Pas op voor de dextro-crash!

heb je de Dextro al geprobeerd en wat vond je ervan?

• JA geweldig

Stemmen: 1 100,0%
  • JA hetzelfde als gewone amf

Stemmen: 0 0,0%
  • JA minder dan gewone amf

• NEE binnenkort

• NEE ik wil wel maar weet niet waar

• NEE ik blijf bij het mij bekende spul

• NEE ik ga al rap genoeg zonder speed

• Totaal aantal stemmers
    1

nutsss

Wijs gebruiker
Al een paar weken ben ik een vaste afnemer van de zogenaamde Dextro-amfetamines. Prettige speed die 4 x sterker is dan de gewone en nóg gezonder zelfs. Daar kan je je geen buil aan vallen!

Wat ik nu echter al een paar keer gemerkt heb, is dat het voor kan komen dat als je net een lijntje bijgesnoven hebt, dat het dan net is alsof je een overdosis GHB naar binnen hebt geklokt. In plaats van de oppepper die je wilt, krijg je een CRASH. Je stort gewoon in elkaar bijna van vermoeidheid. Alles wordt wazig en mn ogen vallen dicht. Ik zie ook dubbel, net of het ene oog iets anders wil dan het andere. En dat is lastig.

Het is me zelfs eens op de snelweg overkomen toen ik uit een bullit flesje bijsnoof. Na een helse rit tussen steeds 4 tot 8 strepen in op het wegdek he ik met pijn en moeite de voiture aan de kant kunnen zetten bij een pompstation. Terwijl ik daar met een smsje bezig was, ben ik in slaap gevallen. Twee uur later weer wakker met een nog altijd draaiende motor en een onbegrijpelijke combinatie van woorden op het display van de telefoon.

Het is niet zomaar op te lossen door bij te snuiven. Het zet in en gaat pas na een half uur of zo weg.

Een kennis van me belde eerder deze week op met hetzelfde verhaal. Of het een olifantenverdoofcoctail was.

Herkent iemand dit ook?
Hoe kan dat nou?
Waarom wordt dat 'getriggert' door een snuif extra?
Hoe kan ik dit voorkomen?
Heeft Ed nou al verkering met Ellesdee?

Allemaal van die vragen... Wie heeft er een idee wat er aan de hand is?

Groeten,
Nutsss

Play_bunny

Wijs gebruiker
caatje zei:
Lekker handig om tijdens het rijden te gebruiken. :(

Precies, je mag blij zijn dat het goed is afgelopen, dat je niemand hebt aangereden. Misschien volgende keer niet meer onder of voor het rijden doen?!

nutsss

Wijs gebruiker
Play_bunny zei:
caatje zei:
Lekker handig om tijdens het rijden te gebruiken. :(

Precies, je mag blij zijn dat het goed is afgelopen, dat je niemand hebt aangereden. Misschien volgende keer niet meer onder of voor het rijden doen?!

nee mevrouw.... :flushed:

maar daar ging het niet over, on-topic iemand?

Fucking Madness

Experimenterende gebruiker
nutsss zei:
Fucking Madness zei:
Minder gebruiken ?

Ja dat is zeker een oplossing maar daar ging het me niet om. Hoe kan het?

Mischien dat je lichaam prosteerd als het ware omdat het even allemaal teveel is/word !?

Ken het spul verder niet maar ben ook geen liefhebber van normale speed dus dit zal dan ook wel niks voor me zijn.

Burningred

Misschien stom gedacht.. maar misschien word je zo hyper dat je er weer rustig van word net zoals ad/hd kinderen bij ritalin. Ik heb alleen geen idee of dat hierbij ook een mogelijkheid is :confused:

Brandon

Bewuste gebruiker
pff gelukkig niets gebeurd
ja heb er zelf geen ervaring mee wat ik wel zou willen maar waar ik weet dat ik het kan halen is het ook weer zo ver :( achja komt er nog wel een keertje van :hearteyes:

nutsss

Wijs gebruiker
Met de leverancier over gehad. waarschijnlijk is de dosis die ik neem gedurende de dag dan te laag waardoor je op een bepaald moment die reactie krijgt, de crash. Dan raak je zo vermoeid dat je er niets meer aan kan doen eigenlijk.

idd neem ik veel minder nu. Ook omdat die dextro er niet zo om vraagt. Die geeft niet direct die rush meer bij me ook.

Verder afbouwen is wel een idee als dat kan.

En anders dooooorgaan tot ik een week vakantie heb zonder kinderen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
je moet het snuiven gelijk onze goede kameraad psyko rutte :tongueout: :tongueout:
hij is er in geslaagd voor 10+ gram op te snuiven van die dextro op 1 dag :rolleyes:

nutsss

Wijs gebruiker
Psykaholik zei:
je moet het snuiven gelijk onze goede kameraad psyko rutte :tongueout: :tongueout:
hij is er in geslaagd voor 10+ gram op te snuiven van die dextro op 1 dag :rolleyes:

Dat meen je niet!? En hoe loopt hij er bij dan na afloop? Moet ook enorme irritatie geven in de neus en keel?!

Frisko

Badass junkie
nutsss zei:
Psykaholik zei:

Dat meen je niet!? En hoe loopt hij er bij dan na afloop? Moet ook enorme irritatie geven in de neus en keel?!
die kerel is gewoon een extreme junk...
hijs echt bijna immuun voor alles!!!
echt geen grap hoor...
10+gr van die dexedrine op 1 dag :)

tofke

Ik weet het niet meer..

Ik heb een tijdje terug bij iemand voor t eerst van die dextro genomen. Tegen de tijd dat ik naar huis ging vertrekken zei die me nog aan de deur dat ik wel lekker strak leek te staan van de pep. En die had gelijk ook hoor. Ben een weekje later dan maar zelf dextro gaan halen. Net dezelfde als die ik de week ervoor had gehad. Maar nu ik er ondertussen al een week van aan t gebruiken ben weet ik het zo niet meer. Werken doet die nog zeker wel. Ik slaap maar 4u per nacht en ga minstens tien uur per dag werken.. Maar echt een rush van de speed.. die krijg ik niet meer..
Is dat nu omdat dextro dan toch niet zo fantastisch is als iedereen het zegt.. of zit ik gewoon met een tolerantieprobleem?

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
de reden waarom je in elkaar kan storten van speed komt doordat het je spieren verzuurt en je lichamelijke stoffen uitput hierdoor raakt je fysieke energie op (door de speed blijf je wel wakker). dit kan leiden tot blackouts en uitputting, pas hier mee op. als je knockout gaat; veel zoute producten eten en niet opstaan. ik spreek uit ervaring. en geloof me het is echt niet leuk on in die situatie terecht te komen. ik kon drie dagen niet meer opstaan zonder een blackout te krijgen. (mededeling van een vriend van liquidfantasy).

caatje

Badass junkie
nutsss zei:
Met de leverancier over gehad. waarschijnlijk is de dosis die ik neem gedurende de dag dan te laag waardoor je op een bepaald moment die reactie krijgt, de crash. Dan raak je zo vermoeid dat je er niets meer aan kan doen eigenlijk.

Misschien een rare vraag maar heeft t dan wel zin om Dex te nemen? Want het idee is toch dat het dezelfde werking heeft als speed?

nutsss

Wijs gebruiker
caatje zei:
nutsss zei:

Misschien een rare vraag maar heeft t dan wel zin om Dex te nemen? Want het idee is toch dat het dezelfde werking heeft als speed?

jawel maar als ik echt lang door moet dan zal ik meer moeten nemen per keer. Of als het de verzuring betreft wat beter moeten letten op wat ik eet en drink. Al drink ik altijd isotone sportdrankjes op speed.

Of flink minderen. Laat ik daar s mee beginnen. :)

MetaalKonijn

Badass junkie
nutsss zei:
caatje zei:
nutsss zei:

Of flink minderen. Laat ik daar s mee beginnen. :)

Doe dat maar eens ja.

Of gewoon eens 'stoppen'.

fokker

Belezen gebruiker
Er zijn genoeg drugs met niet de vervelende uitwerkingen van speed, die in mijn inziens meer plezier geven. Zowel voor jou als je omgeving.

nutsss

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Doe dat maar eens ja.

fokker zei:
Er zijn genoeg drugs met niet de vervelende uitwerkingen van speed, die in mijn inziens meer plezier geven. Zowel voor jou als je omgeving.

Jij hebt geen enkel idee waarom ik het gebruik en mijn omgeving ken je al helemaal niet. Dus hou je daar buiten wil je.

Ik wordt deze reacties wel een beetje beu. Ik gebruik speed ja en dat het beter is voor je lichaam om geen drugs te nemen weet ik ook. Echt. Ik ben me daar van bewust.

Ik heb mijn redenen net zoals ieder ander hier. Dat respecteer ik van jullie en andersom mag ik dat ook verwachten. Dus ik zit niet op dit forum om van iedereen te moeten horen dat ik moet stoppen terwijl ze zelf opscheppen over wat ze allemaal 'gepresteerd' hebben.

Lees de vraag en geef op zn minst daar dan je mening over. Mijn motieven zijn de mijne en dom ben ik ook niet. Als we iedereen gaan adviseren om maar te stoppen die hier een vraag stelt zal het gedaan zijn met de drukte.

MetaalKonijn

Badass junkie
nutsss zei:
MetaalKonijn zei:
Doe dat maar eens ja.

fokker zei:

Lees de vraag en geef op zn minst daar dan je mening over. Mijn motieven zijn de mijne en dom ben ik ook niet. Als we iedereen gaan adviseren om maar te stoppen die hier een vraag stelt zal het gedaan zijn met de drukte.

Je gebruik komt gewoon onverantwoord op me over, sorry. No offence tegen jouw, zeg enkel mijn mening op je vraag. Ja, het is misschien wijzer om niet van dat soort oneliners te strooien, doch aan de andere kant is dit forum er ook om over gebruik te discussieren, dus zal ik me niet altijd inhouden :P

nutsss

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Je gebruik komt gewoon onverantwoord op me over, sorry. No offence tegen jouw, zeg enkel mijn mening op je vraag. Ja, het is misschien wijzer om niet van dat soort oneliners te strooien, doch aan de andere kant is dit forum er ook om over gebruik te discussieren, dus zal ik me niet altijd inhouden :P

Onverantwoord? Nou daar hoef je je niet druk over te maken. Ik heb mijn verantwoordelijkheden duidelijk in kaart en zal dat niet op het spel zetten, nooit. Daar heb ik te veel voor meegemaakt afgelopen jaren.

Als je concreet en serieus iets opmerkt dat jij onverantwoord vindt dan wil ik daar graag met je over praten, maar stuur dan een PB.

Je moet niet je vooroordelen vertalen in zo'n botte suggestie.

Dat is namenlijk kwetsend voor me.

MetaalKonijn

Badass junkie
nutsss zei:
MetaalKonijn zei:

Je moet niet je vooroordelen vertalen in zo'n botte suggestie.

Dat is namenlijk kwetsend voor me.

Iemand zeggen dat ie misschien eens moet stoppen met speed kan ik nauwelijks een 'botte suggestie' noemen, eerder een verstandige zet. Verder, als jij van mening bent dat je verstandig gebruikt, okay, fine with me.

nutsss

Wijs gebruiker
Je hebt wel gelijk maar dan nog! :grin:

Ik heb gisteravond niets meer genomen, gelapen als een blok, ik ga t eens een dagje zonder doen... proberen dan he. Pas als ik niet meer kan functioneren sta ik het me toe.

domzel

Belezen gebruiker
nutsss zei:

Ik heb gisteravond niets meer genomen, gelapen als een blok, ik ga t eens een dagje zonder doen... proberen dan he. Pas als ik niet meer kan functioneren sta ik het me toe.

ik spreek jou vannacht nog wel :wink:

nutsss

Wijs gebruiker
domzel zei:
nutsss zei:

ik spreek jou vannacht nog wel :wink:

Wie weet. Maar ik denk het niet... Ik heb nu al wel dat ik steeds meer moeite heb om mijn ogen open te houden. Dat herken ik nog van de vorige keer. Op een gegeven moment val ik gewoon keihard in slaap. Of ik nou in de auto zit of aan de koffie in de bank. En dat kan niet. Maar ik hou het nog wel eventjes vol. Kindjes zijn dit hele weekend thuis dus ik kan niet zomaar gaan slapen. Ik wil wel. Ik wil er van af of in ieder geval de frequentie omlaag.

fokker

Belezen gebruiker
nutsss zei:
Jij hebt geen enkel idee waarom ik het gebruik en mijn omgeving ken je al helemaal niet. Dus hou je daar buiten wil je.

Ik wordt deze reacties wel een beetje beu. Ik gebruik speed ja en dat het beter is voor je lichaam om geen drugs te nemen weet ik ook. Echt. Ik ben me daar van bewust.

Inderdaad, ik ken je omgeving niet, maar je hebt kinderen zeg je. Dat is n deel van je omgeving. Iets heel bijzonders en kostbaars is lijkt mij.

De manier waarop je naar me reageerd terwijl ik helemaal geen vijandige houding jegens je aanneem, maar je juist goedbedoeld advies wil geven bevestigd mijn punt deste meer. Ik bedoel t heus niet verkeerd met je hoor jonge :wink:

:edit: Je laatste post is al n stuk positiever :)

nutsss

Wijs gebruiker
fokker zei:
nutsss zei:

Inderdaad, ik ken je omgeving niet, maar je hebt kinderen zeg je. Dat is n deel van je omgeving. Iets heel bijzonders en kostbaars is lijkt mij.

De manier waarop je naar me reageerd terwijl ik helemaal geen vijandige houding jegens je aanneem, maar je juist goedbedoeld advies wil geven bevestigd mijn punt deste meer. Ik bedoel t heus niet verkeerd met je hoor jonge :wink:

:edit: Je laatste post is al n stuk positiever :)

Ja ach ... heel verhaal... maar sorry voor die reactie dan. :smoke:

BillyBilo

Badass junkie
Brandon zei:
pff gelukkig niets gebeurd
ja heb er zelf geen ervaring mee wat ik wel zou willen maar waar ik weet dat ik het kan halen is het ook weer zo ver :( achja komt er nog wel een keertje van :hearteyes:

adhd kinderen worden niet "rustiger" van ritalin, ze worden er geordender van

Bovenaan