Party Drug??

Blackout

Belezen gebruiker
Ik twijfel steeds meer of X wel de perfecte party drug is. Qua gevoel zeker....maar alles gaat wel in een roes voorbij. Een feest van 8 uur is gevoelsmatig binnen 2 uur om.

Dan ga ik bij mezelf na, wat is dat wel de perfecte party drug....Alcohol? Voor mij zeker niet.....Coke? Onhandig met telkens bijpakken.....

Iemand tricks om iets meer bij de les te zijn en dus meer van het feest te kunnen genieten?

(pak meestal 120mg per capsule)

J0rrit

Badass junkie
Blackout zei:
Ik twijfel steeds meer of X wel de perfecte party drug is. Qua gevoel zeker....maar alles gaat wel in een roes voorbij. Een feest van 8 uur is gevoelsmatig binnen 2 uur om.

Dan ga ik bij mezelf na, wat is dat wel de perfecte party drug....Alcohol? Voor mij zeker niet.....Coke? Onhandig met telkens bijpakken.....

Iemand tricks om iets meer bij de les te zijn en dus meer van het feest te kunnen genieten?

(pak meestal 120mg per capsule)

Is mdma goed op een feest van bijvoorbeeld 11-7, dus over 8 uur, ook als je de hele tijd wilt dansen?

Blackout

Belezen gebruiker
Is mdma goed op een feest van bijvoorbeeld 11-7, dus over 8 uur, ook als je de hele tijd wilt dansen?

Juist...althans...als ik een cap op heb dan heb ik wel zin om te dansen hoor :wink: Jij niet dan??

Edit: Speed een id? Nog niet geprobeerd....zit een beetje op tegen het katertje...

SperSIZEboon

Badass junkie
jij zegt dat je per cappie neemt dus dan neem je waarschijnlijk mdma poeder/kristal? dat werkt bij mij ook altijd heel anders als een xtc pilletje.

mdma poeder/kristal alleen vind ik ook niet echt een drugs voor een feest.
ik neem meestal thuis en onderweg naar het feest toe speed en dan op het feest zelf gewoon xtc erbij.

teebo

Bewuste gebruiker
mdma is een meditatie drug
alcohol is dé partydrug, ik hield er eerst niet van maar nu moet ik het toch toegeven, alcohol owned!

J0rrit

Badass junkie
Blackout zei:

Juist...althans...als ik een cap op heb dan heb ik wel zin om te dansen hoor :wink: Jij niet dan??

Edit: Speed een id? Nog niet geprobeerd....zit een beetje op tegen het katertje...

Ja weet niet is lang gelede dat ik kristal had daarom, en nooit op een feest gedaan nog.

Blackout

Belezen gebruiker
jij zegt dat je per cappie neemt dus dan neem je waarschijnlijk mdma poeder/kristal? dat werkt bij mij ook altijd heel anders als een xtc pilletje.

Daar snap ik je ffies niet.....

Volgens mij is mdma nog steeds de werkzame stof in de snoepjes die jij neemt. Dus op welk vlak gaat die xtc mij een verschil bieden?

SperSIZEboon

Badass junkie
Blackout zei:

Volgens mij is mdma nog steeds de werkzame stof in de snoepjes die jij neemt. Dus op welk vlak gaat die xtc mij een verschil bieden?
in een xtc pil zitten ook vaak nog wel andere stoffen naast mdma :rolleyes:

Frisko

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
Blackout zei:

in een xtc pil zitten ook vaak nog wel andere stoffen naast mdma :rolleyes:
das bullshit...
9 pillen van de 10 zit alleen maar md in... en bindmiddel duh!!!
:wave:

AnOniem:)

Experimenterende gebruiker
vind speed maar redelijk saai op een feest, vn xtc ga je lekker danse enzo, speed voel je amper eigenlijk. alleen dat je niet moe word:P,

vn x ga je tenminste beetje gek doen enzo. haha

Supervlieg

Wijs gebruiker
AnOniem:) zei:
vind speed maar redelijk saai op een feest, vn xtc ga je lekker danse enzo, speed voel je amper eigenlijk. alleen dat je niet moe word:P,

vn x ga je tenminste beetje gek doen enzo. haha
Volgens mij haal jij je speed altijd bij de schoonmaakafdeling van de C1000.... :mrgreen:

J0rrit

Badass junkie
Blackout zei:

Tussen mdma in pillen en mdma kristal zit een heus verschil in uitwerking hoor.

Frisko

Badass junkie
DarkScope zei:
Blackout zei:

Tussen mdma in pillen en mdma kristal zit een heus verschil in uitwerking hoor.
dan moet gij mij toch maar eens vertellen hoe dat dat komt????
der zijn ook veel laboranten die mdma verkopen en xtc pillen draaien met dezelfde mdma dus ik volg je ff niet.. :wave:

J0rrit

Badass junkie
Omdat MDMA nou eenmaal anders aanvoelt dan mdma kristal. Als er pillen zijn die met mdma kristal zijn gedraaid zullen ze inderdaad precies hetzelfde effect geven. Maar mdma kristal geeft een puurder mdma effecrt dan mdma in pillen ook al zijn deze puur. Ik vind het love-gevoel aanzienlijk meer en het geeft een meer trippy gevoel dan mdma in pillen.

Frisko

Badass junkie
DarkScope zei:
Omdat MDMA nou eenmaal anders aanvoelt dan mdma kristal. Als er pillen zijn die met mdma kristal zijn gedraaid zullen ze inderdaad precies hetzelfde effect geven. Maar mdma kristal geeft een puurder mdma effecrt dan mdma in pillen ook al zijn deze puur. Ik vind het love-gevoel aanzienlijk meer en het geeft een meer trippy gevoel dan mdma in pillen.
waar is de logica hier achter dan????
leg maar eens uit mijnheer de chemist...
tis uberhaupt dezelfde stof!!!
in pillen zit 9 kansen van de 10 niks anders dan MDMA EN BINDMIDDEL...
geef mij het verschil tussen mdma kristallen die tot poeder fijngemalen zijn(die in pillen zitten) en mdma kristallen... :wave:

-spaceman-

Badass junkie
Frisko zei:
DarkScope zei:
geef mij het verschil tussen mdma kristallen die tot poeder fijngemalen zijn(die in pillen zitten) en mdma kristallen... :wave:

precies, ik snap die gedachte achter ''ik vind die beter'' ook nooit...

mdma is mdma in welke vorm dan ook...

DreamWeaver

Badass junkie
-spaceman- zei:
Frisko zei:
DarkScope zei:

precies, ik snap die gedachte achter ''ik vind die beter'' ook nooit...

mdma is mdma in welke vorm dan ook...

Het is een iets andere vorm van het tot je nemen. Je neemt het iets anders op, wat voor een ander effect zorgt.

J0rrit

Badass junkie
De mdma in pillen is geloof ik iets van maximaal 50 % puur, heb ik hier eens gelezen. De kristal vorm geloof ik 79 % maximaal. Dit betekent dus dat de kristal-vorm een zuiverder mdma effect geeft, want, dus zal het effect puurder aanvoelen ( schoner ) dan in pillen.

Vergelijk het met een pure joint of een joint met tabak, zit ook verschil in. Of een shotje of een biertje, je voelt toch wel het verschil in effect. Zo ook met mdma.

Valentijntje

Bewuste gebruiker
veeel zuipen dan beetje coke..

heerlijke euforische avond :) met veel gesprekken! (met xtc ook wel maar dat werkt bij mij naar paar uurtjes wel uit)

Bovenaan