weten hoeveel een dosis dex is (we hebben pas sinds een paar dagen dex, nog nooit eerder gedaan), dus wat ongeveer de dosering is voor energie, maar niet te overheersend zodat de MDMA verdrongen wordt. Richtlijnen (haha, woordgrap) kunnen wel gegeven worden toch? :wave:

SperSIZEboon

Badass junkie
Delirium zei:

SperSIZEboon zei:
jonge pleur gewoon wat erin, hou kunnen wij nou weten hoeveel jij nodig hebt om lekker te gaan

Hij wil gewoon weten hoeveel een dosis dex is (we hebben pas sinds een paar dagen dex, nog nooit eerder gedaan), dus wat ongeveer de dosering is voor energie, maar niet te overheersend zodat de MDMA verdrongen wordt. Richtlijnen (haha, woordgrap) kunnen wel gegeven worden toch? :wave:

dat verschilt toch onwijs p/p

Delirium

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
Delirium zei:

SperSIZEboon zei:

dat verschilt toch onwijs p/p

Snap ik, daarom zeg ik ook richtlijnen :P

Anyway, ik heb me even ingespannen en Erowid geraadpleegd:
Dextro-amphetamine dosages are about 2-3 times higher than that of meth, in my opinion. With little or no tolerance about 25mg oral (equally to about 30mg of Addrall) should give a decent buzz. But it doesn't last as long as meth due to the missing methyl-group which makes it easier for your body to break down the molecule. Common duration for amphetamine is about 6 hours.

Wacky

Badass junkie
Ik neem de MDMA (120mg) eerst, en een lijntje speed (50mg a 70%) als ie uit aant werken is. Prima combo

exact

Belezen gebruiker
de effecten van drugs zijn persoonsgebonden, dus dan ben jijzelf de enige die weet wat ie meot hebben om te GAAN :wink:

mag ik nu wat onzinnigs zeggen :hearteyes:

Allolalie

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
Johannes de Tripper zei:
Party: dex + mdma = príma!!! :hearteyes:

Haha zéééker. Alleen piekte ik niet echt op de MDMA naar mijn idee.
Ik was wel opgepept en waus tegelijk, wel relaxt.

Ik had toch wel duidelijk een piek, bijna een eerste - keer - gevoel.
Lekker man! Nu wel een beetje moe,, ach mooi weekend dat het was!

Provenzano

Experimenterende gebruiker
Dex + MDMA is dus twee uppers combineren en lijkt mijzelf niet echt relaxt omdat je hart er flink van op hol kan slaan. Maar als je dat risico voor lief neemt zul je er ongetwijfeld best hard op kunnen feesten :wink:

kunlan

Belezen gebruiker
Provenzano zei:
Dex + MDMA is dus twee uppers combineren en lijkt mijzelf niet echt relaxt omdat je hart er flink van op hol kan slaan. Maar als je dat risico voor lief neemt zul je er ongetwijfeld best hard op kunnen feesten :wink:

Is 250mg MDMA niet even hartslagverhogend als bv. 150mg MDMA + 100mg Dex ...denk echt niet dat dit zoveel verschil zal maken.

En neem je beter eerst de Dex of de Emma ?

pretender

Belezen gebruiker
de combinatie is goed te doen moet IK zeggen miss dat het niet bij iedereen goed werkt, bij mij wel :P

het zijn idd 2 uppers dus kijk een beetje uit met doseren...

verleden week voor t eerst mdma-kristallen gebruikt dus had voor de zekerheid een gr pep gehaald omdat ik niet wist wat ik van de kristallen moest verwachten(ja spacie..duh...) maar door de goede doserigen is alles goed gekomen en had ik een onvergetelijke avond... echt magische zooi is het..... :wave:

caoi caoi!!

Bovenaan