Passief mee blowen & drugstest??

JunkXL

Bewuste gebruiker
Hellow,

Ik had een vraagje: Mijn vriend blowt zelf niet. Ik daar in tegen heel veel. Nu zit ook regelmatig heel het huis vol met blowers. :stoned: En ik vroeg me af hoe het zit met passief mee blowen, of dat net zolang zichtbaar in urine is als gewoon blowen. Ik zou het zonde vinden als me vriend zijn baan verliest omdat ik en onze maten blowen.
Alvast bedankt,

Bijlagen

• verbodopblowen.jpg
    verbodopblowen.jpg
    17,2 KB · Weergaven: 2.505

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Bedoel je meeblowen in de zin van af en toe een hijsje nemen of gewoon de rook inademen die in de lucht hangt?

Als het gewoon het 'meeroken' is dan zal het denk ik wel meevallen, hij word er ook niet stoned van lijkt mij. En zolang jullie niet expres heel het huis blauw zetten ( ramen en deuren dicht houden ed.) zal het wel meevallen.

Neemtie af en toe een hijsje en moet hij morgen plassen, dan kan het wel foute boel zijn natuurlijk.
Als het voor z'n baan is acht ik het waarschijnlijk dat hij bij defensie werkt? 1e keer pakken op blowen is niet rampzalig, zeker als je dan de situatie uitlegt.

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Toen een vriend van mij gepakt was met blowen moest hij geregeld zijn urine laten testen. Zijn dokter vertelde hem toen dat het onmogelijk was om boven de grenswaarde van THC te komen door passief mee te blowen. En aangezien daarna meerdere urinetests negatief waren, ondanks het dagelijks contact met blowers, klopt het blijkbaar wel.

Tenzij hij natuurlijk af en toe een hijsje doet zoals hierboven vermeld...

JunkXL

Bewuste gebruiker
heyhey bedankt voor jullie reactie!
Ik bedoelde echt mee blowen als in de lucht zitten. Ik heb altijd een raampje open e.d zodat idd niet heel het huis blauw komt te staan. :stoned:
Enne mijn vriend werkt in de binnenvaart. Binnenkort als kapitein :hearteyes: . Dus ik zou het heel zonde vinden als door mijn geblow hij zijn baan verliest. Maar volgens mij loopt dat dus allemaal wel los aan jullie reactie's te zien.
Thank u

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
JunkXL zei:
heyhey bedankt voor jullie reactie!
Ik bedoelde echt mee blowen als in de lucht zitten. Ik heb altijd een raampje open e.d zodat idd niet heel het huis blauw komt te staan. :stoned:
Enne mijn vriend werkt in de binnenvaart. Binnenkort als kapitein :hearteyes: . Dus ik zou het heel zonde vinden als door mijn geblow hij zijn baan verliest. Maar volgens mij loopt dat dus allemaal wel los aan jullie reactie's te zien.
Thank u

Dan denk ik het wel, je kunt bij de apotheker en smartshops zelf urinetestjes kopen, misschien iets minder betrouwbaar als die van de dokter maar dan weet je het iig van te voren al!

Als jullie er niet zeker van zijn wees dan stil in het vervolg.

Toen ik was opgenomen voor mijn verslaving ging ik op weekend bij mijn zus... Ik heb er dus een heel weekend geweest ZONDER maar een keer te roken... ...toen ik getest werd had ik 60 in mijn urine was het nu microgram per milliliter (dat weet ik niet meer)
En de hoofdarts zei dat dit wel veel was door passief te roken maar het was niet genoeg om te zeggen dat ik zelf aan de joint zou getrokken hebben.
conclusie passief roken kunnen ze zeker wel analiseren uit je urinestaa!!

Bovenaan