passiebloem

Skippy

Wijs gebruiker
Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd in de weer met tuinplantendrugs :grin: zoals
de klimmende blauwe winde en de passiebloem, nu las ik dat de passiebloem dus ook gebruikt word als drug.
Dus hier een vraagje, welk deel van de bloem moet je precies eten om van te spacen, en hoeveel ongeveer?
Kan iemand ook de werking vertellen, ik weet niet meer dan dat het slaapverwekkend is, alvast bedankt :wave:

spacekonijn

Badass junkie
het schijnt een maoi remmer te zijn ofzo , het werd mij in ieder geval meegegeven om te roken bij de paddo's of thee van te zetten
het versterkt het effect van paddo's dus.

ik had een flinke pot thee van gezet en werd daarna heel dromerig in een soort van hypnose en viel in slaap ( aan t eind van mn paddo-trip dus)

Bal0n

Badass junkie
spacekonijn zei:
het schijnt een maoi remmer te zijn ofzo , het werd mij in ieder geval meegegeven om te roken bij de paddo's of thee van te zetten

ik had een flinke pot thee van gezet en werd daarna heel dromerig in een soort van hypnose en viel in slaap ( aan t eind van mn paddo-trip dus)

MAOi of MAO remmer :P

spacekonijn

Badass junkie
Bal0n zei:
spacekonijn zei:

:flushed: :wink:

minn

Badass junkie
spacekonijn zei:
Bal0n zei:
spacekonijn zei:

:flushed: :wink:

Jaja, zelfs spacekonijn maakt nog es n fout :grin:

vogel

Bewuste gebruiker
in je lichaam zit zoiets als Mono Amanide Oxidase
dat MAO breekt giftige stoffen af in je lichaam, vooral stoffen die tot de alkaloiden behoren,
in de passie flora incarnata zitten stoffen die Mono Amanide Oxidaze
remmen,,, dus in de passie flora incarnata zitten MAO remmers
in het engels vertaald= MAO inhibitors
dus minder MAO in je lijf is minder afbraak van bv de stoffen in paddo,s
ik denk niet dat het goed is om xtc of coke of speed ofzo weet ik veel met
MAO remmers te combineren
over dat er cyanide zou zitten in passie flora incranata heb ik nog nooit eerder van gehoord, hier in de plaatselijke kruidenwinkel verkopen ze gedroogde passieflora incarnata bladeren en stelen,,,
ik heb is een keer een portie hawaiaanse paddo,s gegeten en daarbij een zelfgemaakt flesje alcohol tinctuur van passieflora incarnata opgedronken
ik heb 5 uur lang gehallucineerd, de lucht was heel mooi
de volgende dag een half portie opgegeten en weer een leuk tripje van 2 a 3 uur :wave: :wave:

Skippy

Wijs gebruiker
bedankt voor de info, dus het is het meest werkzaam met paddo's op, voel ik er ook wat van als ik het zo eet?
En hoeveel moet ik dan eten, en welk deel van de bloem?

vogel

Bewuste gebruiker
je moet wel de echte passiflora incarnata hebben
en alle delen zijn wel goed dacht ik behalve de bloemen en de wortels maar da wee ik nie zeker
een thee zetten van ongeveer 20 gram van de groene delen is denk wel genoeg om je paddotrip sterker te maken

Bovenaan